סיפור אחד הטובים!!!!!!!!!!!
תמשיכי מאמייייייי
אוהבת
שלי!
shelushit
חח ראית כמה מזל הבאתי לך..
גם פתחתי תדף הרביעי!!!!
טוב הינה המשך
מקווה שתהנו
היגענו לכינרת וישר כולם קפצו עלי בחיבוקים ונשיקות
ואמרו מזל טוב וזה מגיע לי אחרי כול כך הרבה זמן היתחילו לישאול מלא שאלות
מאיפה כולם יודעים שאלתי את עצמי ואת ראיתי את התשובה כמובן ....גל
אני: גללל כבר היספקת להפיץ?
גל: ברור מתוקה מזל טוב לךךך
אני: כןןן אני כול כך מאושרת...
ואז פיתאום ראיתי אותו מישהו לא יפה ולא מכוער אבל שגרם לי להחסיר פאימה ראיתי בו משהו ואין לי מושג מה
שער חום ג'ינג'י עניים ירוקות פנים אם פצעים ואז גל באה לקחה אותי והלכנו לשבת איתו
היתחלנו לדבר ואז הוא פיתאום אמר "היי מזל טוב "
אני: על מה?
הוא: חבר חדש וכול זה
אני: מהההה? איך אתה יודע?
הוא: גל כבר דאגה לספר לי
פיתאום הירגשתי אכזבה אבל למה בעצם?..... יש לי חבר ואני אוהבת אותו.... נכון?!
כן נכון
לאת לאת היתחלנו לפתח שיחה גיליתי שיש לנו מלא דברים משותפים ודיברנו ודיברנו
אחרכך אני הוא וגל הלכנו ולחלטנו לישון על החוף כמה שיותר היכרתי אותו יותר אהבתי אותו הוא אמר שמה שמעניין אותו בבנות זה רק אופי
והוא גם אמר שעוד לא היתה הנשיקה הראשונה שלו שהוא באמת רוצה לזכור אני היתי בשוק עד כמה ילד בן 15 יכול להיות מדהים
לא חשבתי שיש דבר כזה באותו ערב גם ערן היתקשר וננתי לו לדבר אם הילד הזה שדרך אגב שמו הוא נדב
אחרכן ערן חקר אותי אליו שאל מי הוא ואני הישגתי את המטרה שלי ערן מקנא לי !!! יש איזה כייף שככה הוא מקנא
אז כבר היה ממש מאוחר וכבר רצינו ללכת לחוף לישון נדב הלך לחפש את המזרון שלו וראה ילדה ישנה אליו ילדה שאני וגל הכרנו אבל נדב לא אמרנו לו "נדב נו תאיר אותה" אז הוא אמר " לא מה? מסכנה זה בסדר אנחנו ניסתדר" זה רק גרם לי יותר לעריך אותו כמה שהוא מדהים
ואז הוא אמר " מה כול אחד היה מיתנהג ככה לא" ענינו ביחד" לא!!!!" הלכנו פרסנו את הסקשים על החוף ודיברנו על הקורס מדצים שלו על הקורס מדצים שלי על מה שהיה לי אם ערן ולקראת הבוקר נירדמנו ....
יום אחרכך עשינו עוד כיף ואחרכך חזרנו הביתה
כשחזרתי הביתה גיליתי שאחת החברות שלי כתבה לערן בלילה הודעה " לילה טוב אהובי" וכשסיפרתי לו שזו לא היתי אני הוא ממש היתבאס לא נורא וכמובן שאם ערן אני מדברת על הכול כי חוץ מחבר שלי שכיף לי להיתמזמז איתו אז אני אוהבת לדבר איתו דיברנו על נדב וכמה הוא מדהים וערן אמר שהוא לא חושב כמהו שברור שהאופי חשוב אבל לא ככה כיאילו גם מראה משחק תפקיד ברגע הזה היבנתי שאני וערן זה לא הולך להיות המון זמן אבל נישארנו יחד
אחרי שבוע היה לאחי תקס בצא ובדרך חזרה אספנו את ערך אלי הביתה היראתי לו את החזר היכרתי לו את החברה וכשהיגענו גל באה אלי " בואי שניה הצידה" אמרתי לערן שאני כבר חוזרת והלכתי לדבר איתה היא אמרה לי "ציפינו ממך ליותר" היתעצבנתי לא עניתי והלכתי לשבת אם ערן והחברה הם דיברו מלא שטויות על השחייה שלו
ואז שוב גל לקחה אותי לצד ואמרה "מלא שטויות מדבר החבר הזה שלך" הפעם כבר עניתי לה " כן עדיף שידבר שטויות במקום שישחק לי בציצי כמו האקס שלך" והלכתי היא עוד אמרה "העיקר שאת אוהבת אותו זה מה שחשוב" ברגע הזה היבנתי שאנחנו הולכים משם לקחתי את ערן והיתחפפנו משם
היה סוף שבוע ממש כיף חוץ מכמה ריבים גם היתחברנו לאיי סי קיו שלו ודיברנו אם החברים שלו ובלילה אני נירדמתי לו בידיים עדיין אמא שלי לא הירשתה לנו לישון ביחד אז הוא שם אותי במיטה כיסה והלך לישון בחדר של האורחים בבית שלי
בבוקר הוא בא להעיר אותי ואני סירבתי לקום ונעבקנו על הבוקר אני רציתי לישון והוא רצה שאני יקום
ככה עבר הסף שבוע הזה גם הלכנו לברכה שיחקנו רבנו היתמזמזנו היתנשקנו
ואז היתי צריכה ללכת לארגן משהו להדרכה שלי וסיכמנו שאני יגיע שעה לפני שהוא נוסע היתי שם נהנתי והכול ופיתאום הוא היגיע לשם בשעה שתיכננו שאני יבוא אליו ואמר לי ש...........
רוצים המשך??
תיכתבו המון תגובות
תראי מאמי אל תחשבי שאם פגשת מישהו מעניין ושהוא ממש בראש שלך..
אז זהוו הכל אבוד..
את תמיד תתמודיי עם מצב כזה שכשיש לך חבר את פתאום פוגשת בנאדם שממש עושה לך את זה ופילו יכול להיות שתידלקי עליו אבל זה כלום.. אני מציע פשוט לשמור מרחק..
הריי לא משנה מה בסופו של דבר האהבה היא מה שקובעת ולא ההידלקות ואני אומרת לך מניסיון שהיה לי חבר שנה וחצי ונידלקתי לפחות פעמיים על בנים..
ופשוט מה שקרה זה שהמשכתי עם חבר שלי כי מה שבלב זה מה שקובע..
ולעולם אל תקשיבי לחברות שלך זה לא עניינן אם הוא מדבר דברים שלא מעניינים אותם כל עוד לך זה לא מפריע אז סבבי ואליי הוא גם לא מצא שיחה טובה לדבר איתם יענתו משהו שמעניין גם תחברה שלך..
בכל אופן אל תשללי ישר אם שוללים ישר דברים רק מפסידים מזה וזאת מילה שלי מניסיון..
יאללה תמשיכי אני בשיא המתח!!!!
אוהבת שלי!!!
חחחח איזה מתוקה כול זה היה בחופש הגדול ואני יספר לך סוד זה כבר ניגמר איתו ממזמן אני ימשיך תסיפור המלא שהיו תגובות ויש עוד המוןןןןןןןןן אחריו
בקשר לחברה הזאתי היתי איתה בריב המון זמן בגלל מה שהיא אמרה כי עיצבן אותי שהיא מקנא ולא מסוגלת לפרגן לי והיא גם קטנה ממני בשנה וחצי וסיפרתי את זה גם לערן את מה שהיא אמרה והוא מאוד ניפגע אבל זה בסדר אני יספר לכם את ההמשך כי אפילו עכשיו הסיפור איתו ממשיך
אז תמשיכו לרשום תגובות ואני ימשיך בסיפור
איזה חמודה!!
חחחח כתבת לי ואני לך בול באותו זמן חחחחח
חחח
הגבתי לך גם על מה שרשמת לי..
שלי!
חחחחח הגבתי למה שהגבת לי!!!
מאמי תכתבי לי המששששששששך!
טוב המשך רק בשביל ה3 הבנות המתוקות שרשמו לי תגובות
אבל זה יהיה קצר
טוב הוא היגיע ואמר לי שהוא בסוף נוסע עכשיו ולא בעוד שעה וחיבק אותי הלכנו הביתה שלי ולא היפסקנו להיתנשק כיאילו אנחנו ניפרדים לתמיד הוא היראה לי גם שהוא הישאיר לי מכתב פרדה
ואני היתחלתי לבכות הדמעות לא היפסיקו להציף אותי לא רציתי שהוא ילך רציתי להמשך ולחבק אותו
אחרכך חזרנו למקום הזה שהיתי צריכה לארגן בו את הדברים ובלי לחשוב פעמיים נעלמה לי כול הבושה תפסתי אותו ונישקתי אותו
הוא היה בשוק אבל היתנשקנו של איזה דקה מול כוווווולם כולם היסתכלו בשוק כי זה לא מתאים לי להיתנהג ככה
הוא ניגב לי את הדמאות והלך ואני הלכתי לעזור לארגן אם כול הדמאות שלא היפסיקו לרדת לי
בערב הלכתי לסבתא וסבא שלי והלכלתי כמויות אדירות וסבתא שלי ממש לא היבינה מה קורה לי
בעצם כולם היו המומים שככה אני אוכלת
אחרי שאכלתי כמויות כאלה ....פיתאום היה לי טלפון
זהיתי תצילצול זה היה .....
מי זה היה? רוצים המשך?? הפעם תגיבו
המשך !!! ...איזה סיפור... אין מילים
אל תגידי לי שזה היה הג'ינג'י?!
חחח המשך מאמי דחוווווווווווווווווווווווווף
המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך דחוף המשך חח קיצר מחכה להמשך..
אוהבת המוווווווון
שלי!