אני ומאי שכבנו אחת מול השנייה...
הדמעות זלגו לי על הלחיים, לא היה לי "יש של דמעות"
אבל היו לי דמעות עדינות כאלה..
מאי ליטפה לי את הלחי, ומבלי לשים לב
פתאום..
התנשקנו
האמת.. זה היה כיף, אנחנו חברות כבר הרבה הרבה שנים
אבל לא חשבתי על כלום באותו הרגע נתתי לעצמי להיסחף עם זה
ואז היא התיישרה קצת והפסיקה "אני מצטערת!"
היא אמרה...
"זה בסדר עניתי"
תפסתי אותה ונישקתי אותה
התחלנו להתגלגל על המיטה
ללטף אחת את השנייה
ממש נסחפנו, אבל באמת שהיה לי כיף!
באיזשהו שלב
פשוט..
לא שלטנו בעצמנו..
ו... התחלנו להיסחף עוד יותר
כשפתאום...
דייייייי איזה דוחההה...בעעע
המשךךך ומהרררררררר חחחח
עוד תגובות!
ואין שום דבר דוחה בנטיות מיניות שונות
חחח חוץ מהסיטואציה עצמה צודקת..
QUOTE (L-I-T-A-L @ 10/03/2005) דייייייי איזה דוחההה...בעעע
המשךךך ומהרררררררר חחחח
בעעע חחחחח
כשפתאום אמא שלי נכנסה לחדר
שיייט מה עושים???
"חחחחחחחחח" התחילה מאמי לצחוק
וכך גם אני הצטרפתי.. מזל שהיינו מתחת לשמיכה
"חחח די לדגדג!" מאי אמרה
"חחח לא רוצה!" אמרתי
אמא שלי הסתכלה וחייה "אתן רוצות לאכול משהו?" היא שאלה
"אמא תביאי חביתה טוב?"
אמא שלי חייכה וסגרה את הדלת
נשמנו לרווחה, איזה מזל!
"ווא ווא" מאי אמרה
"כן.. אויש אני עדיין כולי רועדת.." אמרתי
התלבשתי מהר, לא שהייתי ערומה אבל בכל זאת..
הסתדרנו על המיטה והדלקתי טלוויזיה
העברתי לערוץ הצחוק רק כדי שצנחק ולא נראה סתם אדומות
ובאמת ראינו כמה דברים מצחיקים
אמא שלי נכנסה הביאה לנו את החביתות
אכלנו והבטנו אחת על השנייה
הרגשנו כ"כ הרבה מבוכה
"אנחנו צריכות לספר לדנה את לא חושבת..?" שאלתי
"מה??? כן! אבל לא.. לא באיסיקיו... לא בטלפון.. לא במכתבים.." מאי ענתה
"אז איך???" שאלתי בעצבנות
"תרגעי!" היא אמרה
"חחחחח" צחקנו
"אנחנו כבר נראה איך נגיד לה.." מאי ענתה
"חח אוקי.." צחקקתי
הגיע יום שישי בערב וממש רציתי לצאת..
מאי הגיעה אליי התלבשנו והתארגנו אבל היינו ממש עצובות, דנה הייתה חסרה..
הייתי עם חולצה עם קצת מחשוף,
מאי הסתכלה ליקקה את השפתיים והחלה ללטף אותי
"מאי.. לא!"
מאי הפסיקה "מצטערת.."
"מאי אני מצטערת, זה מסוכן.."
"אני יודעת" היא ענתה בעצב
יצאנו מהבית, הגענו למועדון
נכנסנו ובלי לדבר יותר מדי התחלנו לרקוד
הבטתי מסביבי ואז ראיתי אותו...
את מי את מי את מי???
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
עוד 2 תגובות
בקרוב אני אסיים את הסיפור כי הוא לא זורם טוב..
המשך ומהררררר
ואל תקצרי ת'סיפור...
הוא ממש יפה...
היחיד מסוגו...חיחיחי....
את מי את מי את מי????? חחחחח
שימי המשך מאמי ד-ח-ו-ףףףףף
מוואה ענקיתתת