פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,184 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 241 מתוך 326
הינה מושלמות שלייייייי... הפרק שמגיע לכןןן... מואהההה... תהנוווו..=]]


אמא-טוב יאללה קומו לקחת לאכול..
ניר-אוקיי... אני וניר קמנו לאכול מילאנו ת'צלחת וחזרנו לשבת... אכלנו הכל הכל... כמו ילדים טובים..
ואז הגיעה לשולחן שלנו........

מצלרית עם עוגה ענקיייית.. ומלא זיקוקים עלייה...
המלצרית-מזל טוב.. וחייכה חיוך רחב.. והניחה ת'עוגה במרכז השולחן... והלכה..
אני-וואיי איזו עוגה מהממת...
אבא-מזל טובבב... המתנות יבואו אחר כך.. וקרץ לי..
אני-חחח תודה אבא.. וגם אמא..
אמא-בכייף יפה שלי..
אני-טוב יאללה תזללו.. מסכימה לכם.. וליגל כבר הייתה מוכנה לטרוף חצי עוגה.. אמא פרסה לכל אחד חתיכה והתחלנו לאכול.. העוגה הייתה מעולה... וככה המשכנו לשבת עוד חצי שעה וקמנו... יצאנו ללובי..

אמא-טוב יאללה פאר לוש אני ואת ביום כייף... זזנו? והבטתי על ניר והוא עליי.. הייתי מעט מבואסת.. רציתי שהוא יהיה איתי...
אני-אממ אימא אני רוצה להחליף חולצה ואני באה טוב?
אמא-בשביל מה? את מושלמת גם ככה..
אני-נו אמאאא..
אמא-חחח טוב מהרררר..
אני-תודה... נתתי לה נשיקה.. וקמתי.. אממ ניר.. פניתי אליו..
ניר-כן...
אני-בוא שניה.. אני צריכה להגיד לך משהו..
ניר-טוב אני בא... והוא גם קם.. והתקדמנו לעבר המעליות.. הזמנו מעלית ונכנסנו.. היו איתנו עוד אנשים...
הגענו לקומה שלנו ונכסנו לחדר...

ניר-כן מאמי מה רצית להגיד לי..
אני-שאני אוהבת אותך... וחיבקתי אותו והוא חיבק אותי אליו..
ניר-מאמייי גם אני אוהב אותך..
אני-אוווף רציתי שתהיה איתי היום..=[
ניר-לא נוראאא.. שתחזרי אני ואת הולכים לקנות לך מתנה.. נעשה יום כייף..
אני-חחח לא מאמי זה בסדר... עשית מספיק
ניר-לא לא לא.. זה כלוםםם..
אני-טוב נגיד... והבאתי לו נשיקה שנמשכה לצרפתית של שתי דקות.. טוב מאמי אני אזוז.
ניר-רגע את לא צריכה להחליף חולצה?
אני-חחח וואלה שניה.. הורגתי מהר ת'גופייה וסמתי סטרפלס ירוק עם ורוד..
ניר-אווו..
אני-חחח חרמן.. יאללה בייבי אני עפתי..
ניר-שניה אני בא איתך..
אני-חח טוב נו.. וחיבק אותי אליו וככה יאצנו מין החדר.. נכנסנו למעלית ושם שוב הגנבנו כמה נשיקות..
ואז יצאנו מין המעלית.. וכמובן שהתנתקנו... והתקדמנו לעבר אמא ואבא וליגלוש שרצה ללכת כבר לבריכה..חח

אמא-יאללה מאמי שעה..
אני-מצטערת... טוב שנזוז?
אמא-שנזוז... ויצאנו מין הקניון.. ניגשנו לחניה ועלינו על האוטו של אבא.. ונסענו לקניון.. אחרי 7 דקות בערך הגענו.. ונכנסנו לקניון.. היו בו הרבהה אנשים..

אמא-יאללה שנתחיל?
אני-במה?
אמא-הלווווו לקנות לך מתנוווות... ניראה יותר מאושרת ממני..
אני-חחחחח סבבה... בהתחלה נכסנו לחנות הלבשה תחתונה שהייתה ממש בכניסה... ואמא קנתה לי סט של תחתון וחזייה ממש מדהימים..
וגם היא קנתה משהו בסיגנון.. ויצאנו..
עברנו לפוקס שהיה ממש לייד.. וסתם קניתי כמה גופיות פשוטות כאלה.. ליומיום...ות'חצאית של פוקס כבר יש לי אז אין מה לחדש..

עברנו לחנות נעליים שהייתה לייד... אמא מדדה סנדל ממש מהמם... לערב... בצבע חום כהה והיא החליטה שהיא רוצה אותן..
אמא-נו מאמי את לא רוצה משהו?
אני-אממ לא יודעת.. מה את אומרת זה או זה? הצבעתי על כפכפים לבנות וכפכפים מעץ..
אמא-האלה מעץ יותר יפות...
אני-כן הא? טוב יאללה אז אותן.. ומדדתי שוב.. קנינו ויצאנו...

בקיצור המשכנו לקנות ולקנות... משקפי שמש מדהימות מאופטיקנה... בגד ים מפילפל... שני בשמים מרשת אפריל.. גי'נס שעוד אין לי מקרוקר.. סטרפלס מדיזל ולבסוף סיימנו בסופר פרם ושם קנינו איפור וקרמים לגוף...

אני-אמא תודה.. היה ממש כייף.. באמת...
אמא-בכייף ילדה יפה שלי... מגיע לך..
אני-חחח תודה.. והבאתי לה נשיקה והיא החזירה לי גם..
אמא-יאללה שנזוז? כי ניראה לי שאת בקושי זזה עם כל השקיות
אני-חחח כן...
אמא-אחלה.. ויצאנו מין הקניון נכנסנו לאוטו זרקנו את כל השקיות מאחורה ונסענו למלון.. אחרי 7 דקות בערך הגענו...

אמא-יאא אני הולכת להזמין לי מסג' עכשיו לי ולאבא.. רוצה גם?
אני-לאא.. זה בסדר.. חח אני יעלה לחדר..
אמא-את תסתדרי?
אני-כן בטח...
אמא-אין בעיה.. בהיייי נתתי לה שוב נשיקה ועליתי לחדר... פתחתי והוא היה ריק... הנחתי את כל השקיות..
סידרתי ת'דברים בארון.. זללתי כמה שוקולדים ממה שניר הכין לי והחלטתי לרדת לבריכה.. כי ניר בטוח שם..
לבשתי ת'בגד ים החדש.. שמתי מכנסון וגופיה חדשה.. כפכפי אצבע לבנות וירדתי למטה..

חיפשתי אותו... והינה הוא יושב במקום של אתמול.. אבל הוא לא לבד... הוא דיבר עם מישהי.. עם אוראל..
היא שכבה על המיטת שיזוף שליידו עם בגד ים בלבד.. בשיא הפוזה..
'אוווו... קיי...הבנתי אותך מאמי...' חשבתי לי..

הלכתי מסביב.. ועצמתי לו את עייניו...
ניר-מיזה?
אני-חחח תנחש..
ניר-מאמיייי... אמר וחיבק אותי אליו... איך היה?
אני-וואי היה מעולההה... כמה דברים קנינו.. אתה לא יודעע.
ניר-חח זה היה צפוי... הורדתי ת'מכנסון והגופיה... וואי בגד ים חדש?
אני-חח כן.. איך הוא?
ניר-מושלם על ילדה מושלמת... חחח והושיב אותי עליו..
אני-אוראל מה קורה? פתאום פניתי אלייה..
אוראל-וואלה הכל טוב.. ואצלך?
אני-הכל מושלםםם..
אוראל-אחלה..
אני-יאללה מאמי אתה בא למים?
ניר-פשש איזה מצב רוח.. בטח שבא... ביי אוראל..
אני-צ'אוו
אוראל-בהייי... אמרה בקול התמים שלה... ואני וניר נכנסנו למים... תפשנו לנו באיזו פינה.. וחיבקתי את ניר.. כי הייה לי קר..חיחי=]

ניר-יא מאמי את לא יודעת איך הצלת אותי..
אני-חח ממה?
ניר-מהמפגרת הזאת... היא מנסה להתחיל איתי.. 'תמרח לי ת'גב' היא אומרת לך... חצופה..
אני-שיו באמת חצופהה.. אני אכנס בה..
ניר-חחחח לא עזבי.. סירבתי לה וזהו...
אני-חחח חולה עלייך...
ניר-ואני עלייך... וחיבקתי אותו חזק.. הנחתי את ראשי על כתפו החמה... והוא רק נשק לי בצוואר... והעביר בי חום שהתערבב עם קול המים.. אז מה קניתם? שאל פתאום..
אני-אממ כמה גופיות..סטרפלס.. משקפיי שמש.. נעליים...ג'ינס.. בשמים.. איפור.. בגד ים... ותחתון וחזיה..
ניר-אוווווו תחתון וחזיה..
אני-חחח סט יפה.
ניר-חחח איזה כייף לי..
אני-שתוק חרמן.. והעפתי לו סטירה קטנה..
ניר-יאא אז רגע.. מה אני אקנה לך? קנו לך כבר הכל..
אני-אני לא רוצה שתקנה לי כלום..
ניר-לא שואל אותך..
אני-נו ניררר...
ניר-נו לא אני רוצה לקנות לך משהו..
אני-טוב אז משהו קטן..
ניר-לא איזה.. ת'עולם הייתי קונה לך..
אני-ואוו הגזמת..
ניר-לא באמת אם הייתי יכול הייתי קונה לך אפילו ת'עולם.. את כל כולו...
אני-חחח כפרה עלייך.. והבאתי לו נשיקונת קטנה...
ניר-איזו טעימה את.. וזה מזכיר לי אוכל..
אני-חחח שמן שלי...
ניר-באמת אני רעב.. מה את לא רעבה?
אני-אממ אחרי שטעמתי אותך באמת בא לי לאכול..
ניר-חחח שמנה שלי..
אני-חחח מעתיקן.. יאללה בוא.. ויצאנו... ואוראל עדיין הייתה שם.. אבל הפעם עם רן..

אני-רן.. מה קורה? אמרתי ואני בנתיים מתנגבת במגבת וכך גם ניר..
רן-וואלה הכל טוב... איך מבלה ביומולדת?
אני-בכייף.. עם המון מתנות..
רן-חח שמח בשבילך..
אני-חח תודה.. טוב יאללה מאמי זזנו לאכול..
רן-בתאבון..=] נתתי לו נשיקה קטנה על הלחי והלכנו משם... הלכנו למזנון והזמנו המבורגר עם צ'פס וגם קצת קוקהקולה..[חח הפרסומת של מקדונלס.. עזבו..נדפקתי..]
והתיישבנו לאכול.. אחרי 20 דקות פרור אפילו לא נשאר.. ואז ניר דפק גרפס..
אני-נירררררר....
ניר-מה?!
אני-יא מגעיייייל...
ניר-חחח מה זה רק גרפס..
אני-איייכס לא מתקרבת אליך עכשיו..
ניר-חחח נו זה היה בשביל הצחוק.. אל תהיי כבדה..
אני-מה אתה רומז שאני שמנה?
ניר-חחח לאאא.. מה הקשר?!
אני-מגעיייל..
ניר-נו פאר ליייי..סליחה..
אני-טוב נו.. נסלח לך..
ניר-אוישש.. חח
אני-חח חולה... ודפקתי פיהוק..
ניר-שימי יד שאת מפהקת.. חח
אני-לא רוצההה..
ניר-חחח מגעילה..
אני-חחחח מי שמדבר...
ניר-יאללה בייבי עפנו לישון?
אני-כןןןן...=]
ניר-יאללה בואי יא מאושרת... והרים אותי...
אני-יוו ניר תוריד אותי.. אני עוד הקיא בגללך..
ניר-לא מזיז לי..
אני-נו ניררררר... צעקתי... והוא רץ לו כמו משוגע..
ניר-חחחח דיי לצעוק.. מטורפת..
אני-יאא איזה רעעע.. והוריד אותי.. תמות..
ניר-יאאאאא... את רוצה שאני אמות?
אני-כן..
ניר-את משקרת..
אני-חחחח נכון...
ניר-כפרההה.. ונישק אותי... הזמנו מעלית ועלינו לחדר... התקלחנו מהר החלפנו לפיג'מות ונכנסנו למיטה... וחרפנו לנו...

ואז פתאום היה לי פיפי..חיחי אז קמתי לשירותים... עשיתי את צרכיי ושיצאתי הבחנתי ב........................


זהו לבנתיים או להיום... תלוי בתגובות שלכן... ו-וואלה בזמן האחרון אתן בקושי מגיבות..=[[
אז תגיבוווווווווו... והרבבהההה... מואהההההה אוהבתתתת... לילושש...=]]
הבחנת ב...!?!?
יאלה שימי לנו המשך מהירר
-לינורוש-
מהמממםםםםםםםםםם ממדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
חחחחחחחחחחחחחחחח..............
מושלםם
נו כבר אין מה להגיד יותררררר
הקיצר יפהה
תמשיכי דחוףףף מוואאאאאהההההההההה
מהמםםםם מושלםם..!!!!!!
המשךך דחוף!!!

סתיוו'שששששששש 😁
מהמםםם
המשך
ליטלוששששש......

סיפור מושלם...!!!!!.. 😊

תמשיכי מהר מאמיי...1!!!!


אוהבת מלאא...מואהה ענקית שלי! 😍
מדהיייייייייייייייייייייייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ב....?!?!?!

תמשיכיי דחוףףףף
או מתנות.. או שניר לא היה שם חיחיחיחי
המשךך מאמוששש
מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים
המשך דחוףף
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףף..
יצא לך פרק מהמםם!!!

😊
איפה איתי?????😢 😢 התגעגעתי אליו

תמשיכי מאמי סיפור יפה
ה' מי זה ?!

ויצאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא...
מ
מו
מוש
מושל
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!


ותמשיכיייייייייייייי דחופייייייייייייייי !!!!


נדיושששששששש...!! 😊
גמניי התגעגעתיי לאיתיי מאוד מאוד מאוד!!!
מהממם
תמשיייכי
איזה פרקקק שולטטטטטטטטטטטטטט
המשךךךךךךךך ודחוףףףףףףף

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך