אוראללל השרמוטהההה הזאתת עוד יותררר לא מוצאת חן בעינייייייי!!
היא תקבללל מכותת אני אומרתת לך!!!!!!!!!!!
כוס אמאאאא שלהההה..!!
בעעעע..
אם הם מתנשקיםם אני רוצחת אותםםםםםםםםםםם...
גרררררר עצבים..!!!
טובב ניכנסתיטי חזק לסיפורר...
עזבי..חייחיי
המשךךך דחוףףףףףףףףףף ביותר..!!!
סתיוו'ש 😛
מושלםםםםםםםםם!!!!
המשךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףף
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אבל דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מושלםם כמו תמידדדדד
מושלםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףף
דיר באלק הם מתנשקים אה.?!?! חחחח
לאב יו - לילוש 😊
אם ניר הקקי הזה עושה משו הוא מתתתתתתתתתתתתת
המשךךך בדחיפותתתתתת
וווייי הראל הזונה המשך דחוך!!!!
גאדנסססס מה היא ראתה?
תמישיכי בדחיפותת יתר
יוווווווווווווו איזה שרלילההה סעמווקק!!
היא תקבל כףףף!!!!!
יוו איזה זונההה... אבל היא בטחח תשלח לניר הנשמה הזאת.. וחוצמזה ניר לא יכול לחיות בלעדייה..
ככה שבם יחזרו תיכף ומייד!!
חח נכוןןן!?!?!?!?
יופיייי...
ייאללה במשך ביו'שש!
דקו'ש..
QUOTE (me-myself-and-i @ 12/07/2005) מושלםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףף
דיר באלק הם מתנשקים אה.?!?! חחחח
לאב יו - לילוש 😊
המשךךךך!!! 😛
יהה איזה שרלילה האוראל הזאת נשמעת..
תמשייכי מהממם
וייייייייייייי שלא תעצבן אותייייייייייייייייי
המשך!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מה היה שמה בובה =]?
תמשיכי חח =]
וואי לא ניראלי שהם מתנשקים...
ניראלי שזה סתם אוראל נמרחת על ניר...
טוב נו מזה משנה ...
העיקר תמשיכייייייייייייייי !!!!
דחופייייייייייייייי !!!!
נדיוששששששששששששש..!! 😊