מי זה??
מושלםםםםם
תמשיכיי דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
איך יפהההה!!!!
אני רוצה המשך ועכשיו!
פתאום אני שומעת רעשים מפחידים שהעירו אותי מהשינה..זה היה כבר ערב...והכל היה חשוך..ההורים שלי הלכו לחברים שלהם..ואחי הלך לחברה שלו...אין אף אחד בבית...מאיפה הרעשים האלה??
ירדתי למטה מפוחדת פחד.....אהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אתה...??
"כן, זה אני"
"רן מה אתה עושה פה????"
"התגעגעתי אליך אז באתי לראותך.."
"איך אתה יודע איפה אני גרה??" שאלתי..
והוא ענה לי: " ביקשתי מאחת החברות שלך.."
"מהההההההההההה? מי הסתומה שנותנת את הכתובת שלי?????" התחלתי לצעוק ולהתעצבן..
הוא השתיק אותי ואמר לי: " מה זה משנה...העיקר שאני ואת לבד.."
התחלתי לפחד...וצעקתי לו שילך מהבית..הוא לא הקשיב לי..התחלתי להרביץ לו והוא לא הלך...הרבצתי לו כל כך חזק עד שהוא השתיק אותי בנשיקה!!!! בהתחלה ניסיתי לצאת ממנו..אבל נהנתי..אז המשכתי להתנשק איתו..אבל למה מה קרה שאני יתן לו לנשק אותי???? העפתי אותו ונתתי לו סטירה..
אבל הוא נישק אותי שוב ושוב ולא הפסיק!! הוא תפס אותי בחוזקה ולא יכולתי להשתחרר..הוא הוביל אותי לספה וזה היה כבר שיא העצבים שלי..נתתי לו סטירות בפנים...העפתי אותו בכל כוחי ונתתי לו בוקס ענקיייי(יותר מהבוקס שהבאתי לו במועדון).
אחרי זה...מה שהוא רק רצה זה ללכת...הוא בא לצאת מהדלת..ואני הייתי מפוחדת פחד...הוא הסתובב וניבהלתי ממנו...והוא אמר לי: "אני לא מאמין שאת כזאת ילדה קטנה!" והלך..
נפלתי על הריצפה והתחלתי לבכות..עד שהטלפון צילצל..קמתי והרמתי את הטלפון..
"הלו?"
"עדן?"
"אהה ירדן מה המצב מתוקה?"
"בסדר עדנו'ש...למה את נשמעת מבואסת"? היא שאלה..
"ירדן את יכולה לבוא אלי בבקשה?"
"כן בטח" היא ענתה
ניתקנו את הטלפון והלכתי לנשנש משו..
אחרי חצי שעה ירדן הגיעה ...התחלתי לבכות והיא חיבקה אותי חזק חזק..סיפרתי לה מה קרה והיא אמרה לי: "יווווווווו אני כזאת סתומהההההה"
אמרתי לה: "מה למה????"
היא ענתה..:"אממ עדן...תקשיבי...אני הבאתי לו את הכתובת כי הוא אמר לי שהוא רוצה לשלוח לך פרחים ולבקש ממך סליחה..אז האמנתי לו ובשיא טפשותי האמנתי לו.."
הייתי בהלם..לא ידעתי מה לענות לה...רק חשבתי מה הוא רוצה ממני??
אחרי כמה שעות ירדן הלכה...וישר הלכתי לישון ונירדמתי..
למחרת בבוקר עוד לפני שניכנסתי לשער של בית הספר רן בא לקראתי..עשיתי את עצמי לא רואה אותו...הוא בא אלי וראיתי שהוא מחביא משו ביד מאחורי הגב..הוא בא והוא הוציא מאחורי גבו ורד יפייפה..ורוד..
הוא ביקש ממני סליחה..ולא יכולתי שלא לסלוח..התיישבנו בספסל מחוץ לביצפר..זה היה רבע שעה לפני הצלצול לשיעור..
דיברנו והוא הצטער על כל מה שהוא עשה לי..אמרתי לו: "יש לך מזל שקשה לי לכעוס על אנשים...אבל אתה יכול להסביר לי מה אתה רוצה ממני??"
הוא הסמיק טיפה..ואז אמר: "אם תסכימי לצאת איתי היום למסעדה אני יספר לך שם.."
בהתחלה לא רציתי..אבל אמרתי שאין לי מה להפסיד, יש אנשים במסעדה הוא לא יעשה לי כלום..הסכמתי לו
והלכנו לשיעור..
הגיעה ערב והתחלתי להתארגן ליציאה עם רן...הוא אמר לי שניפגש שם..זה נורא קרוב לבית שלי..4 דקות הליכה..התארגנתי ונראיתי 100ממת..אמרתי לאמא שלי שאני יוצאת ויצאתי...
אחרי 5 דקות בערך..הגעתי למסעדה..מבחוץ המסעדה הייתה מדהימה..מפוארת כזאתי ונראית רומנטית מאוד..ניכנסתי למסעדה וראיתי את הדבר הכי יפה שעשו לי בחיים...........
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
מקווה שאהבתם!!! ההמשך יהיה סופר מענייןןןןןןן תגובות אנשים בייייי
😠 איזהה מפגרת היא יואוווווו
מה זה היה??
מהמם
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
מה הוא עשה?!!?!?
אני רוצה המשך!
מ=ה=מ=םםםם
שימי המשךך דחוףף
מוואה ענקיתתת
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
מהמם מהמם מהמםםםםםםםםםםםם אני מחכה דחוף להמשך שלך!!!!
הגעתי למסעדה..מבחוץ המסעדה הייתה מדהימה..מפוארת כזאתי ונראית רומנטית מאוד..ניכנסתי למסעדה וראיתי את הדבר הכי יפה שעשו לי בחיים...........
כולם פשוט כולם היו עם העינים לבמה..הסתכלתי לבמה ורן עמד שם...ושר שיר מדהים!!!!!!
אף פעם לא שמעתי את השיר הזה..מעניין מאיפה השיר..התקדמתי לעברו והוא הסתכל עלי ושר לי..
המשכתי להתקדם עד שהגעתי אליו...הוא ירד מהבמה לקראתי חיבק אותי ושר לי..הרגשתי כמו מלכה...בחיים לא עשו לי דבר כזה יפה..פשוט נמסתי!! שנגמר השיר הוא התקרב אלי ונתן לי נשיקה קטנה קטנה...כולם מחאו לנו כפיים...זה היה פשוט מדהים..כמו באגדות..הרגשתי מין פרפרים בבטן...דפקתי את החיוך של החיים שלי ואמרתי לו תודה!!
התיישבנו לאכול..ובאמצע הארוחה ביקשתי מפית...הוא הראה לי את המפית שיושבת על השולחן...לקחתי אותו ופתאום אני רואה שרשרת מדהימהההההה...נוצצת...בצורת לב ענקית!! הייתי בהלםםםם! קמתי וחיבקתי אותו חזק חזק חזק והודתי לו מיליון פעם..
שאלתי אותו למה זה...הוא אמר לי שזה מה שהוא רוצה ממני..."את ליבך" כך הוא אמר..
התנשקנו נשיקה ענקיתתתתתתתת!! עם חיוך של שנינו על הפנים..
אחרי שסיימנו לאכול, שילמנו ויצאנו החוצה.. הוא ליווה אותי לביתי וישבנו בספסל מתחת לבית שלי..
"רן אני עדיין לא מאמינה...אני לא הכרתי אותך ככה...חשבתי שמה שאתה רוצה זה רק..."
"חס וחלילה עדן...בחיים לא הייתי עושה לך את זה...החברים הדפוקים שלי אמרו שאת תהיי שלי רק אם אני ינסה להשכיב אותך...הם כאלה סתומים..דיברתי עם ידידה שלי והיא הציעה לי לעשות את זה.."
חייכתי אליו ואמרתי לו: "אתה מדהים...דרך אגב שיר מהמםםםםם מאיפה הוא?"
רן הסמיק ואז ענה: "אממ...טוב את המילים אני רשמתי 😁 ואת הלחן חבר שלי הלחין.."
"דיייייייי אתה כזה מוכש..." הוא השתיק אותי ונתן לי נשיקה קטנה ומתוקה..
ניפרדנו לשלום וניכנסתי לביתי..
כל הלילה ישנתי עם חיוך על הפנים...הייתי מאושרת..!!! הכי מאושרת בעולם...חשבתי עליו שעות עד שהצלחתי להירדם..בבוקר העיר אותי צלצול הפלאפון..עניתי וזה היה רן..כל כך שמחתי..
" הלו?"
"שלום יפיופה"
"רנו'ששש...בוקר טוב מאמי"
"מה שלום הנסיכה הנרדמת?"
"חחחחחחח אני בסדר מה איתך נשמה?"
"לא יכולתי להירדם כל הלילה...רק חשבתי עלייך"
"אתה לא תאמין...אבל גם אני!!!!!"
"יאללה מתוקה ניפגש בביצפר...אוהב אותך"
"גם אני אותך..ביי מאמי"
התארגנתי הלכתי לביצפר ו........
+++++++++++++++++++++++
המשך יבוא אני חייבת לעוףףףף ביי מתוקים!!!
מזה הפיצול אישיות הזה??? סיפור מהמם יאללה תמשיכיייי