לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איו מצבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
למה סיימת אותווווווווווווווו??????????😢 😢 😢
הסיפור הכי מושלם ניגמררררררררררררררררר😢
אופייייייייייייייייי 😢
חח
טוב מאמי את כותבת מדהיםםםםםםםםםםם
ואהבתי מאוד מאוד
את הסיפור
הזההההההההההההה
תמשיכי לכתוב
ואני מחכה לעוד סיפור שלך😊
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת
וואי כבר ???
למהה???
נוו....אין עוד פאר לי ???
אין עוד נירוש המושלם שלי???
אין עוד רגעים שאני יושבת מול המחשב ומתה מצחוק???
😢 😢 😢 😢
זה נגמר מהרר מאוד מהררר
איזה פרק ה' איך ריגשת אותי
בכיתי צחקתי חייכתי הכל ...
אבאא....זה מפחיד כמה הסיפור הזה השפיע עליי
ועכשיו יש לי כמה דברים להגיד לך
מאמי...את פשוט כותבת
מ=ד=ה=י=ם
את כותבת בצורה כזאת אמיתית שאני יכולה לראות
את הסיפור מול הפנים שלי אני רואה את פאר לי ואת ניר
ואת כולםםםםם
היו לילות שלא יכלתי לישון בגלל שלא כתבת המשךך
שתביני באיזה מצב אני מאוהבת קשות בסיפור שלך
אז תקשיבי לי ותקשיבי טוב שכל מילה תיכנס לך לראש ולא תצא משם
אני לא מרשה ...
בחיים אבל בחיים
אל
תפסיקי
לכתובב
אסור לךך...
את פשוט כותבת הכי מושלם שאפשר
בדרך כזאת מרגשת ואמיתית
את יודעת להצחיק להעציב הכללל
ונראה לי אמרתי את זה כבר חמישים פעם לאא?? 😁
בכל מקרהה...אני פה מחכה לסיפור הבא שלך בקוצר רוחח
אוהבת הכי הרבה שאפשר ליגלוש
תודה גם לכןןןןןןןןן פשושות שליייייייי..
אתן כאלה נשמותתתתתתת...
ושמחה שאהבתם ת'סיפור..
ושהוא ריגש הצחיק והעציב והכל ביחדדדדדד... כי זאת המטרה..
לעשות אותו מגוון.. חיחי
אז תודההההההה רבה רבה רבהההההההההה
מואהההההההה מואהההההההההה
מואהההה ענקיתתתתתתתת
אוהבתתתתתת לילוששש=]]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה כזה יפה אימלהההההההההההההההההההה...............
תקשיבי מותקק זה הסיםפור הכי בסט שיש בעולםםםםםםםםםםםםםם
ואנחנו כולנו מחכות לסיפור הבא שלךך!
מוווווווווווווואה
ליטלוששששששששששששששששששששששששששש
בובהההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני עדיין בשוקקקקקק למה לא אמרת שאת הולכת לסייםםםםםםםםם
אמאאאאאאא....
איזה סיפור מושלם זה היה אין זה היה הסיפור הכי ל=י=ג=ה........................................
וואי מאמי את והכישרון שלך......................
אין הסיפור הזה הייתה הצלחה אחת ענקיתתתתתתתתתת
ותאמת הפתעת אותי הייתי בטוחה שבסוף היא תיהיה עם איתיוששששש
אבל למדתי לאהוב את נירי חחח....
קיצר מאמי מחכה כבר לסיפור השני שלך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת המוניםםםםם מיקוש חח 😍 😍 😍 😍
גאד..לא..שזה לא יאומן..אני פשוט בוכה כאן כמו אדיוטית..לא מאמינה שזה נגמר..זהו..אין יותר אהבה אסורה=[
אני כולי צמרמורת..שיווו..זה כזה מהמם..
זה הסיפור הכי הכי מדהים שקראתי בחיים שלייי..
באמת!!!..
את כל כך מוכשרת ליטי..
כששמעתי מאליה שזה הסוף..לא רציתי לקרוא..פחדתי שזה יגמר כל כך מהר..
אני מבטיחה..ומקיימת גם..אני מתחילה לקרוא ת'סיפור מההתחלה..כל הלילה אני יקרא אותוווווווו=]..
אני כבר מחכה לסיפור החדש=]..
ותוציאי ספר..לא לשכוח לשמוווווור!!!!
אוהבת אותך לנצח..יפה שלי..
גלוווש 😊
יאו איזה סיפור מושלם... אבל תאמת? הסוף מה זה העציב אותי 😢 לא רציתי שמור ושירז יפרדו..
ובמיוחד לא שדפי ונדב החמודיםםםם יאווו אוףףף...
אבל זה הסיפור הכי יפה ומרגש שראיתי בחיים שלי.....
חבל שהוא נגמר! אבל עדיין הכי חשוב שלא פיספסתי כלום (חחח) ושזה סיפור מושלם (כבר אמרתי לא?).
מאמו'ששש מה אני יעשה בלי הסיפור שלךך?!?!? 😢
טוב לא נוראא...אני מתהה כבר לקרוא את הסיפור החדש שלךך!!...שיהיה מוצלח כמו זה...אפילו יותר!..(מרות שלא נראה לי שיש דבר כזה... 😊 ...חחח)
בקיצורר התמכרתי לסיפור המהמם הזההה!!!!!!!!
והוא מדהיםם פשוט ברמות שאי אפשר לתאררררררר
תמשיכייי לכתובבב ואל תפסיקי!! 🙄
אוהבת אותךךךך ניצן! 😊
וואי..
נגמר..
חח.. מי היה מאמין בתחילת הסיפור שהסיפור הזה יגיע ל-300 עמודים ויותר..
טוב ליטלוש..
מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא שלך.. 😂
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לא ניגמררררררררררררררררררררר
אני מתההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
לא רוווווווווווווווווצההההההההההההההההההההההההההה
אוףףףףף את לא יודעת כמה אני בוכההההההההההההההההההה
חחח רציני זה היה סיפוור מדהיםםםםםםםםםם
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הכי הכי יפה שקראתי ולא רוצההההההההההההההההה
אוףף פתאום סתם ככה ניגמר אפילו לא הודעת לנוווו
אוווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לא רווצההההההההההההההההההההההההההההההה
=(((((((((((((
מאוכזבתתתתתתתתתתתתתתתתת שנגמררררררררררררררר
אבל בכלל זאת ריגשת אותי מאוווד סיפור מושלםםםםםם
חבללל שמור ושירזו'ש נפרדוווווווווווווווווו והעיקר שפאר לי ואיתי ידידים כרגעע חיחי
לאב יוו מאמי שיליי אני יקרא ת'סיפור החדש שאת כותבתתתתתתתתתתתתתת
אוהבת המון המון המון המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
דנדוששששששששששששששששששש
יאאאא.... איך אני יתגעגע לסיפור שלך!!!
אבל אני רוצה לדעת איך יקראו לסיפור החדש אני חייבת לקרוא אותו..
ולפי דעתי הסיפור שלך הוא ממש כמו סרט אהבה מוווווווווושלםםםם!!!
וניצו'ש תגידי בגלל מי התמכרת לסיפור הזה האא?!?!?
רק בזכותי חח מתה עלייךך!!
יאללה בהצלחה לכולן בחייהןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאובב יווו
דקו'שש
סיפור מושלם...
סוף טוב כמו בכל סיפור אהבה.....
יש לך כישרון חמודהההה
בהצלחה!
גאד..לא..שזה לא יאומן..אני פשוט בוכה כאן כמו אדיוטית..לא מאמינה שזה נגמר..זהו..אין יותר אהבה אסורה=[
אני כולי צמרמורת..שיווו..זה כזה מהמם..
זה הסיפור הכי הכי מדהים שקראתי בחיים שלייי..
באמת!!!..
את כל כך מוכשרת ליטי..
כששמעתי מאליה שזה הסוף..לא רציתי לקרוא..פחדתי שזה יגמר כל כך מהר..
אני מבטיחה..ומקיימת גם..אני מתחילה לקרוא ת'סיפור מההתחלה..כל הלילה אני יקרא אותוווווווו=]..
אני כבר מחכה לסיפור החדש=]..
ותוציאי ספר..לא לשכוח לשמוווווור!!!!
אוהבת אותך לנצח..יפה שלי..
גלוווש
מסכימה איתה במילה מילה =] אוהבת המון,חן!!
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאממממממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה היה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!11
את כותבת ככ יפהה שזה משהו!!!!
וכמו שאמרו כבר פשוט שקראתי את הסיפור ראיתי מול העניים שלי את נירוש ופאר לי ואת כולםםםםםםם!!!!!! כאילו אני רואה את זה מולי...
ובאמת.. הצלחת להצחיק ומתי שצריך שיהיה עצוב ואת ככ מוכשרת!!!!!!
322 עמודים של צחוק... עצב.. שמחה וכל השאר....
ותמשיכי לכתובב את מוכשרת בטרוף!!!!!!!!!!!!!!!!!
אי מה זה אהבתי....
אני באמת מופתעת...
אני יקרא רת הסיפור הבא שלך...
לאה