אוףףף למה אין המשך????????????????????????????????????????????????? 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אני רוצה המשךךך נוו לפני שאני הולכת לעבודה פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
QUOTE (דיזלית @ 06/06/2005) המשךך דחוף!! נוו בזמן האחרון יש קצת המשכיםםםםםםםםםםםםםםםם
נכון....
ליטל ?!?!?
איך את מסכימה שדבר כזה יקרה...??!!?!...
חחח....סתם.....
יאלה מאמוש המשך !!!
מואה==>
נדיוששששששששששששששששששש...!!..
בובי נוווווווו מה אם המשך??
ליטלוש את פשוט מייבשת אותנו בובה..
המשךךךך
מהמםםםםםםם תמשיכיי פליזזזזז
נו מה אם המשך מאמיי??.... 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
נוווווווווו המשכייייייי =[[
אני מקווה בשבילך שהוא יהיה ארוך ++++
זה כבר ממש גובל בחוצפה הזילזול הזהההההההה
זהוווו אני לא מגיבה יותר עד שאין לפחות 2 המשכים.......
אבל ממש ממש ממש ממש ארוכים!!!!
נכון! אני מסכימה עם התגובה מעליי!
אני התמכרתי לסיפור שלךךךךךך אני נכנסת רק בשביל לקרוא אותו..
ואין המשך.. עצוב 😢
איפההה ההמממשךך?!?
איזה ברזז היא דפקה לנו.. לא יפהה לילוששששש
😢
אני רוצה המשךך וארוךך ארוךך....
של 2 דפיםםםםםםםםםםםם!!!!
QUOTE (דיזלית @ 06/06/2005) איפההה ההמממשךך?!?
איזה ברזז היא דפקה לנו.. לא יפהה לילוששששש
😢
אני רוצה המשךך וארוךך ארוךך....
של 2 דפיםםםםםםםםםםםם!!!!
מסכימה.....
המשךךךךךךךך
לאה..... 😕
מדהימות שליייייייייייייייייי...
אני ממש ממש ממש מצטערתתתתתתתת...
פשוט יש לי מחר טיול שנתי[השני שלי..חיחי] אז אני כל היום רק בהכנות..
אז תבינו אותייייייי....!!
טוב אז תקשיבו עוד 15 דקות יש לכן המשך חם חם טרי טרי ישר מהמקלדת...=]
אז סבלנותתתת...
לילושששש.=]]
מה טיול שנתייי???...
לכמה זמןן????... 😮
אני רוצה לישוןןןןןןןןןןןן ואני מחכה להמשךך מהררררררררררררררר
המשךךךךךךך מהרררר בקשההההה
אני צריכה לכבות את המחשב ואני רוצה לקרוא קודם....... 😢