יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני פשוט לא מאמינההההההה
הסיפור הכי הכי הכי הכי הכי הכי יפה באתר
נ=ג=מ=ר
בלי התראה מיוחדתת....
אוףףףף חבללל..
אבל העיקר
שיש עכשיו סיפור חדש שלךך!!
שבטוח שאני לא מפספת אותו!
אז בובהה
הכישרון שלךך
מ=ד=ה=י=ם=ם=ם
ואני ממש מציעה לך לעשות ספר או משו בסיגנוןן...
חח ואם את עושה את זה
אני יקנה אותוו...
למרות שאני שונאת ספריםם...
בקיצוררררררררר
מושלמתתתתתתתת
הסיפור
מושלם
בדיוק
כמוךך!!!
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
לינורו'ששש
לילושששש
מאמי...
סיימת את הסיפור
אבל מה עם סיפור חדש מתוק כזה
שיהיה באורך 300 דפים
שהבטחת שתכתבי??? 😊 😊
לוב יו מוצ'ו ליגלוש
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את רוצההה להגידדד לייייי שניגמרר הסיפוררררררררר???
אניי לא מאמינההההההההה
אניי מכורההה אליווווווווווווווווווווווווווווווו...!!
הואאא פשוטט מושלםםםםםםםםםםם....
מ-ו-ש-ל-ם!!!
בחיים שלייי אבל בחיים שליי
לאאאא קראתיי כזה סיפוררררררררר...
באמת שיצאא לך מעלףףףףףףףףףף..!!!
כל הפרקיםם...פרק..פרק...
איןןן פעם אחת שלא נהנתייי..
באמתת היתבאסתייייייי שהואא ניגמרר..
אבל כמו שכמההה אמרוו פההה....
זה שאת כותבת סיפורר חדש...
מחזקק אותיי..חחח...
מחכהה בקוצרר רוח
לעודדדד סיפורר מושלםםםם של המושלמתתתתתתת..!!!
א^ת^ת^ת^ת^ת^ת מ--ו--כ--ש--ר--ת ב=ט=ר=ו=ף!!!
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אותךךךךךךך הכייי שיש בעולםםםםםםםם!!!!!!!
סתיוו'שששששששששששששש
ליטלושש...
קודם כל...רק שתדעי ש..:
זה הסיפור הכי מדהים שקראתי בחיים שלי!!
את כותבת כל כך יפה ומיוחד וברגש
ואכן את מפתיעה!! הייתי בהלם שזה היה הסוף
אבל הוא היה כל כך יפההה....
את חייבת דחוף להוציא ספר
את ילדה כישרונית ומדהימה
ואני פשוט חולה לך על התחתתת..!! חיחיחחי
מחכה כבר בקוצר רוח לסיפור החדש שלך!!
ואני בטוחה שהוא יהיה מ==ו=ש=ל=ם כמו זה ואפילו יותר 😊
אוהבת אותך הכי בעולםם!!...מואהה.שלי!
דיי הסיפור היה כל כך כל כך מדהיםם =]]]
אני יתגעעג =]
אני לא מאמינהההההההההההההההההההההההה
וואייי מאמי את סיימת את הסיפור בצורה הכי מושללמת שיש!!
מאמי הסיפור שלךךךךךךךךךך מדהיםםםםםםםםםםםםםם
תודההההה למתוקות שהגיבוווווו..
ממש תודההההההההה....
הסיפור הצליח רק בגללכן... מואהההההההההה
אתן מוזמנות להציץ בסיפור החדש שלי בין\/שנאה\/לאהבה....
מקווה שגם אותו תקראו תהנו ממנו..
אז שוב תודההההההה... אוהבתתתתתתתתת המוןמון
מואהההההההההה
לילוששש=]]]
יא אני לא מאמינה שהסיפור נגמר אמל'ה זה הסיפור הכי מושלם שקראתיא ת כותבת מדהייייייייםםםםםםםם
אוי מאי גאדדדדדדדד כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
ברור שאני אקרא את הסיפור הבא שלךךךךך!!!
גם עם אין עוד המשכים..
הסיפור הזה ממשיך להתקדם בתגובות -
כי אפ'חד עדיין לא מעקל שהוא נגמר!!!
וואווווו סיפור פשוט מושלםםםםםםם
יש לך כישרון אדיררררררר
תמשיכיי לכתוב..
ואני אקרא גם את הסיפור השני שלך בעזרת ה' חיחי
[COLOR=purple]כל מה שאפשר לומר כבר אמרו... 😢
אבל בכל זאת....... 😊
זה סיפור מדהים
ואת כותבת מדהים
ואני מתה לקרוא כבר את הסיפור הבא.... 😊 [/COLOR]
ווווווווואי מה יהיה עכשיו???
אשקרה זה כבר אוטומתי ליקרא את הסיפור הזה יההה אני לא מאמינה שסיימת
ולמה מור ושירז ניפרדו??😢 עצוב
סיפור מדהייים הכי ארוך ומצליח באתר אני אתגעגע אבל לא נורא אני יקרא גם את הבא!!!
zהיי ליטל חמודה, מה המצב?
רציתי להגיד לך שנהנתי מכל רגע ורגע בסיפור הזה, ושהוא כל כך יפה!
תמשיכי לכתוב תמיד.
איזה סיפוררררררר יאלההה איזה סיפוררררררררר !!
חבל שנגמר אבל לכל דבר טוב יש סוף : 😊
אני וואייי האניי מחכים לסיפור הבא שלךךךך בדוק הוא יהיה יפה כמו זה נכון? נכון
לאבבב יווווווווו נויההה 😊