יאאא המשךךך דחוףףףף דחוףףף דחוףףףף
מושלםםם
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
סיפור יפה יאללה המשךך ד=ח=ו=ף
הסיפור שלך מאוד יפה רואים שיש לך כישרון...😊
שימי המשךך מהררררררררר
אוהבתת ויקושש
קראתי עכשיו את כל הסיפור איזה יאפפפפפפפפפפה הוא!!
ה'!!!! טל גרר רשתתתתת
אני עכשיו בתהליכי ירידה ממישהו שקוראים לו טל שהתאהבתי בו דרך הרשת כמה שהחיים קשים
ומאמי זאת שטנית מגן עדן מהאייסי 😛
גם אני התאהבתי במישו ברשת.
מסכנה שלי זה סיפור אמיתי?!?
טל הבנזונה הקטן מי הוא חושב שהוא מית-נטלי-עמית-נטלי ממש יופי@ ועוד לשקר!!
גררררררררר להרביץ!! ובאיזה זכות הוא בא לחבר שלך הביתה...
ואת באמת הפסקת לאהוב אתו ואת אוהבת את שלומי?
אני יודעת שכל הזמן אני מאחרת פה לכתוב לכם תגובה אבל אין לי הרבה מה להגיד חוץ מ-סליחה אז קבלו המשך:
שלומי:כנס לחדר
אני:איפה?
פתאום יצאתי מהחדר
וטל.....
טל בא ונתן לי סטירה..
אני:מה זה היה אמור להיות?!
והחזרתי לו
שלומי:בואנה יא בןןןןן זונההה.....מה אתה חושב שאתה עושה?!
טל:אם את לא שלי את לא תיהי של אף אחד אחרר!!ואת איתו מגיע לך עונשש..
שלומי:עונש?!על מה...?!?פחחחח
אני:עונש למה מה קרה..אני אוהבת אותו..ורק אותו
נתתי לשלומי נשיקה
טל:זה לא יעזור לך!!אני רואה בעיניים שלך את האהבה שלך אלי
שלומי:טוב שתוק ועוף מפההה...........!!!
טל:אני יעוף אבל נטלי מילה שלי אני יחזור עוד
אני:
שתקתי..
שלומי:אל תדאגי יהיה בסדר
וחיבק אותי
אני:איך יהיה בסדר?
הדמעות כבר ירדו לי..
שלומי:הכל לטובה..
אני:שלומיי אל תעצבן אותי מה לטובה בזה?!המשטרה רוצה את אבא שלי..הוא רודף אחרי כמו לא יודעת מה...ועוד אתה לא מאמין לי..
שלומי:אני מאמין לך..הכל יעבור בסוף אל תחשבי על זה
אני:יוו ואיזה מעצבן אתה..אני הולכת!!!
שלומי:אני לא רוצה שתלכי
אני:יופייייי ביי...!!
הלכתי לכיוון הדלת ובאתי לפתוח אותה
שלומי:חסם אותי
את לא הולכת לשום מקום
אני:נו שלומיי..
שלומי:אני אוהב אותך...אני בלחץ בדיוק כמוך...
אני:אז למה אתה ככה??
שלומי:זה לא בכוונה אני מנסה לעודד אותך ובמקום זה מעצבן אותך יותר...כל מה שאני עושה בשבילך לא...טוב לך
אני:הכל טוב לי!פשוט אתה לפעמים מעצבן
שלומי:אז...
אני:מה אז?!תתחיל שוב עם האיומים..או עם הפילוספיה שלך שאנחנו לא מתאימים?אתה רוצה בוא ניפרד נימאס לי!!אננחו מתכווחים אנחנו לא מתאימים!אתה ילדזה מה שאתה!!
שלומי:אני פשוט לא יודע מה להגיד לך
והוריד ת'ראש
אני:תסתכל לי בעיינים רגע ותגיד לי שאתה אוהב אותי
שלומי:מוריד ת'ראש
אני אוהב אותך
אני:שלומי..תסתכל עלי
שלומי:אני לא יודע..אני מבולבל כל פעם טל בא לפה ככה..אני לא יודע..אולי נעשה הפסקה?
אני:אתה בטוח?
שלומי:ניראה לי שכן,חשבתי על זה כבר הרבה..
אני:יפהה...אז חשבת על זה גם?
שלומי:אל תיפגעי אני פשוט חושב שאנחנו צריכים לעשות הפסקה..
אני:לא ניפגעת..בחירה שלך בייי הלכתי
שלומי:אני מצט...ע..ר
אני טרקתי את זה הדלת עוד לפני שהוא סיים את המילה
חזרתי הביתה..
אף אחד לא היה...מזל שהיה לי מפתח..כל כך בכיתי על שלומי..עד שהתאהבתי אין בחיים לא יגיע לי אושר...שכבתי במיטה שמתי מוזקיה(דיכאון)ובכיתי
פתאום דפיקה בדלת..
זה היה שלומי..
שלומי:נטלי..
אני:תילך מפה אני רוצה להיות לבד..
שלומי:אני מצטער..לא רציתי שזה יצא ככה..
אני:טוב סיימת?
שלומי:כן..
אני:עכשיו בבקשה תילך
שלומי:אני הולך..אבל באמת אני מצטער..
אני:כואב לי עד שהתאהבתי בך אתה ככה..
שלומי:אני מרגיש שלא נוח לך איתי
אני:נוח לי למה אתה לא משלים עם זה?!
שלומי:את אוהבת אותי?
אני:כן..אבל אתה מבולבל ואם תגיד שאתה אוהב אתה שקרן
שלומי:אני לא רציתי הפסקה...אני אמרתי בשבילך הרגשתי שאני מעמיס עליך את יכולה אפילו לשאול את אור..
אני:מה הקשר שלה לזה?
שלומי:היא אמרה שהיא יודעת את כל הקטע עם המשטרה..
אני:כןן...זה היה ממזמן סיפרתי לה
שלומי:אז סיפרתי לה שהם בואו שוב ושאת היית עצובה וכל הסיפור..אני מקווה שזה לא מפריע לך
אני:לא גם ככה זה היה מגיע אליה ממני פשוט לא היה לי זמן
שלומי:אז אני והיא ניפגשנו..ודיברנו..עליך
אני:ניפגשתם?!אתה והיא לבד?
שלומי:זה ממש לא מה שאת חושבת...והיא פה איתי..נטלי אני אוהב אותך אני מרגיש שאני רק מעמיס עליך
אני:ממש לא..חכה שניה
פתחתי את הדלת..של החדר אור הייתה בסלון
אור:נטלי..
אני:בואי מה את אהבלה?מה את יושבת פה..
אור:רציתי לתת לך ולשלומי לדבר..
אני:טוב בואי..
ניכנסו לחדר
שלומי:אור סיפרתי לה הכל..תגידי לה
אור:אני ושלומי ניפגשנו והוא סיפר לי וחשבנו שעדיףשהוא לא יעמיס עליך
אני:מההההה?מה זה השטיות האלה??
אור:ככה חשבתי
יותר נכון חשבנו נכון שלומי..
שלומי:כן..
אני:בראבווו איזה שיתוף פעולה...!!
אור:נטלי זה ממש לא מה שאת חושבת וחוץ מזה את יודעת את מי אני אוהבת אני לא אקח לך בחיים ת'חבר פשוט חשבנו שעם המשטרה וזה עדיף שפשוט לא יהיה לך אף אחד גם שלא תיפגעי בעצמך וגם שלא תיפגעי בו
שלומי:לא אכפת לי שתיפגעי בי העיקר לא בך
אני:דיייי דייייי שיגעתם אותי...תלכו מפה
שלומי:מה יש לך??
אני:כל השטיות האלה...שלומי באמת אני אוהבת אותך אתה לא מעמיס עלי!!אני אוהבת אותך תבין את זה כבר...ואור...את חברה היכ טובה שלי...כמו אחות אבל אל תתערבי בענינים שלא שלך..
אור:את יש לך חבר..אני מנסה לעזור לך..ואת ככה?
אני:נו אור באמת.....!
אור:אני לבד..אין לי אף אחד את לא מתיחסת אלי כבר..
אני:אור יש לי הרבה בעיות..
אור:אבל עם שלומי אין לך שום בעיות..את הבעיות את משאירה בצד שאת איתו
שלומי:אני לא רוצה להתערב בניכן...אבל אורבאמת תביני את נטלי..
אני:שלומי..תודה אבל..אני רוצה לדבר איתה לבד..
שלומי:טוב אני הולך הביתה
אני:לא..חכה לי בסלון
שלומי:בטוח?
אני:כן..
שלומי:טוב הלכתי..
סגר ת'דלת
אני:אור תקשיבי אני אוהבת אותך אבל באמת זה לא ככה
אור:זה כן ככה..אני תמיד איתך ולמה את לא איתי את בכלל יודעת מה עובר עלי?!כולם שואלים איפה נטלי למה היא לא באה איתך..דוד שבור ממך ואת פה בבועה שלך עם החבר שלך ובכל זאת אני עוזרת לך
אני:אני באמת מודע לך אבל בקטע הזה לא היית צריכה להתערב
אור:בסדר אולי הגזמתי..אבל נטלי דיי אין טעם לדבר לא רוצה יותר להפריע לך ולחבר שלך ומצידי גם לא ניהיה יותר חברות
אני:מהההההההה????
אור:בייי בהצלחה
אור הלכה
אני:אורררר
היא יצאה מהר מהבית..ותפסה ת'מעלית וירדה
אני:שלומי בואא תעזור ליי
ירדנו מהר במדרגותת
הגענו למטה..היא חצתה ת'כביש במהירות ואני רצתי לכביש בלי להשים לב...
אני:אוררררררררר....
מקווה שנהנתם
אוהבת אותכם
נטי 😊
יווווווווו מאמי המשךךךךךךך מהרררררררר דחוףףףףףףף
יוווווווווווווווו מהההההההההה המשךךךךךךךךךך
אל תגידי לי שבא אוטו =////////
אמאאאאא מה קרה?????...
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛