ווווווואייי
גם אני במתתת..
יאללה ליטי..המשך דחוף דחוף!!
אורוש.. 😊
נווו מה נסגר עם ההמשך???!!?!?!?
בזמן האחרון יש המשך פעם ביומים..
וואי מאמושות שליייייייי.... תודה על התגובותתתתתתתת.... מואההההה.... תהנו=]]]
נכנסתי ללובי.. ניגשתי לבר והזמתי לי ולו מילקשייק וניל.. והלכתי אולם בידור הזה..
ששם אוראל וניר צריכים להיות... נכנסתי...
ומה שראיתי ממש לא מצא חן בעייני.................
הוא ישב לו.. לבד... מביט בה.. בוהה בה.. איך היא רוקדת לה.. מענטזת.. לפי קצב המוזיקה...
רק היא והמוזיקה.. היא לא רוקדת.. היא מתחרמנת על המוזיקה.. רק עמוד היה חסר באמצע הרחבה כדי להשלים את ביצועיה.. עוצמת לה עיינים.. מתמכרת לצלילים..
ואני.. אני לא עשיתי מזה עיניין.. היא לא הבחינה בי נכנסת לאולם.. גם הוא לא.. הריי יש מימולו רקדנית/חשפנית.. עם ביצועים מטורפים...
התיישבתי עליו.. ולא אמרתי מילה.. רק עשיתי כמוהו מביטה בה.. והיא.. היא עדיין בשלה..
ניר-אה מאמי מה את עושה פה?
אני-סתם אמרו לי שאתה פה.. אז רציתי לעשות לך הפתעה קטנה.. והבאתי לו ת'מילקשייק שלו..
ניר-וואי תודה מאמי והביא לי נשיקה קטנה בפה..
אני-אני רואה אתה נהנה מהמופע כאן.. אמרתי באדישות.. ממשיכה להביט בה...
ניר-לא איזה.. גועל נפששש... מיילה היא רוקדת שתרקוד עם תאקט.. תראי עוד שניה היא גומרת עם המוזיקה.. תראי זה ניראה כאילו היא מזדיינת.. בעע גועל נפששש.. אם חברה שלי הייתה רוקדת ככה הייתי מעיף אותה לעזה..
אני-חחח וואלה.. אז למה אתה כל כך שקוע?
ניר-אני לא שקוע בה.. אני שקוע במחשבות על איך בת מסוגלת לרקוד ככה.. אין לה כבוד עצמי.. כאילו מה היא רוצה להשיג בזה?
אני-אותך..
ניר-חחח גם היא תתאמץ הכי שבעולם היא לא תשיג אותי.. כניראה לא ברור לה מספיק שאני שייך רק לאחת.. לך.. והיא נישק אותי.. נשיקה בטעם וניל.. נשיקת צרפתית מושכת במיוחד.. ארוכה ארוכה..
נהנתי לשמוע ת'מילים של ניר יוצאות מפיו.. ושמחתי לשמוע את התגובה שלו לגבי השרלילה הקטנה..
והכי נהנתי מהנשיקה.. מהתחושה שהיא מעבירה בי שוב ושוב.. כל פעם מחדש... ואז ניגמרה לה המוזיקה..
אני וניר התנתקנו..
והיא.. היא נעצרה.. פתחה את עייניה.. ולהפתעתה היא ראתה אותי.. עם ניר.. איי כמה חבל..=[
אני-היי את רוקדת מדהייים...
אוראל-אה.. תודה.. הייתה נבוחה.. ות'אמת לא הבנתי ממה בדיוק.. מאיך שהיא רוקדת או מזה שהיא ראתה אותי עם ניר... טב זה גם לא עיניין אותי.. בעע עליה..
אני-טוב את הולכת לקרוא לכולם?
אוראל-אבל יש עוד 10 דקות..
אני-חפיף.. תראי המקום מתחיל להתמלא.. לכי לכי קראי להם..
אוראל-טוב.. פשוט הייתה ילדה טובה.. מסכנה.. המצב קשה..
ניר-חחח היא מפגרת..
אני-לההה... ולקחתי עוד לגימה מהמלייקשייק.. טוב נירי אני קמה.. אחרת לא ישארו לך רגליים...
ניר-לאאאא.. אמר בקול..
אני-מה קרה?
ניר-את יושבת עליי כל הערב.. ולא מענין אותי.. את לא עוזבת אותי..
אני-חח מה יש לך? חרדת נטישה?
ניר-כן=[
אני-אווווי.. והתישבתי עליו בחזרה..
ניר-חיחי ככה יופי לי..
אני-חחח טיפשון..
ניר-אני לא טיפשון..
אני-סליחה אתה גאון..חח
ניר-נכון.. היתה מרוצה ודפק חיוך..
אני-איי מה אני יעשה עם החיוכים המשגעים שלך?
ניר-לא יודע...
אני-אייי והבאתי לו נשיקה ארוכה בפה.. ואז כל החבר'ה נכנסנו פתאום... כולם.. חוץ מרם ושנהב..חיחי חייכתי לי..
ניר-חחח מה האושר?
אני-סתם.. טוב לי..
ניר-אני שמח... ואז נכבו האורות.. ואחד מצוות הבידור עלה.. בלה בלה בלה.. ואז המופע התחיל..
הביאו כל מיני בדרנים... היה ממש מצחיק.. ככה שעתיים לצחוק.. אמאאאא הבטן שלי כאבה בטרוףףף..
שהמופע הסתיים נשארנו באולם.. כי יש הרקדה לתוך הלילה.. ואז ראינו את רן ושנהב מתקרבים אלינו..
אני-וואי איפה הייתם כל הערב? חיחי
רן-חחח ישבנו מאחורה.. כי באנו קצת באיחור..
אני-אההההה... וקרצתי לו..
רן-חחחח ואז שנהב החזה ביידי.. הקימה אותי מניר והובילה אותי החוצה.. ללובי..
אני-חח מה יש לך?
שנהב-איייייייייי את גדולהההההההה....
אני-כן כן אני יודעת.. נו איך הוא מנשק?
שנהב-מדהייייייייים... יו אני מאוהבתתתת..
אני-חחח רואים כפרה..
שנהב-איייי הוא כזה מתוקקקק....
אני-מזל טוב מאמי.. ובהצלחה לך..
שנהב-תודהההההה... והדביקה לי נשיקה ענקית בלחי...
אני-חח יאללה יאללה בואי.. ונכנסנו שוב לאולם.. המוזיקה הייתה רועשת במיוחד..
כולם רקדו להם.. רק נירי שלי לא.. הוא ישב על אותו כיסא.. יגשתי אליו מאחורה ועצמתי את עייניו...
אני-למה אתה לא רוקד?
ניר-כי חברה שלי נטשה אותי.. אני לא יודע מה לעשות..
אני-חחח כפרה עלייך... והורדתי את יידי... והיתיבשתי עליו..
ניר-אווווו הינה חברה שלי חזרה..
אני-חחח ראית מזה?
ניר-אייי את כל כך מושלמת..
אני-אתה יותר.. והבאתי לו נשיקה..
ניר-יאללה את באה לרקוד? אני רוצה להשוויץ בך..
אני-חחח בכייף מאמי... וקמנו לרקוד.. נכנסנו לאמצע הרחבה.. וכל החבר'ה היו שם..
מתפרעים.. צועקים.. רוקדים.. ומתחרמנים.. חיחי
אני ונירי רקדנו בטרוף.. צמוד צמוד... אהבתי איך שהוא רוקד.. הוא רוקד מדהייים.. אין פלא שכל הבנות מתות עליו..
אחרי שעה בערך של ריקודים כבר לא היה לי כוח ברגליים...
אני-ניררררררר... אני רוצה לשבת.. צעקתי לו..
ניר-בואייי... ומשך אותי אחריו.. ויאצנו מין האולם.. רוצה לשתות?
אני-כן=]..
ניר-חח בואי.. והתישבנו לייד הבר והזמנו לנו קולה... הסתובבנו אחת מול השני..
ניר-נהנת מאמי? שאל וליטף את פניי..
אני-כן.. היה מושלם..
ניר-אני שמח מאמי..
אני-ואתה נהנת?
ניר-מאודדד.. ולגם מהקולה..
אני-חחח איזה יפה אתה..
ניר-דיי..אמר והסמיק לו..
אני-חחח אתה מסמיקקקק..
ניר-כי את מביכה אותי..
אני-נו אני רק אומרת שאתה יפההההה...
ניר-גם את יפה.. את הילדה הכי מושלם שיש..
אני-הלו.. לא להגזים..
ניר-בכלל לא מגזים..
אני-חח נגיד...
ניר-איי לאכול אותך.. והדביק לי כמה נשיקות קטנות ברצף.. ואז משכה לה שוב נשיקה צרפתית ארוכה..
הפעם בטעם קולה.. חיחי ליטפתי את פניו.. והוא את רגלי... ואת ידיי... העביר בי גלים של חום וצמרמורות..
הפרפרים בבטן טוב התעופפו לפי קצב פעימות הלב שהאיצו במיוחד...
הוא החל לנשק את צווארי.. ואני רק התמכרתי אליו.. למגע שלו...
חיבקתי אותו... את גופו המדהים.. הריחתי את ריחו המשגע.. שאני כל כך אוהבת..
והתנתקנו...בערך... ידיו עדיין על מותניי וידי על צווארו..
ניר-אני מרגיש כאילו אני חיי בחלום..
אני-שאני איתך אני גם מרגישה ככה...
ניר-אני כל כך אוהב אותך..
אני-ואני אוהבת אותך..
ניר-תגידי לי שבחיים לא ניפרד.. והיה לי קשה להגיד לו את זה.. לא יודעת למה.. אז חשבתי שניה..
אני-נירי...גם אם נירצה או לא נרצה בחיים לא ניפרד.. וחיבקתי אותו חיבוק חזק.. והוא החזיר לי אותו חיבוק..
ואחרי מספר שניות ארוכות התנתקנו..
לגמתי לגימה אחרונה מהקולה..
אני-אני עייפה..
ניר-בואי נסיכונת שלי.. וחיבק אותי אליו... והלכנו לעבר המעליות.. הזמנו מעלית..
נכנסנו יצאנו והגענו לחדר.. נכנסנו..
ניר-יאללה את נכנסת להתקלח?
אני-לא.. אין לי כוח..
ניר-חחח טוב עייפונת.. לכי לישון... אני מתקלח ומצטרף אלייך..
אני-טוב..=] ננתי לו נשיקה קטנה והוא נכנס למקלחת.. ואני.. אני נזרקתי על המיטה איך שאני.. עם הבגדים.. ועם המווווון עייפות... ונירדמתי......................................................................
טוב זהו לבנתיים... תגיבוווווווו והמוןןןןןן.... מואהההההההה...
אוהבתתתתתתתת לילושש...=]]
מושלםםםםםםםםםםםםם
שימי המשךך בובה=))
מוואההההההה
יאאאא איזה המשך יפה..
חעחע..מגיע לאוראל השרלילה..חוחוחו..
עכשיו-המשך!!!
גלוש
מושלםםםםםםם
המשךךךך דחוףףףףף
מדהייייייייייייייייייייייייייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😂
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםם שימי המשךך דחוף!!
מתי ההורים שלה ידעוו?!?!!?
=)
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך .. =)
יאאאאאאאאא איזה מרגש זההההה חחחח
המשךךךךךךךךךךךך בבקשהההה 🙄
איזה יאאאפהההה אבל למה קצרר ?
מהמםםםםםם!!!
יוו אני רוצהה המשךךך חיחיחי..
מגיעע לאורלל המעפנהה הפירלוחהה הזאתתתתת!!!
המשךךך דחוף..!!!
סתיווו'שששששששש 😛