טוב אני ימשיך רק בשביל שלי וגל .......
המשך..
טוב השנה היתחלה וקראו כמה דברים דבר אחד שאמרתי קודם פגשתי תג'ינג'י ששמו ד"א זה אלון... ו
נוספו לנו 2 ילדים חדשים לכתה בנים... ובת אחת שעזבה אחרי חודש אחד מהחדשים מצא לו חברה על תחילת השנה הם היו גם זוג הנשף ועד היום הם ביחד והשני ערס מגודל כזה
היגיע ראש השנה וכולם היתארגנו ללכת למסיבה ממש לא רציתי עדיין הפרדה מערן היציקה לי לא יודעת למה אבל לא הישתחררתי ממנו לגמרה
אלון היציע לגל לבוא לשם אבל היא לא יחלה בסוף אני היחלטתי ללכת (אחת הטעיות הגדולות בחיים שלי)
איך שהיגעתי למועדון הזה ישר עלו לי זיכרונות מחצי שנה קודם ששמם היכרתי את זה שנידלק עלי ואיים עלי
ראיתי אותו
פחדתי לא העזתי להיות שניה לבד כול הזמן הפחדים הציפו אותי
והיתי צריכה גם ממש פיפי אבל פחדתי ללכת לשירותים לבד כי פחדתי ממנו ומחברים שלו היתי כול הזמן בצל הפחד ממנו כי הוא עדיין לא עזב אותי לגמרה הוא עוד הימשיך להתריד ליפעמים
זה היה סיוט ואף חברה שלי לא היסכימה לבוא איתי לשירותים אז לקחתי את אלון 😁 חח אני יודעת הוא בן...
אבל כול כך פחדתי שבר לא היה לי יכפת אלון עמד בכניסה לשירותים כשניכנסתי פחדתי כול כך להיות שם לבד בפנים שהיחלטתי לוותר אי אפשר לתאר כמה פחדתי בשלב מסיום קלטתי אחד שניראה ממש טוב מחרמן שם איזה פרחה
פיתאום אחרי כמה זמן לטתית אותו מתחיל לרקוד אם חברה שלי ולנשק אותה
זה הזכיר לי אותו את ערן שהוא סיפר לי איך הוא צד בנות במועדונים בדיוק איך שערן הראה לי...
אותה התכניקה ושם הזיכרונות מערן חזרו אליי רציתי לבכות כול כך פחדתי והזןוכרונות האלה מערן והארס הכול היה מבול בל רקדתי אם חברות שלי ואז קלטתי את זה שהתחיל שם לבד מיסתכל על בנות
היתפללתי שהוא לא יגיע אליי כי אני נימצאת עכשיו במצב שאני לא יתנגד לו בעודני מיתפללת ורוקדת שם הירגשתי יד עוברת לי על הבטן וגף ניצמד אליי מאוחרה
זהו הכול עבוד חשבתי לעצמי ... אבל אני ינסה להיתנגד ואז הוא היתחיל לנשק לי את הצוור לא ידעתי מה לעשות ובנשיקות קטנות הוא היתקרב לפה והיזזתי את הראש כול פעם הוא ניסה ככה וסובבתי את הראש תוך כדי שהוא שואל אותי שאלות... קלטתי שיש לו מיבטא וממה שהוא אמר הוא היה אמרקאי אחרי איזה רבע שעה שהוא היה נושא לנשק אותי ולא נתתי לו...
הוא ביקש שנצא החוצה הסכמתי ...
חשבתי שנצא וכשהוא יבוא אני יתן לו כפה ויגיד לו שילך לזיין מישהי אחרת..
זה מה שתכננתי והיתי נחושה בדעתי יצאנו החוצה לא היספקנו להיתרחק ו........
וד"א זה באמת קרה לי אני לא ממצאה כלום וזה סיפור שאני ממש לא מיתגאה בו ואני מקווה שתקראו ותלמדו מהטעויות שלי
תגיבו בבקשה זה חשוב לי ....





