קראתי עכשיו 3 המשכיםם ברצףף
ואני רוצה להגיד לך שאת מדהימההההההההה=]]
אתת פשוט כותבת מושלם..
גם עצוב...
גםם שמחחח..
גם סוחף..
גם מרגשששש...
טווב בקיצור אין עוד מילים זה פשוט הסיפור הכי הכי אבל הכי...
מ=ו=ש=ל=ם באתר! 😊 😉
מתוקותתתתתתת שלייייייייי..
ואם יש כאן מתוקים אז שיהיה.. חיחי
תודה על התגובות המדהימות שלכםםםםםםם
אני שמחה לדעת שאהבתם ת'פרק. ובכל ת'סיפור..
המשך יהיה יותר מאוחר.. בערב.
כי עכשיו אני אצל בני דודים שלי... אני שומרת עלייהם..בעע
איזו בת דודה חמודה אני.. חח ממש..
אז אתם בטח מבינים שאני לא יכולה לכתוב המשך.
כי הם כל שניה מפריעים לי..=[
אז אני אכתוב לכם בערב שאני אהיה בבית.. המשך יפה וארוך..
סבלנוווווווווות...
אוהבתתתתתתתת המון המון המוןןןןן
מואההההההההההההההה
לילוששש=]]
לילושששששששששש
מחכה בקוצר רוח להמשך שלךך
אני כבר לא יכולה לישון כמו בן אדם בלי לדעת מה קורה
אני מהנסחפים חחח...
יאללה מאמי...תהני ואחר כך כתבי לנו המשך
לוב יו ליגלוש
QUOTE (ligosh @ 04/08/2005) לילושששששששששש
מחכה בקוצר רוח להמשך שלךך
אני כבר לא יכולה לישון כמו בן אדם בלי לדעת מה קורה
אני מהנסחפים חחח...
יאללה מאמי...תהני ואחר כך כתבי לנו המשך
לוב יו ליגלוש
😁
סתיוו'שש 😛
איייייי כמה תגובותתתתתתת.. חולה עלייכםםםםםםםםםם... מואה מואה מואההההההה...
תודהההההההההה..=]] ותהנוווווווווו... כדאי שתקראו טוב טוב... =]]
ניר-אז נישארנו לבד?
אני-כיראה שכ..
...-האמ האמ...סליחה על ההפרעה............
אני וניר הסתנו את מבטנו לעבר הקול..
ניר-כן?
האחות-אני מצטערת להפריע אבל הבנתי שהיה לך שחרור וחזרת.. אני צריכה לעשות לך בדיקות ולחבר אותך שוב לאינפוזיה..
אני-בעעע...
האחות-אם ררק תוכלי לצאת החוצה אני אשמח..
אני-בטח בטח.. אני עוד אתעלף פה... ביי מאמי שלי.. נתתי לו נשיקה קטנה ויצאתי..
התיישבתי על ספסל שממול החדר וחייגתי ל.. דפוששש.. המון זמן לא דיברתי איתה..
אני-מיי סיסטרררררררר..
דפי-נוטשת שליייייייייי..
אני-חחחח סוריי... מה קורה?
דפי-הכל מעולהההה מה איתך יא אבודה?
אני-הכל וורוד.. את לא יודעת מה עבר עליי מאז שחזרתי..
דפי-שפכי שפכי...
אני-רגע.. מי ליידך?
דפי-אממ כולם.. את יודעת נדב קרן ורן..
אני-חחח סבבה.. שימי ספיקר.. אני אספר כבר לכולם..
דפי-אוווווווקי.. יאללה דברי..
אני-היייייייייי מתוקים שלייייי.. כמה התגעגעתי..
רן-אחותייייי המדהימהההההה.. איך היה באילת?
אני-רנושששש הכל מדהייים.. בערך..
קרן-יאאאאא מה בערך? יאללה מאמי דברי.
אני-אין שלום קודם?
קרן-שלום שלו.. דברי..
נדב-רגע גם אני פה...
אני-נדבוששששש מיי לוב... מה קורה?
נדב-חחח הכל בסדר קרועה שלי... שמעתי נשרפת..
אני-חחח כן.. אבל עכשיו אני נראת הרבה יותר טוב.
נדב-שמח..
דפי-נו יאללה אני במתחחחחחח..
אני-טוב מקשיבים??
כולם-כןןןןןן..
אני-טוב יא לחוצים.. האמ האמ................ התחלתי לספר להם הכל.. על ההורים בבית מלון.. על האישפוז שלי.. על ההשלמה עם אמא.. ועל סיום הנופש.. על החזרה הביתה.. על המתנה של איתי.. שבעצם הרסה לי הכל... וכל מה שהיה עם ניר.. הסטירה המילים הדוחות הפרידה והנסיון להתאבד...
גם על האישפוז.. ועם הקטע עם הים.. שבו אני ונירי שלי השלמנו... ולבסוף..
נדב-אויייי שיט לא משעמם לך..
קרן-גאדדדדד אני מזה לא מקנא בך..
דפי-וואי מסכנונת שליייי.. העיקר שהכל בסדר עכשיו..
אני-כן הא.. הכל מעולה עכשיו.. ודפקתי לעצמי חיוך...
רן-אבל למה לא התקשרת אליינו רק עכשיו? אני כועססס
אני-חחח רנוש מתוק.. לא היה לי כוח לזה.. רציתי להיות לבד אתה יודע..
רן-אופייי מסכננה שלי..
אני-חחחח קרועים שלי..
קרן-טוב מתי את באה?
אני-אממ לא יודעת.. שניר יצא מבית חולים ניראה כבר.. אבל אני אבוא אל תדאגו..
דפי-מזה אל תדאגו.. הילדה כמעט מתאבדת וחבר שלה גם... היא מתאשפזת וחבר שלה גם.. איך לא נדאג..
אני-חחחחח יא לחוצה... טוב אני צריכה לנתק.. אני נכנסת לניר..
נדב-סבבה ותמסרי לו ד"ש.. ושישמור עלייך...
קרן-כן הא.. אם הוא עושה לך משהו נוסף אני קורעת אותו..
דפי-אני מסכימה איתה..
רן-חחח איזה ילדים..
דפי-אויש תראו ת'גבר.. פחחח
קרן-תעזבי אותווו הוא מאמי..
רן-חח כן כן אני מאמי.. בקיצור.. העיקר שתהיו מאושרים.. תשמרי עליו והוא עליך.. ודירבלק אם את שוב שוכחת אותנו ככה...
אני-בחיים לא... אז ביייייייי נשיקותתתת ומתה עלייכם..
כולם-גם אנחנווווווווווו בייייי וניתקתי...
נכנסתי לחדר של ניר וראיתי אותו על המיטה מחובר לאינפוזיה..
אני-אייייי לא כואב לך? ישר התקדמתי לעבר מיטתו וליטפתי את שערו..
ניר-קצת.. אבל בקטנה..
אני-מתוקי שלי...
ניר-החליפו לי תחבושת.. והחתך מתרפא..
אני-יופי.. =] בכללי הכל בסדר?
ניר-כן.. רק שמחר על הבוקר באה לפה פסיכולוגית..
אני-הא?!
ניר-כן.. זה למטעם בית החולים.. לאנשים שמנסים להתאבד.. אין לי כוח לזה..
אני-טוב מה היא כבר יכולה להגיד לך? "איך אתה מרגיש עם זה.." חחחח
ניר-חחחח שרוטה שלי.. יותר מידיי סרטים..
אני-חח כן הא... בקיצור.. סתם תספר לה הכל.. ניראה מה יש לה להגיד על זה..
ניר-טוב..=/ אז מה עשית בחוץ?
אני-התקשרתי למופרעים שלי..
ניר-חח וואלה.. סיפרת להם על הכל?
אני-כן..=/
ניר-טוב.. מה הם אמרו?
אני-חח שיהיה בסדר..
ניר-חחח זהו?
אני-כן.. בערך.. הם רוצים שאני אבוא אלייהם..
ניר-לאאא אל תעזבי אותי..
אני-חחח לא עוזבת.. אל תדאג..
ניר-יופיייי.. ונתן לי נשיקה מתוקה... טוב את באה לישון?
אני-אבל אין לי כאן בגדים..
ניר-אז זהו שיש..
אני-מאיפה בדיוק?
ניר-חחח אמא הביאה איתה תיק עם בגדים.. בשבילך..
אני-דיי אתה חושב על הכל הא?
ניר-כן כן כן..
אני-חח גאון שלי... טוב אני הולכת להחליף בגדים ואני באה טוב?
ניר-טוב.. אבל מהר..
אני-אל תדאגגג.. לקחתי את התיק איתי לשירותים והחלפתי לגופיה ומכנס ויצאתי אליו..
ניר-יאללה יפה אחת בואי לישון אני עייף.. והרים את שמיכתו כדי שאכנס..
אני-טוב זוז שמן תעשה מקום..
ניר-חחח טוב.. וזז קצת... יאללה קפצי..
אני-חח רגע.. אמרתי בציניות ונכסתי למיטה ונירי חיבק אותי כפיות..
ניר-רק בזהירות על היד..
אני-איזו מהן? זאת עם האינפוזיה או זאת עם החתך?
ניר-לאדע.. תזהרי על שתייהן..
אני-חחח טובוש.. =] ונתן לי נשיקה ארוכה בצוואר ומריח אותי..
ניר-איי כל כך התגעגעתי לריח שלך..
אני-חחח גם אני התגעגעתי לריח שלך.. לכווווווולך..
ניר-חחח מושלמת... יאללה לישון.
אני-טוב טוב.. הביא לי עוד נשיקה
ניר-לילה טוב אהובה שלי..
אני-לילה טוב בעלי האהוב.. ועצמתי את עייני על חיוך ענק על פניי ונירדמתי....
...-אממ אתם צריכים לקום.. סליחה? העיר אותנו קול לא מוכר..
ניר-מה השעה? ופקח את עיניו וגם אני.. וראינו מימוליינו אישה..
אני-אין לי מושגגג... והתמתחתי..
האישה-חחח חמודים.. אני נאלצת להפריד בנייכם לכמה דקות.. נעים מאוד דוקטור עינב ברוך.. והושיטה את ידה לניר..
ניר-נעים מאוד..
אני-טוב הבנתי לבד..חח הלכתי לי... נתתי נשיקה קטנה לניר לקחתי את התיק ונכנסתי לשירותים..
צחצחתי שיניים שטפתי פנים והחלפתי לבגדים שאמא הביאה.. 'חצאית מיני? אוף לא בא ליייי נו באמתתת'
התבאסתי.. סידרתי את שערי ויצאתי...
ניר-חחח איך רואים שאמא בחרה לך את הבגדים..
אני-חח כן הא?
ניר-כן.. טוב אני נכנס לשירותים שניה..
אני-שעה..
ניר-מצחיקה..
אני-אני יודעת.. טוב אתה צריך עזרה עם הדבר הזה? והצבעתי על העמוד הזה עם השקית מים של האינפוזיה.. בעע
ניר-אמ לא אני מסתדר..
אני-אוקיי.. וקם מין המיטה ונכנסת לשירותים.. ואני בנתיים התיישבתי על הכורסא הפנויה..
עינב-אז אתם חברים?
אני-כן..=]
עינב-כמה זמן?
אני-אממ השבוע חודש..
עינב-אהה ממש טרי..
אני-כן..=]
עינב-את היית איתו מתי שזה קרה?
אני-לא.. הוא היה אצל חבר שלו..
עינב-אוקיי.. ואיך חבר שלו? הוא בסדר עם כל זה?
אני-אממ כן.. הוא אתמול כל היום היה פה.. והוא עוזר לניר עם הכל..
עינב-אוקיי.. אז הוא בסדר.. איך ההורים הגיבו לכל העיניין?
אני-בהתחלה קצת חששו והכל.. אבל הם בסדר עכשיו.. ממש בסדר..
עינב- אוקיי.. וניר יצא מין השרותים..
ניר-חזרתי..
אני-אחרי שעה..
ניר-דיי=[
אני-חח טוב סליחה.. והתיישב על המיטה.. טוב אני אזוז לי..
עינב-לא לא.. אולי אני אצטרף אותך.. תשארי..
אני-אוווווו קיי.. וחזרתי לשבת בנוחות על הכורסא..
והשיחה התחילה.. בלה בלה בלה בלה.. ושוב בלה בלה בלה בלה...
זה היה ארוך ומשעמםםםםםםם ביותר.. מסכן נירי.. עוד שניה נרדם לה מול הפנים...
עינב-טוב עכשיו שהכל בסדר אני מבינה שאתה גם בסדר..
ניר-כן ברור.. התסכל עליי וחייך..
עינב-ופעם הבאה לפני שזה קורה.. תספור עד 10 בלב ותחשוב על האנשים החשובים לך ביותר..
ותדע שיש סיבה לחיים.. תמיד.. ואם אתה צריך אותי אני במספר הזה.. והביאה לו כרטיס ביכור..
ניר-אוקי.. תודה רבה.. עזרת לי.. 'פחח כן ממש' חשבתי לעצמי..
עינב-אין בעד מה.. המשך יום נעים.. ובהצלחה.. ויצאה מהחדר..
אני-יאאאאא חופרת זאתי..
ניר-חופשיייייי... עוד שניה הייתי נירדם לה מול הפנים..
אני-חח חשבתי ככה.. אז מה אתה אומר צריך ת'כרטיס הזה או לא?
ניר-מה את אומרת?
אני-לאאאאאאא... לקחתי את הכרטיס וזרקתי אותו לפח...
לקרת הזהריים אמא באה והביאה לנו אוכל.. ובדיוק הודיעו לנו שניר יכול להשתחרר מחר בצהריים..
שמחנו מאוד..
יום רביעי.. השעה 1 בצהריים...
אני-נו יאללההההה... קראתי לעבר השירותים.. ואז נפתחה הדלת..
ניר-הינהההה.. אני מוכן.. יצא יפה מתמיד.. כבר לא חיוור כמו הפעמים הקודמות..
אני-יפיוף אחד..
ניר-חחח תדה נשמה.. חיחי אני לא מאמין שאני יוצא מפה סוף כל סוף..
אני-כן הא? יאללה מאמי שלי.. בוא נלך... ניר שם את התיק על גבו אחז ביידי ויצאנו מין החדר...
הלכנו במזדרון מאושרים מתמיד.. נכנסנו למעלית וירדנו לכניסת בית החולים..
אני-הזמנת מונית?
ניר-אממ חשבתי אולי תרצי ללכת ברגל..
אני-מהההההה? עד הבית?
ניר-חח למה לא? יאללה עצלנית..
אני-אוווווווף.. נו טוב.. בשבילך הכל..=/
ניר-חחחח פרינסס שלי.. יאללה בואי.. חיבק אותי אליו.. והתחלנו ללכת לנו.. השתדלנו ללכת בצל כי עוד לא כל כך בטוח שאני יכולה ללכת בשמש בלי חשש..
הלכנו לנו מחובקים.. ולפעמים אוחזים יד ביד.. מגניבים נשיקות פה ושם... הייתי מאושר..
גם ניר.. החיוך על פניו הסביר הכלללל... כל מי שעבר ברחוב ליידו והביט בנו ידע כי זה הוא יום מאושר בשבילנו... כן כן ממש מאושר..
אני-מאמי..
ניר-כן נשמה..
אני-מחר אנחנו חודש..=]
ניר-נכון..=] לא שכחתי..
אני-אני בטוחה שלא..
ניר-הינה פרינסס.. כנסי.. ופתח לי את שער החצר של ביתיינו.. ונכנסתי.. חיכיתי שגם הוא יכנס והוא קרח את זרועותיו סביב מותני.. מחבק חזק..
הגענו לדלת ופתחתי אותה..
אני-אנחנו כאןןןןןןןן... קראתי בקול.. ואמא ישר רצה לדלת..
אמא-אוישששששש אתם כאלה מתוקיייייים..=]
ניר-חחחח היי מה קורה? והביא לה חיבק ונשיקה..
אמא-הכל בסדר מלאך שלי... איך היד?
ניר-אממ בסדר.. אני צריך להשאר עם תחבושת עד יום שישי.. אני צריך להחליף כל יום..
אמא-אוקיי.. טוב יאללה בואו.. והלכנו אחריה לפינת האוכל..
אני-אההההההההההההה... צעקתי.. מה אתם עושים פההההההה?! וישר רצתי אלייהם..
רן-מדהימונתתתתתתת... והרים אותי לחיבוק ענק..
קרן-הלו הלו.. עזוב..
רן-חחחח מאמי אחת..
אני-רנושששששש איך התגעגעתי.. והתנקתי ממנו וחיבקתי את קרן היפה שלי..
קרן-חחח שרופה שליייייייי
אני-חח דיי מגעילהההה..
קרן-חח סליחה כפרה.. והדביקה לי נשיקה..
נדב-טוב מה? גם אנחנו פה..
אני-אווי אווי אווי גיסי המדהים והמופרעעעעע..
נדב-כן כן זה אניייי..=] חח מה קורה?
אני-הכל בסדר.. והבאתי לו חיבוק ענק ונשיקה.. הינה הינה אחותי התאומההההההההה
דפי-חחחח סיסטר שלייייייי התגעגעתיייי.. וישבתי עליה..
אני-חחח מה קורה יפה אחת..
דפי-אממ עכשיו לא כל כך מבסדר.. יא שמנה..
ניר-הלו היא לא שמנה.. בגללי היא לא אלכה יומיים..
דפי-וואלה.. טוב סליחה.. והדביקה לי נשיקה על הלחי.. ומחצתי אותה בחיבוק..
נירי אמר לכולם שלום.. גם למור ושירז שהיו שם..
אני-איי איי איי חברתי המושלמת... מה קרה את שקטה? וקמתי אליה והבאתי לה חיבוק?
שירז-אני? שקטה? לא יכול להיותתתתת... חחח
אני-חחחח טיפשה שלי...
מור-וואלה את לא מכירה את חברה שלך. אין מצב שהיא שקטה..
שירז-סליחה? אני שומעת נימת התלוננות בקולך או שנידמה לי?
מור-נידמה נידמה.. חח רק אל תרביצי לי..
אני-חחחחח חמודים שלייייי.. והבאתי להם חיבק ונשיקה וכך גם נירוש..
אבא-טוב מה איתנו? אנחנו לא נחשבים?
אני-נחשבים נחשבים.. והלכתי לאבא שישב בראש השולחן... והבאתי לו נשיקה ארוכה.. מזה החלפת בושם?
אבא-חח איך ידעת?
אני-כאילו דההה מריחים..
אבא-חחח איזו ילדה...
אני-איזו?
אבא-מדהימה... והביא לי גם נשיקה..
אני-תודה אבא..
אבא-על מה?
אני-על הכלללל... אני הילדה הכי מאושרת בעולם..
אבא-אני שמח מאמי מאוד שמחחחח..
אני-חחח איזה אבא... וניר בדיוק חיבק את אמא... איי האמא הכי שווה ביקוווווווום..
אמא-אויששש..
אני-חח איך ידעתי שתגידי את זה.. אני פשוט גאונה..
ניר-טוב יאללה חנפנית.. היא אמא רק שלייייי..
אני-לך לך היא רק שליייייי.. ודחתי אותו ממנה וחיבקתי אותה..
ניר-חחח חצופההההה.. אבל אני עדיין אוהב אותך..
אני-חח לא חששתי לרגע שלא.. אז מה קורה אמא? איך חשבת על להביא אותם לפה?
אמא-חשבתי חשבתי.. ואופס עלה בראשי רעיון..
אני+ניר-חחח איזו קרועה..
אמא-טוב יאללה.. שבו כברררר... פרננד עומד להגיש את האוכל..
כולם-הא?!
אמא-חחחח פרננד זה שף איטלקי.. סחרתי אותו להיום..
כולם-אני וואייייייייייייי... חחחחחח התגלגלנו מצחוק.. ואז פרננד הגיע עם הצלחות..
אני-רגעעעעעעעע.. קראתי פתאום..
ניר-מה קרה מאמי?
אני-בשולחן יושבת לה ילדה מתוקה יפה וחמודה שלא אמרה לי שלום היום.. ואני נוראאאאא עצובה..
ליגל-חחח גיחחה לה..
אני-ועכשיו היא צוחקת במקום להביא לי חיבוק... חחח והיא קמה מלייד אמא ורצה אליי לקצה השולחן והביאה לי חיבוק ענקקקקקקק ומתוק... ונשיקה רטובה על הלחי.. וכך גם לניר...
ליגל-חח אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבלללללל..
כולם-אבללללל?!
ליגל-שנייכם האחים הכי אהובים שיששששששש..
ניר-חחח מדהימההההההה.
פרננד-טוב אהה.. אפשר להגיש את האוכל? אמר בדיבור מוזר... טוב אפשר לשמוע לבד שהוא איטלקי.. חח
כולם גיחחו להם מעט... ברור שעל דיברו המצחיק של פרננד.. הוא הגיש לנו את האוכל
ומזג לאמא ואבא יין ולנו הוא מזג קולהההההההה...
אני-בתאבוןןןןןןןןןן...
כולם-תודהההההה..=]
ניר-בתאבון מדהימה שלי.. אמר לי באוזן..
אני-חח בתאבון גם לך ילד יפה.. ונתתי לו נשיקה...
כולם התחילו לזלול להם... הפסטות ומגוון הפיצות שהיו גרמו לכולם להתפוצץץץץ...
אחרי שסיימנו לאכול.. חיכינו כ10 דקות.. בשביל שיהיה מקום לקינוח..
אני-אווווווו אני מריחה..
ליגל-סופלה?
אמא-חחחח בדיוק..
אני+ליגל-יששששששש..
ניר-חחח חולות..
אני-על סופלה..
ניר-הייתי בטוח עליי..
אני-גם.. 😊 ופרננד הגיש לכולם סופלה חם חם.. והתחלנו לזלול..
אחרי שכולם סיימו לאכול את הקינוח בקושי רב... פרננד פינה הכל...
והמכשנו לשבת מסביב לשולחן...
אמא-אז זהו? נחייה באושר ועושר מעצם היום הזה?
גדי-חחחח זה נישמע כמו סוף של אגדה קסומה מלאת הרפתקאות...
כולם-חחח כן הא?
אני-ובמיוחד מלאת הרפתקאות..
ניר-חחח בדיוק... מסכים איתך מאמי...
אני-אז אממ.. סוף טוב הכל טוב?
כולם-סוף טוב הכלללללללל טוב... חחחחח קראנו כולם בפה אחד וציחקקו...
נשקתי לניר נשיקה מתוקה...
ועלה על פניי חיוך....
החיים שלי... התחילו בכאב כה רב... בהמון סבל.. אבל מה? זה היה שווה את זה..
היה שווה את האושר והאהבה שאני חייה בהם עכשיו... אני יכולה להגיד על עצמי שאני הילדה הכי מאושרת בעולם..
באמת הכי מאושרת בעולם...
ומאחלת הרגשה כזאת לכוווווווווווולם...
^^^ה\/ס\/ו\/ף^^===> רק שניההה.. אתם בטח רוצים לדעת מה קרה עם כולם נכון?
~~~~> כעבור שלוש שנים:
אני-אני לפני חודש סיימתי את התיכון... קיבלתי תאריך לגיוס... אבל ביקשתי דחיה למחזור הבא.. שהוא עוד שלושה שבועות..
ניר-נירוש כבר שנה משרת בצה"ל בחייל המודיעין ביחידה סודית.. והוא דווקא מרוצה..
יוצא לנו להפגש רק בסופי שבוע... קצת מבאס אבל דואגים להשלים פערים.. בקיצור הוא החייל הכיייי שווה בצהל... ועוד שבוע אנחנו שלוש שנים ביחדדדדדדד.... והוא כבר מדבר על חתונה..
מעניין מה יקרה....חיחי
איתי-איתי כבר בארץ.. הוא חזר כדי להתגייס.. הוא עדיין הבן של הדר ורוני.. אבל הוא גר לבד.. או יותר נכון עם חברה שלו... היא באה איתו משם מארה"ב.. דווקא נחמדה.. טוב כבר ברור לכם שנישארנו ידידים לא?!
דפי-דפוש כרגע בהודו יצאה לחודש לטייל קצת לפני שהיא מתגייסת.. היא ונדב כרגע בפסק זמן עד שהיא תחזור..
נדב-הוא שבור מזה.. אבל הוא מחכה לה בקוצר רוח.. עד הגיוס שלו הוא עובד... אימצו אותו זוג מבוגר שמעולם לא זכה להביא ילדים.. וטוב לו איתם... הכיייי חשוב..
קרן-אמא שלה אחרי שנתיים צצה פתאום.. והיא גרה איתה עכשיו... היא מאושרת.. ושהיא מאושרת רן מאושר.. וגם אני מאושרת..=]
רן-גם בצבא שנה ראשונה.. הוא בשריון.. קצת קשה לו להיות רחוק מקרן אבל לא נורא.. הם מדברים כל יוםםםם בפלא..
שירז-שירז לבד עכשיו.. היא בדיוק התגייסה לפני שבוע.. ואני כבר מתגעגעת אליה... והיא עדיין מחפשת את האהוב שלה..
מור-מורוש גם בצבא והוא בתותחנים... הוא קרבי חזק.. בקושי שאנחנו רואים אותו... אבל יש לו חברה..
מאוד חמודה... אבל אני יודעת עליה רק מסיפורים..=/ חבללל
אמא-אמא ילדה לפני שנתיים וחודש ילד קטן.. וחמוד.. קוראים לו דן... אני ממש משתדלת לעזור לה איתו..
אני כל כך אוהבת אותו..
אבא-הוא בחו"ל כרגע.. טיסת עסקים... בקטנה.. אנחנו רגילים כבר.. הוא אמור לחזור רק בעוד שלולה ימים..
ליגל-חחח בת 12 הילדה הקטה.. בת מצווה הייתה לה לפני כמה חודשים... היא מאוהבת במישהו שדיי דלוק עליה.. אבל היא לא יודעת מה לעשות כל כך.. ובשביל זה אני כאןןןן כדי ליעץ לה..
דן-אייי הילד הכי קטן ומתוק במשפחה.. מפניקים אותו חבל על הזמן... הוא כבר הולך.. ויש לו שיניים.. ומוציא כמה מילים מהפה.. ושהוא יגדל.. הוא בטוח יהיה מדהים כמו נירי שלי...
היום-היום יום שישי... ניר בדיוק ישן עכשיו...מלאך שלי... ואנחנו עוד מעט צריכים לקום לארוחת ערב משפחתית
אז כדאי שאני אלך להעיר אותו...חיחי בנשיקות מתוקות.. אז צ'אווווווווווווווווווו...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז הינה נשמות שלי... סוף הסיפור הגיע בלי הודעה מוקדמת.. הפתעתי הא?! כן אני כזאת...
אתם בטח מבואסים... אבל אל תדאגו.. ממש עוד מעט אני אפרסם את הסיפור החדש שלי..
[בין האהבה לשנאה] מקווה שתקראו גם אותו...
אז בטח אהבתם הא? חסר לכם שלאאאאאאא.... אז תודה לכםםםםםםםםם..
תודה תודה תודה תודההההההההההה..
בלעדייכם לא הייתי מגיעה עד לכאן עם הסיפור המדהים שיצא לי...
אוהבתתתתתתתתתתת אבל באמתתתת אוהבתתתתתתתתתתתתתת..
מכללללללל הלבבבבבבבבבב..
מואההההההההההההההההההההה
לילוששש=]]
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם
פשוט ככה
מרגש ומדהיםם
ואני ידעתיי שזה יהיה הסוףףףףףףף
אבללל מה שמחזיק
אותי
זה שהבטחת
שאת ישר מכניסה את הסיפור החדדששששש
שלךך אאויי לךך ולאאאאאאא חחח..
אני אוהבתת אותךך מדהימהה
אחתת
יצאא לך ת'פרק
הכי מושלם שיש
אני על סף דמעות
גם בגלל שזה הפרק האחרון
אבל לא נורא
עוד סיפור
של המושלמת שלי יוצא לדרך
אני מחכה לו בקוצר רוח
ושלא תעיזי להפסיק לכתובב
ממש לאא
כי את כותבת מושלם
הסיפור עצמו היה
כולו מושלם
יפה מרגש
עצוב שמח
ובעיקר סוחףףףף
את כותבת כל כך אמיתי
ויפההההה
אהבתי
כל פרק בסיפור
ממש נכנסתי אליו חזק
אז בובה
שלי
תמיד תמיד
תמישכי לכתוב
מחכה לעוד סיפור שלךך...
ואנשיםםםםם אל תהרגו אותה על הפרק האחרון
שהיא הפתיעה אותכםם
תהיו \שמחים כי עוד סיפוררר בדרךךך
חחח
אוהבת אותך
מוואהההההההההה
ענקיתתתתתתת
וואי איזה כבוד אני השניה שמגיבה לך!!!!
אני חייבת להגיד לך שנהניתי מכל חלק וחלק בסיפור הזה...
את כותבת בצורה מיוחדת את כותבת מהלב!
לדעתי את חייבת להמשיך לכתוב ואני אקרא את כל הסיפורים שלך..!!!
ירדו לי דמעות בפרק האחרון.. לא ציפיתי לכזה סוף.
אבל סוף טוב הכל טוב
מקווה שתמשיכי לכתוב..
שלך תמיד תמיד.. אושרית(:
בואנההה הסיפור הזה מושלם!!
ב-ר-מ-ו-ת ע-ל!!
אני לא מאמינה שהוא נגמר,
אני לא מאמינה שאין עוד פאר לי וניר!!
אני לא מאמינההה שמור ושירז נפרדו בסוף!
אני לא מאמינה שדפי נסעה להודו בלי נדבייי 😢
אני לא מאמינה שזה נמגרררר אוףף אני יבכהההה..
טוב נו אבל את ממשיכה סיפור חדששש..
איזהה כיףףף..
זה הולך להיות עוד סיפור בעל 300 ומש'ו עמודיםםם..
איזה כיףףף איזהה כיףף...
תקשיבי לי לילושששההה קטנהה שליי
את פשוט מדהימהה!!
עם סיפור מהמם!!
ואת ממש מוכשרת!!
אני הייתי ממליצה לך לאסוף את כל הפרקים -
כן כן ולארוז אותם לסיפור ולשלוח למיש'ו שיוצא את זה לאור!
אין אין את לא יודעתתת כמה יאהבו תסיפור שלך
כמו שאנחנו אהבנו..
ועם את לא מגיעהה ליותר מ30 תגובות עוד ה-י-ו-ם..
לא קוראים לי נתלייי..
אז בובה תמשיכי לכתוב סיפורים ושירים
ותדעי תמידד שני חולההה עליךךךך =)
😊
מאמי את כותבת מהמםםםםםםםם
זה אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי באתר ובכלל
תמשיכי לכתוב מלא סיפורים אני רק יהנה 😊
אני אתגעגע לסיפור הזה מאודד
מחכה מאוד לסיפור החדש שלך ואולי תפרסמי אותו כבר היום?? בבקשה 😊
מחכה לסיפור חדש שלך
מוואאההה 😊
יאאאאאאאאא אני מאושרתתתתתתתת
אתן כאלה מתוקותתתתתתתתתת...
תודההההההההה לכןןןןןןןןןן...
ושמחה שאהבתןןןןןןןןןןןןןן... ואני אשמח אם תקראו ת'סיפור שאי אפרסם בקרוב..
אז שוב תודהההההה=]
אוהבתתתתתתתתתת הכי שאפשררררררר
מואהההההה ענקית לילוששש😊
אמא.. זה הסוף..אני עצובה.. טוב לפחות סוף טוב....
הסיפור הזה מדהיים.. וסוחף..
את כל כך מוכשרת.. אל תפסיקי ליכתוב..
מחכה לסיפור החדשש..
אליה..