דבר ראשון, המשך מושלם!!
תביני כמה התמכרתי לסיפור שלך, אני מתכוננת למתכונת בהיסטוריה
אבל עצרתי להפסקה לקרוא המשך 😊
חחחח ועכשיו לסיפור:
חראאאאאאאאאא האיתי הזההההה
שישרף!!
טוב יותר טוב גם ככה העדפתי את ניר
יאללה שתשכח ממנו ותעבור לניר חח 😊
mas2la
יווואווווו איזה חרא הואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😮
אימאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
שתלך לניר עדיףףףףףףףףףףףףףף
המשך דחווף
מוואההה
נטעע 😊
זהווווווווו עכשיו היא תהיה אם נירררררר!!!!!!!!
איזה מניאק איתייייייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאוווווווו אני בהלםםם...!!!
ידעתי שהאיתי הזה לא כזה מושלם...אין אני תמיד אהבתי את ניר=]
הקיצר..זה דווקא לטובה.. שתשכח את איתי..!!! ררררר בעע עליו...!! חחח
טוב לילוש נשמתי את חייבת לרשום עוד היום המשך דחווףףף!!
אני כל כך במתחחח..!!
סיפור מוווווווששששששששלםםם!!!!!!
אוהבת אותךךךךך....מווואהה שלי!
יש מצב שיהיה המשך לפני הטיול השנתי הזה שלך???
את חייבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךך
לפני 4 בבוקר
בבקשהההההההה
לפני שאתן רוצחות אותי אז יש לכן המשךךךך... ותהנו... מואהההה...=]]
הפרק מוקדש ל====>שלוליייית.....מואההההה חולה עלייך ילדה.. מחר הולך להיות ממש ממש כייף..חיחי
אני-פשוט קרה?! זהו ככה? ככה אתה זורק את מה שהיה לנו?! בפשוט קרה?! לך תזדיין.. נתתי בשבילך הכל.. הייתי רק שלך... נתתי לך את הדבר הכי חשוב לי בחיים.. בחיים... ואתה ניצלת ת'אהבה שלי אליך..
איתי-כן האהבה שלך אליי... ובנתיים מתנשקת עם אח שלה..
אני-אהה אז זאת הסיבה... ואני חשבתי שהכל בסדר... ושסלחת...
איתי-נכון סלחתי.. אבל בר פתחה לי ת'עיינים לפני שיהיה מאוחר מידי..
אני-אני שונאת אותךך.. ואני שונאת אותך[פניתי לבר..]אני שונאת את שנייכם... את כולםםםםםםם...צעקתי!
ואז נשמע קול מוכר... חלש... שהתחיל להתחזק ולהתחזק... עוד לא ראיתי מיזה.. אבל הוא ליטף את ראשי..
...-פאר לי?! הכל בסדר?!
אני-אה? פחקתי את עייני... ובעצם גליתי שחלמתי חלום... לא חלום סיוט..
איתי-הכל בסדר? את מזיעה? מה יש לך? את מרגישה טוב?
אני-יו טובבבבבבב... וחיבקתי אותו חזק חזק..
איתי-מאמי מה קרה?! שאל בדאגה...
אני-היה לי חלום רע... רע מאוד...[רציתי לבכות..]
איתי-טושיית... מה חלמת? את מפחידה אותיייי...
אני-חלמתי שאתה מתנשק עם בר... ושאתה לא אוהב אותי יותררר..הסכלתי עליו עמוק בעייניו..
איתי-אויייי מאלך אני כל כך מצטער... באמת סייוט... בחיים אני לא יעזוב אותך.... ואני אוהב אותך תמיד תמיד..וחיבק אותי אליו בחזרה... חזק חזק...
אני-אני כל כך שמחה לשמוע ת'מילים האלה..ממך...
איתי-אני אוהב אותך... דיי פשוש אל תדאגי... אני מבטיח..
אני-אני גם אוהבת אותך... ושוב הסתכלתי על עליניו.. המהממות... שמרגשות אותי כל פעם מחדש...
אני-אתה כל כך חשוב לי... שאם אני יאבד אותך אפילו בחלום אני ימות..
איתי-דיי מאמי... זה עבר... זה סתם חלום טיפשי בלי שום משמעות.. ותן לי נשיקה ארוכה בפה.. והתנתקנו..
המבטנו אחד בשניה ואיתיוש חייך אלי... כדי להעלות חיוך על פני כמו תמיד... והוא הצליח... חייכתי אליו בחזרה והוא ניראה מרוצה..
התקרב אלי שוב ליטף את פניי בעדינות... מנסה עדיין להרגיע... והתנשקנו.. צרפתית מדהימה... ארוכה.. מלאת אהבה... ורק אהבה.. הכי חשוב... זה כל מה שרציתי...והתנתקנו...
אני-אני כל כך אוהבת אותך.. אוהבת אוהבת אוהבת.. המון המון..
איתי-גם אני אוהב אוהב אוהב אוהב המון המון אותךךךךך.. ורק אותך.... נתן לי שוב נשיקה וקם...
אני-לאן מאמי?
איתי-להתקלח... רוצה לבוא?
אני-אני נכנסת למקלחת אבל לא מתקלחת.. אני סתם ישב לכחות לך... שלא תברח לי.. 😎
איתי-דיי אני לא יברח.. אבל את מוזמנת לארח לי חברה...
אני-חחח אחלה..
נכנסנו למקלחת... נכנס להמבטיה הוריד ת'בוקסר שלו וזרק אותו מעבר לווילון... חחח
אני-חחחח מתבייש אה?
איתי-חס וחלילה..
אני-שקרן... והמים התחילו לזרום..והוא מגחח לו... כפרה עליו... בתיים צחצחתי שיניים ושתפתי פנים.. סידרתי ת'שיער.. וחזרתי לשבת.. לכחות לפרינסס שיצא מהמקלחת...
אני-נווווווווו...
איתי-אני יוצאאאאאא..
אני-טוב אני מביאה לך מגבת.. שלפתי מגבת מהארון הקטן והעברתי לו דרך הוילון..
איתי-תודה נשמה..
אני-בבקשה טושי..
והוא יצא עטוף במגבת... וכל הגוף שלו היה רטוב.. אני אוהבת לראות אותו ככה..
אני-אווו איזה שווה אתה..
איתי-אויש דיי תמשיכי..
אני-חחח כפרה עליך... שוויצר שלי..
איתי-אני לא משוויץ אני מתגאה... חחחח
אני-חחח נגיד... ייא טוש שכחתי להביא לך ת'מתנה של החודשיים[ניראה לי...כאילו תזכירו לי..]
איתי-חחח איך זכרת בזה עכשיו?
אני-חח ראיתי ת'בוקסר שלך..
איתי-הא?!
אני-חחח עזוב.. תבין שתראה תמתנה..
איתי-טובבבבב... יאללה בואי נצא.. .יצאנו מהמקלחת הוא התלבש.. ואני גם החלפתי בגדים לג'ינס קצרצר וסטרפלס...
והוא החליף לג'ינס וחולצה פשוטה...
אני-טוב טושי.. זאת המתנה שלך.. הגיע הזמן שתקרבל אותה..
איתי-חיחי איזה כייף לי... התיישבנו על המיטה... והוא פתח את המתנה...[אני לא זוכרת כל כך תמתנה.. פדיחות..]
איתי-דיייי איזה חמוד הבוקסרררררר...
אני-חחח אני יודעת... אני בחרתי..
איתי-לההה תשבעי..
אני-נשבעת..
איתי-תודה נשמתי.. ותן לי נשיקה..
אני-בבקשה בובי תהנה.... טוב יש עוד.. תפתח..
איתי-רגע רגע.. וקרע ת'עטיפה..
אני-נו אייך? [והוציא את שתי החולצות מליקופר שקניתי לו... ניראה לי..חחח לא זוכרת]
איתי-וואלה מהממות.. הטעם שלי בדיוק..
אני-חח אני יודעת.. תהנה מהן..
איתי-בטוחחח.. ונתן לי עוד נשיקה הפעם יותר גדולה..
אני-=]] יאללה אתה בא לאכול?
איתי-כן יפיופה... מעניין מה עם דפנה ונדב..
אני-חח כן הא...
יצאנו מהחדר פתחנו ת'חדר של ליגל שבו דפי ונדב ישנו... והם באמת עדיין ישנו... מחובקים.. איזה פשושיייים...
אני-יאללה בוא נצא לפני שהם יתעוררו.. ויצאנו מהר... ירדנו למטה.. והיה שקט.. ניר בטח ישן..
איתי-טוב יאללה מה אוכלים?
אני-הכל חוץ מפיצה...
איתי-חחח באמת מוגזם הקטע עם הפיצה..
אני-כן אני יודעת... מה דעתך על פנקייק?!
איתי-יאמייייי... טעים כמעט כמוך.. ונתן לי נשיקה בצוואר.. שמצמררת אותי כל פעם מחדש..
אני-כמעט...חחח טוב מאמי אם אתה רוצה אתה יכול לראות טלויזיה.. אני מכינה.. אני יפנק אותך..
איתי-אווו איזה כייף לי.. אבל אני ישאר פה.. אני יסתכל על אישתי מכינה אוכלללל...
אני-חחח התענוג כולו שלך...
איתי-נכון...
הוצאתי ת'מצרכים והתחלתי להכין לפי ההוראות שהיו בספר הבישול לקינוחים... חיחי אחרי מספר דקות הבלילה הייתה מוכנה...
והתחלתי להכין אותם... יצאו קטנים וחמודים... אחרי חצי שעה כל הבלילה גמרה.. והיו פווווול פנקייקים..
חצי בצלחת שלי וחצי בצלחת של איתי...
אני-בתאבון מאמייייי...
איתי-חחח בתאבון טושית... התחלנו לאכול... ואז שמעו דפיקות בדלתתתתתתתתתתתתתתתתתת......
יאללה זהו להיום אני ממש עייפה... המשך יהיה לכן מחר בבוקר ובצהריים.. אז סבלנוווות..
ותגיבווווווווו.. אוהבתתתתתת
לילוששש..=]]
יוווווווו מי הנבלה שהפריע?!!?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מקסיייייייייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח באסה שהיא רק חלמה בא לי שהיא תיהיה עם ניררר
המשך מושלםםםםםם
mas2la
חח באסה שהיא רק חלמה בא לי שהיא תיהיה עם ניררר
המשך מושלםםםםםם
mas2la
יופי עכשיו המשכון אחרון לפני שאני הולכת?!
בבקשהההההההההההההההההההה
אגב את כותבת ממש יפההההההה
מזל שזה רק חלום או שאולי היא לא סתם חלמה?