אין אין בטוח שירז או קרן או דפנה.. 100%
או שבעצם זאת אמא חחח 😊
חחח לא משנה הקיצר סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יאלה המשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
אוראל על בטוחחח
תמשיכיייייייייייייייי
חזרתי מאילת היה ממש ממש כיףף 😊
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
וואי תודה על התגובות.. איזה כיף לי..=] חיחי.. טוב הינה ההמשך.. אז תהנוווו... מואה..=]]
ואז היה לניר צלצול בפלא...
ניר-מיזה בשעה כזאת?!
אני-לא יודעת... תבדוק... והוא נכנס לבדוק..
ניר-זאת..................
ניר-זאת שירז... כן שירז מאמי מה את רוצה?
..............................
ניר-חחחח וואלה...
.............................
ניר-לא לא היא לא פה... וקרץ לי...
.............................
ניר-חחח נו סתם צחוק יאללה קחי אותה.... והביא לי ת'פלא..
אני-הלו?
שירז-פאר לושששששש... צעקה... מזל טובבבבבב...
אני-תודה נשמתי.. מה קורה?
שירז-הכל מעולההה.. מה איתך?
אני-הכל מושלםםםם..
שירז-אווו זה מה שאני חושבת שזה?
אני-אויש אויש סתמי...
שירז-נו יאללה שפכי..
אני-זה לא לטלפון.
שירז-אוי מיי גאדדדדדדדדד... זונהההה...
אני-אחותךךךך...
שירז-חחח גם נכון.. טוב מה קנית לי?
אני-יווו?! מה הייתי אמורה לקנות לך משהו ולא ידעתי?
שירז-אני בהלםםם.. ברור שכן..
אני-אבל לי יש יומולדת לו לך..
שירז-אויש נו יא קמצנית.. תיקני תיקני..
אני-חחחחח טוב.
שירז-ושזה יהיה יפה..
אני-עוד משהו?
שירז-כן...
אני-מה?
שירז-נשיקההההההה... יא את קולטת את ב16.. יא ענקית.. לי יש עוד 4 חודשים..
אני-טוב אני לא אשמה שנשארתי בגן עוד שנה..
שירז-חחח עילגת שלי...
אני-איפה מורוש?
שירז-ישן... איזה מתוק הואאא..
אני-יאא אני בהלםםם לגיסתו יש יומולדת והוא לא מתקשר?! כלבבב..
שירז-נו אל תהיי רעה הוא ניסה להתקשר אבל לא ענית... מעניין למהההה..
אני-חחחח תמותי..
שירז-בכייף אחותי.. נו נו יש שם שווים?
אני-כןןן.. יש איזה אחד ממש חתיך.. וניר התסכל עליי...
שירז-חח וואלה? תכירי לי..
אני-סתומה יש לך חבר..
שירז-אז מה גם לך..
אני-אבל לא התחלתי איתו או משהו.. הוא יודע שיש לי חבר..
שירז-אההה מבאסת... טוב מה ככה? איך המלון?
אני-אממ שווה.. יש לנו סוויטה לבדדד..
שירז-אויש נו זה מסביר הכלללל..
אני-שירזזזזזז..
שירז-מצטערת...
אני-חחח אבלה..
שירז-טוב יאללה מזל טוב.. והמון המון המון אושר.. ועושר שזה דווקא לא חסר.. והרבה בריאות.. ואהבה שגם זה לא חסר.. וחוכמה.. שדווקא זה חסר..
אני-כלבההה..
שירז-אל תפריעי אני באמצע נאום..
אני-סליחה תמשיכי..
שירז-וזהו..חיחי מאחלת לך כל מה שאת רוצה.. קבלי ממני המון נשיקות.. ות'הפתעה שלך תקבלי שתחזרי... חיחי
אני-יאא איזה כייף לי... טוב תודה נשמה.. על הנאום שלך.. ממש מרגש.. חח...
שירז-בבקשההה... חחח טוב אז יאללה מאמי טוסי לחבר השווה שלך.. צ'אווווו מואהההה אוהבתתת
אני-אני גם אוהבת אותך.. הכי שיש..
שירז-אייי מאמי שלי...
אני-טוב יאללה לא היית צריכה לנתק..
שירז-חחחחח כלבהההה..
אני-צחוקת..
שירז-טוב יאללה בייבי ביייייייי מואה...
אני-בה ביי... וניתקתי...
אני-וואי היא ילדה סרוטהההה...
ניר-חחח אני יודע... מה היא רצתה?
אני-סתם איחלה לי מזל טוב הנשמה הזאת.. וואלה תביא ת'פלא..
ניר-שנייה... והביא לי אותו.. בבקשה..
אני-תודה..=] פתחתי ת'פלא...
ניר-נו יש משהו?
אני-אמאאא... 10 הודעות כתובות ו2 הודעות קוליות ו15 שיחות שלא נענו..
ניר-פששש חברה מבוקשת יש לי..
אני-חחח כן הא..
ניר-יאללה נו קראי...
והתחלתי לקרוא.. היו הודעות מעדן,נעמה,בר,מתן,אביב,מור,מור,שרון,נדב ורן...
הודעות קוליות מדפנה וקרן... וואי איזה מחופרנות.. צעקו לי ושרו לי... חולה עלייהן...
וכל השיחות שלא נענו הרוב משירז,ממור מאבא ואמא.. וכמה מהחבר'ה...
אני-יאאא הם מחופרנים... ודפקתי פיהוק..
ניר-חחח את עייפההה...
אני-כן..=]
ניר-אייי איזו מתוקה את... יאללה לישוןןןן..
אני-חחחח טוב... נכסנו אל מתחת לשמיכה.. התקרבלנו לנו ביחד.. הגנבנו כמה נשיקות ונירדמנו מחובקים...
בבוקר הרגשתי מישהו רוחן מעליי.. ומתחיל לנשק אותי בצוואר... ולאט לאט פתחתי את עייני... והתמתחתי מעט..
ניר-המאמי שלי בת 16 היום.. מזל טוב..
אני-חח תודה... ודפק לי צרפתית... ואחרי 2 דקות התנתקנו...
ניר-יאללה קומי פרינסס... והוא קם מעליי וואי מה גיליתי....
אני-אמאאאא מזה?
ניר-חחחחח נכון יפה?
אני-כןןןן.....
כל החדר היה בזריי פרחים.. המון שוקולדים.. ובלוניי הליום בצבע אדום שכתוב עלייהם מזל טוב ואיי לב יו...
אני-ווואוווווו ממי זה? וניר דפק חיוך... מאמייייייייי..... תודה מושלם שלי והבאתי לו נשיקה..
ניר-בבקשה מאמי שלי... וזה רק מתחיל..
אני-אוווו חחחח..
ניר-טוב יאללה מאמי צריכים לאכול ארוחת בוקר.. אחרי זה חזור לפה נחסל את כל השוקולדים..
אני-חחח מתאים לי.. יאללה בייבי אני במקלחת..
ניר-חח מחכה לך.. הבאתי לו עוד נשיקה קטנה ונכנסתי למקלחת עם בגדים... התקלחתי מקלחת קצרה..
צחצחתי שיניים והתלבשתי... חצאית מיני ג'ינס מלי קופר וגופיה מפאשה... שמתי ת'כפכפים הכחולות ויצאתי..
ניר-פששש איזו כוסיייית...
אני-חחח תנקס.. יאללה אתה לא מתלבש?
ניר-לא אני בא ככה..
אני-חח נורא מצחיק.. יאללה..
ניר-טוב... ונכנס למקלחת.. התקלח וכו'.. חיחי ויצא לבוש בג'ינס מלי קופר מקובל וגופיה אדומה..
אני-שיווו איזה שקסי אתה..
ניר-חחחחח דיי נו...
אני-יפיוף שלי.. והוא בא וחיבק אותי... תודה.. על הכל...
ניר-בכייף.. הכל כדי שיעלה לך חיוך על הפנים... ודפקתי חיוך.. חחח מכוערת..
אני-אני לאאא...
ניר-נכון את לא.. והביא לי נשיקה...
אני-דיי זה כל כך יפההה..
ניר-חחח כן כן יפה.. אירגון שלי..
אני-גאון.. טוב יאללה זזנו?
ניר-כן זזנו... נכנסנו למעלית... וחיבקתי אותו חזק חזק... הרחתי ת'ריח שאני אוהבת לשאוף ממנו..
ואז המעלית נעצרה בקומה 8.. ומי נכנס?! רן ואוראל..
רן-בוקר טוב..
אוראל-בוקר טוב..
אני+ניר-בוקר טוב.. ודפקנו חיוך..
רן-אהה.. מזל טוב..
אני-חח תודה...
רן-איך המרגש?
אני-מעולההה..
רן-אני שמח.. כבר חגגת?
אני-מאתמול בלילה.. והבאתי לנירוש נשיקה..
רן-אחלה... ואז יצאנו מין המעלית... הם התישבו בלובי ואנחנו נכנסנו לחדר אוכל..
ואז קלטתי את ההורים שלי וליגל שם..
אני-ניר הם פה.. וישר התנתקתי ממנו..
ניר-יו איזה מזללל.. הגענו אלייהם והתישבנו איתם...
אמא-מזל טובבב בובה שליייי... וקמה נתנה לי נשיקה..
אני-חחח תודה...
אבא-וואי וואי ילדה גדולה יש לי... מזל טוב.. וגם הוא הביא לי נשיקה.. והתיישבתי...
אני-יא אני עצובה...
אמא+אבא-למה?
אני-כי ליגל לא אמרה לי בוקר טוב.. ולא הביאה לי נשיקה.. ולא אמרה לי מזל טוב..
ליגל-חחחח צחקה לה... ורצה אליי והתישבה עליי... מזל טובבב ונתנה לי חיבוק ונשיקה...
אני-חחחח תודה מתוקה.. וככה כולם צחקו להם..
אמא-טוב יאללה קומו לקחת לאכול..
ניר-אוקיי... אני וניר קמנו לאכול מילאנו ת'צלחת וחזרנו לשבת... אכלנו הכל הכל... כמו ילדים טובים..
ואז הגיעה לשולחן שלנו..............................................................................
טוב זהו לבנתיים מאמושות שלי... תגיבווווו והרבהההה.... אוהבתתתת המוןןןןןן..
מואההה.. לילושש...=]]]
משולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם כמו תמידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
המשך דחוףףף
לוב יו שני
ליטל יש לך מושג מזה להיות הילדה הכי מוכשרת באתרר????
יש לך סיפוררררררררררר מוששלםםםם אמאאאאאאאאאאאאאאא אייזה כישרוניתתת
ומה איפה איתיי??????..... למה הוא לא מתקשררר?? לפחות שיעשה הפתעעעההה
טוב יאללה תמשיכיי
מושלם כרגיל מחכה להמשך...
מואההה זוהר
אמאא איזה אושר אתן מכניסות בי...
תהיו בריאוווות... אמן ואמן.. חיחי
וואי ממש תודה... אתן כאלה מתוקותתתתת...
אז שוב תודה... =]
אוהבתתתתת הכי שיש.......
תמשיכו להגיב כן?! חחח
מואההההה.. לילוששש...=]]=]]=]]
מיי הגיעההההה????????
חיחיח
אני רוצהה המשךך..
סיפור מעלףףףףףף..!!
סתיוו'ששששששששש 😁
חחחחחחחחח
דיי אני אל יכולה..
איזה סיפור יפה זה!!!
איזה מתוק ניר..הוא כל כך מושלם!!!
הלוואי עליי כזה חבר רומנטי...
אחח אחח..
אוהבת מוצ'ו..
אורוש.. 😊