אוףףףףףףף עוד יומיים נגמר החופש הגדולללללל ויש ביצפררררררר כיתה יא' איזה מבאס!!!!!
יומיים לפני שהתחיל הביצפר החלטתי שצריך לנצל את היומים האלה ולהנות הכי שאפשר..
התקשרתי ללירון החברה הכי טובה שלי והצעתי לה לצאת לאנשהו..
אני: "לירונו'שששש תקשיבי עוד יומים ביצפר ואני לא מתכוונת להישאר בבית יאללה בואי נצא לאנשהו"
לירון: "וואייי מתאים לי בובה..לאן נצא עדן(השם שלי)?
אני: "אממ שמעת על מועדון הריקודים החדש?? ילואו ביץ?"
לירון: "כן בטחחחחח שמעתי מגניב שם רצחחח יאללה הולכים?"
אני: "כן יאללה תקשרי לירדן נועה דניאל וסיוון ואממ...למי שבא לך..ב-10 שם..ביי מותק"
לירון: "אין בעיותתתתת...ביי יפיופההה"
ניתקתי את הטלפון, הלכתי לארון וחשבתי מה כדי לי ללבוש?
הוצאתי ישר את החצאית המיני הלבנה והחולצה הורודה שלבשתי רק פעם אחת!!!
חיכיתי שיגיע השעה 8 וחצי והתחלתי להתארגן..התלבשתי התאפרתי הסתדרתי ויצאתי..
הגעתי שלירון ירדן ודניאל היו שם וחיכנו לשאר הבנות וניכנסו!
המוסיקה הייתה מדהימה, בשיא הווליום והאורות מדהימיםםםםם...
איך שניכנסו התחלנו לרקוד וממש נהנינו...רקדנו כמו משוגעות!!
עד ששמתי לב מישו שתופס לי את המותניים מאחורה...הסתובבתי וראיתי את הבחור הכי מושלם עלי האדמות!!! עינים ירוקות שיער שחור קוצים וגוף פ33ה!!
התחלתי לרקוד איתו והיה ממש כיף עד שהוא התחיל להתקרב אלי ולהיצמד אלי עוד ועוד וממש לא היה לי נוח אז העפתי אותו..
הוא לא זז והמשיך להציק לי..צעקתי עליו ואמרתי לו לעוף ממני...אך הוא לא הפסיק וזה התחיל להיות יותר צמוד ויותר צמוד ופשוט לא יכולתי..דחפתי אותו בכל כוחי והוא נפל על הריצפה...רצתי לשירותים בלי להגיד
לאף אחת מחברותיי..ניכנסתי הסתכלתי במראה, סידרתי את האיפור, השיער עד שפתאום ראיתי בן מאחורי..
הסתובבתי וזה היה אותו ילד שרקד איתי, שהציק לי, ושדחפתי אותו..
הוא התחיל להתקרב אלי ואני ניסיתי לצאת מהר...אך ללא הצלחה, הוא תפס אותי ולא הצלחתי לזוז הוא הדביק אותי לקיר, התחיל ללטף אותי ולגעת בי...ניסיתי להעיף אותו ולא הצלחתי! קראתי לעזרה ואף אחד לא שמע
מרוב המוסיקה החזקה..ואז הוא התחיל להרים לי את החולצה ו...........
++++++++++++++++
המשך אחרי התגובות..אהבתם????? לא אהבתם?? תגידו חופשי..
מקווה שאהבתם...אני ימשיך אחרי שיהיו תגובות..😊
ביי חמודים!! 😛
אויייייייש' מסכנהה!!!!! 😢
תמשיכי מאמי סיפור יפה..!!
QUOTE (שירוש-המאמוש @ 20/03/2005) אויייייייש' מסכנהה!!!!! 😢
תמשיכי מאמי סיפור יפה..!!
תודה יפיופה!! שיהיו עוד תגו בות אני ימשיך בכיף!
וואי רק שלא יעשה לה כלוםם 😢
נשמע סיפור ממש יפה
התחלה יפה
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
תמשיכי נשמע ממש חמוד! (הסיפור שלא תחשבו שהילד!)
הוא התחיל להתקרב אלי ואני ניסיתי לצאת מהר...אך ללא הצלחה, הוא תפס אותי ולא הצלחתי לזוז הוא הדביק אותי לקיר, התחיל ללטף אותי ולגעת בי...ניסיתי להעיף אותו ולא הצלחתי! קראתי לעזרה ואף אחד לא שמע
מרוב המוסיקה החזקה..ואז הוא התחיל להרים לי את החולצה ו...
פתאום מישו ניכנס...התחלתי לצעוק לבקש עזרה..מי שניכנס היה ילד אחד הוא תפס את הילד שרצה לאנוס אותי הפיל אותו על הריצפה והביא לו מכות רצח!!
אני באותו זמן צעקתי על הילד שהציל אותי תודה ורצתי החוצה בריצה...רצתי לחברות שלי וסיפרתי להם הכל ואז ראיתי את הילד הציל אותי בא לקראתי..
"את בסדר מתוקה?", הוא שאל. עניתי לו " כן תודה רבה רבה, אם לא היית באת אני לא מתארת לעצמי מה היה קורה..תודה!". "אין בעד מה מתוקה, כל אחד היה עושה את זה".
הבאתי לו נשיקה בלחי ועפתי משם..
עברו יומיים והתחילו הלימודים..התרגשתי נורא כי שנה שעברה הייתי דלוקה שנה שלמה על איזה ילד אחד הורס!! אבל לא היה כלום כי לעולם הוא לא ידע על כך..כמה אנשים אמרו לי שגם הוא דלוק עלי אבל לא כל כך האמנתי..ולאחר חודשיים שלא ראיתי אותו אני כבר מתה לראות אותו!! שמעתי שהוא עבר דירה ולא ידעתי לאן אז לא ניפגשתי איתו..😢
ניכנסתי לביצפר וחברות שלי עמדו ליד העץ..באתי אליהם וניכנסנו לכיתה..
וכמובן זה היה סתם יום משעמם..בהפסקה חפשתי את דור(הילד שאני דלוקה עליו) אך לא מצאתי..
פתאום אני שומעת קול מוכר קורא לי מרחוק..הסתובבתי וזה היה דור!!!
רצתי אליו וחיבקתי אותו חזק חזק..
דור: "עדןןןןןןן התגעגעתי אליךךךךך"
אני: "גם אנייייי יווווו לאן נעלמת?? למה לא שמרת קשר אה???. י'רע אחד!!"
דור: "מצטער מתוקה, עברתי דירה והייתי צריך לעזור לאחי להעביר את כל הדברים לבית החדש, ועדיין לא התקנו טלפון בבית...ואת יודעת אין לי שיחות בפלא"
אני: " טוב רק בגלל שאני מתה עליך אני לא יכעס חחחחחחח"
ושנינו צחקנו ולא שמנו לב שהתחיל השיעור...כל אחד רץ לכיתה שלו..
ניכנסתי לכיתה באיחור והמורה כרגיל צעקה עלי ושלחה אותי להרשמה..
שהתחיל ההפסקה הלכתי לקיוסק ושם ראיתי את חברות שלי עומדות צמוד צמוד כולם בחבורה...ופתאום אני קולטת שיש מישהי בוכה ביניהם..רצתי לשם וראיתי את סיוון בוכה כמו מטורפת..שאלתי אותם מה קרה לה...והם אמרו לי................
ניראה סיפור יפהההה
שימי המשךךך נשמה
מואוה ענקיתתת 😛
נו אנשים תגיבווווווו!! אני יחשוב שזה סיפור מכוער ובגלל זה אתם לא מגיבים😢
הסיפור הראשון שלי הפסקתי אותו באמצע בגלל שלא הגבתם..פליזזזזזז תגיבו!
סיפור מהמם!!!!!!!!!!!!!!
גמני כותבת סיפור ולא מגיבים ליי חחחח
לא נוראאאאא
סיפור סוףף תמשיכי.!!!!
מה קרה??
סיפור מהמם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מתה עליך כפרה נשמה שלי איזה סיפור יפיפהההההההההההההההההההההה
פשוט מושלם כמוך!!!
יאללה המשך
תודה מתוקותתתתתתתתת מתה עלייכן!!!!!!
הנה ההמשך:
שהתחיל ההפסקה הלכתי לקיוסק ושם ראיתי את חברות שלי עומדות צמוד צמוד כולם בחבורה...ופתאום אני קולטת שיש מישהי בוכה ביניהם..רצתי לשם וראיתי את סיוון בוכה כמו מטורפת..שאלתי אותם מה קרה לה...והם אמרו לי................
"הגיע ילד חדש לביצפר..והוא עוד לא הספיק להגיע הוא כבר התחיל עם סיוון...עדן...הוא ניסה לאנוס אותה!!
ואנחנו מצאנו אותם דחפנו אותו והיא הצליחה לברוח"
הייתי בהלם כמה דקות עם פה פתוח..
"מההההההההה? מי זה? איך הוא מעזזזזזזזז????"
רצתי משם בריצה והלכתי למנהל בית הספר..וכרגיל הוא היה עסוק מלשמוע אותי..
אז רצתי למחנכת שלי וסיפרתי לה...לא אמרתי לה על סיוון, רק סיפרתי לה שהילד החדש ניסה לאנוס חברה שלי..המורה הייתה בהלם וישר הלכה לדבר עם הילד הזה...אני באתי איתה, למרות שלא רציתי...אבל החלטתי שאני הולכת להביא לו בוקס לפנים..
הלכנו לכיתה שלו...הוא לומד ביב'..הלכנו אליו ופתאום אני רואה אותו...הילד שניסה לאנוס אותי בשירותים של המועדון...לא זזתי קפאתי במקום..באתי לברוח משם אבל הוא קרא לי ואמר:
"תראי ילדה אני מצטער על מה שקרה במועדון...הייתי שיכור..בבקשה תסלחי לי.."
הבאתי לו סטירה ואמרתי לו: "גם עכשיו אתה שיכור??????"
הוא ענה לי כמעט בבכי.."בבקשה תסלחי לי...החיים שלי בזבל!! אחי נהרג לפני שבועיים...והוריי החליטו להתגרש...רק רציתי להנות טיפה אחרי כל הסבל שאני עובר..." הוא התחיל לבכות ופתאום הרגשתי רחמים עליו..אמרתי לו: " תראה..אתה לא צריך להנות על חשבון אחרים...כי אם אצלך לראות בנות סובלות בגללך זה כיף..אז אני לא יודעת למה אתה מסוגל.."
הילד ישב על אבן שהייתה שם והתחיל לבכות...
ואז המורה החליטה להגיע...
ואמרה לי: "זה הילד החדש!! זה הוא זה שאנס אותה?"
הילד הסתכל עלי בעינים מסכנות, כל כך ריחמתי עליו אחרי הכל..לא יכולתי לגרום לו עוד סבל..
אמרתי למורה: "לא המורה טעיתי...זה לא החדש...זה ילד אחר ואני לא יודעת מזה..."
המורה הסתכלה עליו...ואז עלי..ואז עליו...ושוב עלי...ואמרה: "אם תראי אותו תודיעי לי מיד" והלכה.!
התיישבתי ליד הילד..והתחלנו לפתח שיחה מאוד נעימה..
"אני עדן..איך קוראים לך?"
"אני רן...נעים מאוד"
"נעים מאוד...רק חבל שהכרנו בנסיבות לא כל כך יפות.."
צחקנו...זה היה שיחה מאוד מתוקה..אף פעם לא חשבתי שאוכל לדבר עם מישו שאני שנאתי כל כך ככה...
היה הפסקה לשיעור...כל אחד הלך לכיתתו...ובדרך פגשתי את דור...הוא שאל אותי מי הילד שאיתו ישבתי..
ועניתי לו..סתם ילד חדש שהגיע..ודור ענה: "אה סבבה", הוא היה עם פרצוף חמוץ כאילו הוא קינא או משו..אבל אמרתי לעצמי בטח אני מדמיינת..
אחרי הביצפר הגעתי הבייתה והייתי נורא מבולבלת..איך יכול להיות שנעשיתי ידידה של מי שכמעט אנס אותי?????
כעסתי על עצמי שאני כל כך טובה ושאני מרחמת על אנשים ותוך כדי מחשבות נירדמתי....
פתאום אני שומעת רעשים מפחידים שהעירו אותי מהשינה..זה היה כבר ערב...והכל היה חשוך..ההורים שלי הלכו לחברים שלהם..ואחי הלך לחברה שלו...אין אף אחד בבית...מאיפה הרעשים האלה??
ירדתי למטה מפוחדת פחד.....אהההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😯
אתה...??
המשך יבואאאאאאאאאאא!!!!!!