טוב נו נמשיך אממ טוב חזרתי מהקורס הביתה היראתי לכולם תמחברת בגאווה
וכול פעם שהאברתי לדף שלו ניסיתי להישכחש לפאימות לב שהיו לי
למרות שלא היכרתי אותו ואפילו לא ממש זכרתי איך הוא ניראה אז כניראה שהחיבוק שלו הישאיר אצלי משהו (סליחה על הפלצנות)
ואז היתישבת על המחשב כדי להוסיף תחברים שהיכרתי לאיי סי קיו
בערך רבע שעה היתלבטתי אם להוסיף אותו או לתת לו להוסיף אותי אחרי שהיחלטתי שכן גיליתי שהוא הקדים אותי וכבר הוסיף אותי הירגשתי שוב תפאימות לב ואבל היתעלמתי וככה כיאילו בטיבעיות היתחלתי לדבר איתו
השיחות שלנו היתחילו להיתפתח והיתחלנו לישלוח אחד לשני תמונות ואחרי איזה 3 ימים ככה
הוא שואל אותי אם אפשר להיתקשר אלי...
ענית לו שברור ונתתי לו תטלפון שלי בבית הוא היתקשר ואבא שלי ענה לו והוא ניתק וכעס עליי שלא אני עניתי אחרכך הוא היתקשר שוב ואני עניתי דיברנו ככה שעה וחצי שזה די הרבה בשביל אנשים שלא מכירים בכלל ואז היתחלתי לחשוב שאולי הוא גם רוצה אותי
ואז ניזקרתי במה שסיפרו לי על הבנים במדצים ומה שהילד ההוא עשה לי היתי בטוחה שהוא בקשר ככה אם עוד 1000 כמוני והוא מסובב את כולן
אז כתבתי לו הודעה
"שלא תחשוב שאני כמו כול אחת אם אתה חושב שאתה תצליח לשחק איתי אז אתה טועה אני לא כמו כולן ושלא תעיז לחשוב אפילו שאתה יכול לעשות לי משהו כזה תתקשר אלי לפלאפון אם אתה רוצה כי אני לא בבית"
אחרי כמה זמן קיבלתי ממנו טלפון הוא אמר שלא נהיה יותר מידידים כי זה יפגע בשנינו המרחק
ברגע הזה פשוט רציתי לבכות אבל שמרתי בבטן
אבל הוא הימשיך להיתקשר יום יום אחרי ככה 4 ימים כאלה שהוא יתקשר המון ודיברנו המון הוא שאל אותי מה אני חושבת על קשר מרחוק ועניתי לו שאני אומרת שלאהבה אין מרחק ולאחי הגדול היתה חברה כשהוא היה בגילי שגרה מרחק 6 שעות נסיעה ממנו אז אני לא חושבת שאפר להגיד שמרחק הוא מדד
אחרי זמן מה קבענו להיפגש כי באתי לאזור שלו בשביל דודה שלי השיחות שלנו רק הימשיכו ויכלו להגיע ללמעלה מ4 שעות ביום ואחת מהן הוא אמר
"אממ מה רציתי להגיד לך?"
ואני ככה בצחוק אמרתי
"שאתה אוהב אותי?"
והוא ענה
"גם אבל את זה קוותי שתגלי לבד"
באותו רגע הישתתקתי לא ידעתי מה להגיד כבר לא ידעתי מה אני מרגישה איפה למה וכמה ואז אמרתי
"אבל חשבתי שאמרתה שזה רק יפגע בנו"
הוא ענה
"היפתעת אותי אם מה שאמרת ושינית את דעתי ואני עכשיו חושב כמוך והגעתי למסכנה שאני רוצה שנהיה ביחד...
רוצים המשך אז בבקשה תרשמו דגובותתתתת
יפה רצחחחחחחחחחח.. תמשיכייי פלייזזזז
ואו איזה חיים היו לך אני בשוק ...
טלנובלה קטנה על ידך...
בכל מקרה זה מאוד מותח , אם תוכלי תשימי עוד ...
ואני באמת מצטער על כל מה שעברת...
לירז לקחת את זה קשה אני רואה... זה באמת לא היה קל איתו אבל כמו שאמרתי הוא נימחק מהאדמה אף אחד לא יודע מה איתו חוץ מזה הוא סתם פג שמנסה לקבל צומי 😮
תרשמו דגובות יהיה המשך
בכל מקרה אני בטוח שילדה מאוד קשה לעבור כל כך הרבה.... אני מקווה שמהיום הכל אצלך יסתדר ... ולא תזכי למקרים כאלו יותר ...
מה בחפיף אלוואי כול מי שהיה מאיים היה מאיים כמהו לירז זה קרה לפני יותר משנה
באמת שלא צריך לכחת קשה יש עוד המשך ארוך ........
אוקיי אבל בכל זאת זה כואב , רק אאחל לך שתעברי מעתה והלאה רק טוב והצלחות...
סיפור מהממםם
מאמי תמשיכי!!!
טוב טוב אני ימשיך
אורי שהוא אמר שהוא אוהב אותי ורוצה שנהיה ביחד אז הוא (ערן) שאל אותי
ערן:אז מה את חושבת?
אני: אני לא יודעת תבין עוד לא ניפגשנו מאז הקורס וגם שם אי אפשר ליקרא לזה ממש פגישה אני אפילו לא בטוחה שאתה יודע מי אני בדיוק
ערן: טוב אם את רוצה נחכה
השיחה הימשיכה עוד קצת ואז סיימנו הבת מצווה של בת דודה שלי היתקרבה שאחריה נלך אל דודה שלי ושם.. אני יפגוש אותו
היגיע הבת מצווה היתאפרתי קצת למרות שאני לא ממש אוהבת היתלבשתי נחמד והלכנו לבת מצווה שם פגשת בת דודה שניה שלי
שאני מזה מתה עליה והיא בת 19 ישבנו ביחד צחקנו ודיברנו וסיפרתי לה אליו ואז הוא היתקשר איזה חצי שעה ישבנו שם דיברנו אז שוב ניפרדנו והוא שוב היתקשר יצא שכול הבת מצווה בערך ישבתי איתו ודיברתי
כשעלינו על האותו והיתחלנו ליסוע לדודה שלי
דיברתי איתו כול הדרך ותיארתי לו איפה אנחנו נוסעים ואז גיליתי שעברנו ממש לידו אבל לא חיכינו אם הפגישה למחר לא האמנתי שזה יגיע קמתי בבוקר ציחצחתי שניים
וסידרתי תער ככה בחצי קוקו אם 2 שמונצים לבשתי חולצת טישרט גזורה של השיכבה שלי ג'ינס שלושרבה
ניקיתי קצת תפס השחור שנימרח ירדתי למטה
דודה שלי בני דודים שלי אחי ואמא שלי עמדו בשוק ושאלו אם ככה אני הולכת להיפגש אם בחור צחקתי ואמרתי שיקבל אותי בכול מצב מה יש?
הן צחקו ואז פיתאום חטפתי התקפת רעב ודודה שלי היכינה לי פיצה תכנתי תפיצה והלכתי ליפגוש אותו בשער לישוב אבל המפגר היחליט שהוא מגיע בכלל מכניסה אחרת ישר לרחוב לא משנה כול הבלגן בסוף ראיתי אותו
רצתי אליו והוא עמד כבר חשבתי שהוא יתעכזב או שהוא היתחלתי ללכת היגעתי והוא תפס אותי בשיא הכוח (ויש לו כוח)
וחיבק אותי חזק חזק איזה דקה עמדנו והיתחבקנו ככה עד שכימאת ניחנקתי ואז הלכנו מחובקים לבית של דודה שלי (תבינו יש לי אמא קצת לחוצה היא לא היסכימה לי להיפגש איתו לפני שהיא רואה אותו) כול הדרך הוא חיבק ונישק לי תראש ואני שמחתי שהוא לא יתעכזב היגענו הוא פגש את אמא שלי דודה שלי והבני דודים שלי עבר חקירות עניינים ועלינו לחדר של בת דודה שלי והיראנו אחד לשני תמונות ודברים והיראתי לו מה הוא כתב לי
אחרכך הלכנו לטייל קצת והתישבנו על איזה ספסל ודיברנו והוא היתחיל לשחק לי בשמוץ שהיה לי מקדימה וליטף לי תפנים והיתקרב אליי ו.....
רוצים המשך תביאו דגובות 😊
חחח סיפור חמודד...
בת כמה את??
15 וחצי הקטע שזה מה שיהיה לי באמת
ואני מיתנצלת על השגיאות כתיב היתי צריכה להגיד מראש אני דיסלקטית
מאמיייייייייי איך אהבתי את זה!
אני נשבעת לך זה פשוט מהממממממם
כמו שלירז אמר-טלבונלה קטנה על זה!
חבל שאחרים לא אהבו ממש זה פשוט מה שעבר עליי ויש לזה עוד המשך ארוךךךךךך
אבל אנשים לא מגיבים רז ניראה לי אני מוותרת