ו.........???
המשךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
סיפור קצת מוזר
אבל חביב לאללה
תמשיכי =).. ביייי
איזה מתוק הואאאאאא!
ויי אני רוצה המשך!
טוב אז ככה...החלטתי לעשות המשך...אבל קצר..עוד כמה פרקים זה נגמר...הסיפור
החדש שלי: סיפור אהבה ובסופה מוות...יש לו המון פרקים ולדעתי מדהימים אז שווה לקרוא!!
והנה ההמשך:
[B]הגיע השעה 11 והחלטתי לצאת לפארק..הגעתי לשם..וראיתי ספסל עם 2 ילדים, לא ראיתי כל כך טוב מי אלה...אבל התקרבתי..הם התנשקו אבל עדין לא זיהיתי אותם...עד שהתקרבתי וקלטתי שזה הם...רן והילדה הזאת..לא רציתי שהם יראו אותי בוכה..הסתובבתי ואז....בוםםםםםםםםםםם...... נשמע פיצוץ ענקייייי
על הכביש...2 משאיות ניכנסו אחד בשני...זה היה זוועה....התקשרתי מהר לאמבולנס...באותו זמן רן קלט אותי..הוא רץ לעברי ואני העפתי אותו..
"עדן תקשיבי זה לא מה שאת חושבת.."
"לא מה שאני חושבתתתתתתתת??? רן הילד הזאת חברה שלך באה אלי ואמרה לי שאתם חברים כבר שנתיםםםם!!! וחוץ מזה זה לא הזמן לדבר עכשיו...2 אנשים נהרגו(הנהגים של המשאית)!!"
"את צודקת.." הוא אמר..והלך..
האמבולנס הגיע..ולקח אותם..ואני המשכתי להסתובב בגן בוכה..גם בגלל רן המפגר הזה וגם בגלל המשאיות..זה היה כל כך מפחיד...כל כך פחדתי..פתאום אני רואה את דור(הידיד שלי זה שאהבתי שנה שעברה)...סיפרתי לו מה היה והוא חיבק אותי חזק..
הרגשתי טוב אחרי שדיברתי איתו...הוא ליווה אותי לביתי וניפרדנו...במקום לתת לי נשיקה בלחי הוא הביא לי בפה..חייכתי וניכנסתי הבייתה..
למחרת בבוקר הוא בא לדבר איתי..(דור) הוא אמר לי שהנשיקה אתמול לא הייתה סתם..ושהוא מרגיש אלי משו חזק...אמרתי לו שגם אני מרגישה אליו משו(למרות שכבר מזמן לא הרגשתי אבל האמנתי שהוא יעזור לי לשכוח מרן)...הוא שמח והתנשקנו..פתאום נשמעה צעקה מרחוק....זה היה רן..
הוא ביקש לדבר איתי ואמרתי לו שאני לא רוצה ושאני עם חבר שלי...הוא פתאום שתק והיה בהלם ואז הלך..
שמחתי שעשיתי לו את זה והרגשתי טוב כי ידעתי שדור הוא ילד נשמה!!
הייתי איתו כל הזמן והיינו מאושרים...!!
הכל עבר פשוט מושלם 5 חודשים...עד שרן ניסה להפריד ממנו...הוא שלח לי מכתבי אהבה ודור התעצבן למרות שזרקתי אותם לפח..הוא התקשר אלי כל יום ולא הפסיק..עד שבאתי אליו ואמרתי לו.......
איזה כלבבבבבבבבב
המשך ומהרררררררר
קראתי עכשיו את הסיפור,הוא מהמם!
שימי המשך דחוף.
אוהבת,חן. 😂
איזה ילד מניאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק 😠
המשךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
טוב אנשים אני מפסיקה את הסיפור...אתם לא מגיבים לי..זה אלף..
בית..אתמול לא הייתי בבית ולא יכולתי להמשיך עכשיו שאני ניכנסת אני רואה שהסיפור שלי
העמוד 2 בכלל ויש לו בדיוק אותם תגובות כמו שלשום..
תראו אם אתם לא אוהבים את הסיפור פשוט תגידו וזהו..כי אני משקיעה ובסו, אף אחד לא מגיב..
אז תודה למי שהגיב...
ביי
יש אנשים שקוראים ופשוט לא מגיביםם....אין מה לעשותת!!
אני נורא אוהבת את הסיפור-תמשיכי!
אל תיהיה ילדה קטנה מותק =]]
יש הרבה ילדים שקוראים ולא מגיבים ..
ואם אנחנו רוצים המשך ==> אז תמשיכי =]]
זה לא משנה כמה מגיבים .
ויש לך אחלה סיפור
בלו'ש
עזבו נשמות...ת'אמת גם אני לא אהבתי את הסיפור הזה...זה סתם סיפור שהמצאתי בזמן שכתבתי..
רשמתי סיפור חדש שנקרא:
סיפור אהבה שבסופה-מוות
לדעתי זה סיפור ענקייי ואני לא שחצנית או משו פשוט יש לי את ההתחלה עד הסוף שלו זה סיפור שכתבתי במחברת שלי...ולדעתי הוא מהמםםםםםם!!
רשמתי אותו במחברת קצת אחרת..ושיניתי אותו שרשמתי אותו פה..
הסיפור מהמם באמת ואני ממש ממליצה לקרוא אותו אנשים!
אז פליזזזזזזזזז תקראו אותו!!!
בובה קראתי גם את הסיפור החדש שלך.. יענו את ההתחלה מה ששמת
אבל גם זה סיפור ממש יפה
אז תמשיכי אותו פליזז
אוהבת*-*אולוש*-*
טוב אז ככה...החלטתי לעשות המשך...אבל קצר..עוד כמה פרקים זה נגמר...הסיפור
החדש שלי: סיפור אהבה ובסופה מוות...יש לו המון פרקים ולדעתי מדהימים אז שווה לקרוא!!
והנה ההמשך:
[B]הגיע השעה 11 והחלטתי לצאת לפארק..הגעתי לשם..וראיתי ספסל עם 2 ילדים, לא ראיתי כל כך טוב מי אלה...אבל התקרבתי..הם התנשקו אבל עדין לא זיהיתי אותם...עד שהתקרבתי וקלטתי שזה הם...רן והילדה הזאת..לא רציתי שהם יראו אותי בוכה..הסתובבתי ואז....בוםםםםםםםםםםם...... נשמע פיצוץ ענקייייי
על הכביש...2 משאיות ניכנסו אחד בשני...זה היה זוועה....התקשרתי מהר לאמבולנס...באותו זמן רן קלט אותי..הוא רץ לעברי ואני העפתי אותו..
"עדן תקשיבי זה לא מה שאת חושבת.."
"לא מה שאני חושבתתתתתתתת??? רן הילד הזאת חברה שלך באה אלי ואמרה לי שאתם חברים כבר שנתיםםםם!!! וחוץ מזה זה לא הזמן לדבר עכשיו...2 אנשים נהרגו(הנהגים של המשאית)!!"
"את צודקת.." הוא אמר..והלך..
האמבולנס הגיע..ולקח אותם..ואני המשכתי להסתובב בגן בוכה..גם בגלל רן המפגר הזה וגם בגלל המשאיות..זה היה כל כך מפחיד...כל כך פחדתי..פתאום אני רואה את דור(הידיד שלי זה שאהבתי שנה שעברה)...סיפרתי לו מה היה והוא חיבק אותי חזק..
הרגשתי טוב אחרי שדיברתי איתו...הוא ליווה אותי לביתי וניפרדנו...במקום לתת לי נשיקה בלחי הוא הביא לי בפה..חייכתי וניכנסתי הבייתה..
למחרת בבוקר הוא בא לדבר איתי..(דור) הוא אמר לי שהנשיקה אתמול לא הייתה סתם..ושהוא מרגיש אלי משו חזק...אמרתי לו שגם אני מרגישה אליו משו(למרות שכבר מזמן לא הרגשתי אבל האמנתי שהוא יעזור לי לשכוח מרן)...הוא שמח והתנשקנו..פתאום נשמעה צעקה מרחוק....זה היה רן..
הוא ביקש לדבר איתי ואמרתי לו שאני לא רוצה ושאני עם חבר שלי...הוא פתאום שתק והיה בהלם ואז הלך..
שמחתי שעשיתי לו את זה והרגשתי טוב כי ידעתי שדור הוא ילד נשמה!!
הייתי איתו כל הזמן והיינו מאושרים...!!
הכל עבר פשוט מושלם 5 חודשים...עד שרן ניסה להפריד ממנו...הוא שלח לי מכתבי אהבה ודור התעצבן למרות שזרקתי אותם לפח..הוא התקשר אלי כל יום ולא הפסיק..עד שבאתי אליו ואמרתי לו.......