QUOTE וואי לא ניראלי שהם מתנשקים...
ניראלי שזה סתם אוראל נמרחת על ניר...
טוב נו מזה משנה ...
העיקר תמשיכייייייייייייייי !!!!
דחופייייייייייייייי !!!!
נדיוששששששששששששש..!!
חעחעחעחע גם אני חושבת ככה...
יאלה לילושש המשךךךךךך!!!!
לינורוש
המשך דחוווווווווווווף!!!!!!
וואי מה יהיה לניר אם הוא יבגוד בה..גם לאוראל!!!
סופם יהיה קרב!!
חח סתם..נכנסתי חזק לסיפור!!
חן!!
בת זונה האוראל הזאת....שתמות אמןןן!!!...חחח
מאמייי....סיפור מושלםםםםםםם..!!!!
כתבי לנו המשך דחוף דחוףףף!!!!
אוהבתת.....מואהה ענקית שלי!
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 13/07/2005) בת זונה האוראל הזאת....שתמות אמןןן!!!...חחח
מאמייי....סיפור מושלםםםםםםם..!!!!
כתבי לנו המשך דחוף דחוףףף!!!!
אוהבתת.....מואהה ענקית שלי!
כול מה שהשמנה רשמה חחח.....
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
היא בטח מרוחה על ניר!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (mikosh @ 13/07/2005) QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 13/07/2005) בת זונה האוראל הזאת....שתמות אמןןן!!!...חחח
מאמייי....סיפור מושלםםםםםםם..!!!!
כתבי לנו המשך דחוף דחוףףף!!!!
אוהבתת.....מואהה ענקית שלי!
כול מה שהשמנה רשמה חחח.....
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
את שמנהההההההההההה
יא פרה אחתתת
😢
פפללייזזז תשימי המשך ארוך עד לערבב!!!
אני נוסעת לחו"ל לשבועייםם!!!
ואני לא אחייה בלי הסיפור שלך.. פלללליייזז שימי המשך היוםם!!!!!!!!
יאללה אני עפתי לי ביו'שש!
דקו'ש..
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 13/07/2005)QUOTE (mikosh @ 13/07/2005) QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 13/07/2005) בת זונה האוראל הזאת....שתמות אמןןן!!!...חחח
מאמייי....סיפור מושלםםםםםםם..!!!!
כתבי לנו המשך דחוף דחוףףף!!!!
אוהבתת.....מואהה ענקית שלי!
כול מה שהשמנה רשמה חחח.....
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
את שמנהההההההההההה
יא פרה אחתתת
😢
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי.....
שמנה שלי ושל אביבוש 😁
ופרה אחותך חחח 😁
שלולה אני רזההההההההההההההההההההההההההההההההההה חח 😢 את שמנהההה 😊
אבל אני עדיין אוהבת אותך =]
😁 😂 😊 😉 😮 😕 😊 😁
QUOTE (-לינורוש- @ 12/07/2005) QUOTE וואי לא ניראלי שהם מתנשקים...
ניראלי שזה סתם אוראל נמרחת על ניר...
טוב נו מזה משנה ...
העיקר תמשיכייייייייייייייי !!!!
דחופייייייייייייייי !!!!
נדיוששששששששששששש..!!
חעחעחעחע גם אני חושבת ככה...
יאלה לילושש המשךךךךךך!!!!
לינורוש
גם אנייייייי
ליטלל תמשיכיייי
מוואההה=))
אני במתחחח אללה המשךךךך חיחיחיחי
אני במתחחח אללה המשךךךך חיחיחיחי