מדהיםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךך דחוףףףףףףףףף
זאת...?! בר????? (הלוואי ולא..)
מושלםםםם כמו תמיד!!
תמשיכייייי (:
mas2la
וואיי...חיחי..
לא חשוב מי זאת...נירו'ש אוהב את פאר לי..
וכל בת יכולה למות מקנאות....
נירררררררר&פאר-לייייי=לנצחחחחחחחחחחחח..!!!
חיחיחיחיח ניכנסתיי לזה חזק...
כן כן..
תראי מה את גורמת...הסיפור מושלםם..!!!
המשךךך דחוף..!!!
סתיוו'שששששששש 🙄
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 02/07/2005) וואיי...חיחי..
לא חשוב מי זאת...נירו'ש אוהב את פאר לי..
וכל בת יכולה למות מקנאות....
נירררררררר&פאר-לייייי=לנצחחחחחחחחחחחח..!!!
חיחיחיחיח ניכנסתיי לזה חזק...
כן כן..
תראי מה את גורמת...הסיפור מושלםם..!!!
המשךךך דחוף..!!!
סתיוו'שששששששש 🙄
חיחיח....כל כך נכון!!!
המשך דחוףףףף!!!!!!
אוהבת מלאא....מוואהה ענקית שלי! 😍
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😛
למה למתוח אותנו סתאםאםאם?? חחח אני צ'הה המשךךךךך
איזה מדהיםםםםםםםם הואאאאאאאא אמאאאאאא
אבל איתיייייייי.... איתי מתתתתתתתת
זאאאתת?!!?!!?!?...
יאאייייי.....אני חייבת המשששךךךךך !!
ניצנו'ש 😁
מי מי הבת *ונה ???...
מי רוצה מכות ?!?
גרררררררררר....דווקא עכשיו !!!
מתי שהם ביחד !!!!
טוב...חחח...ניכנסתי חזק לסיפור...
יאלה ליטלוש תמשיכי !!!!
נדיוששששששששששששש...!!! 😊
מדהים!!!!
תמשיכי,
לאביו,
חן.