זאת התגובה השניה חחח
אז שימי המשךך ופליזז יותר ארוך....
מוואה ענקיתתת
וואייי מהמםםם מאמי תמשיכי......
"יש לי רעיון!! אולי נעשה שבועת דם?? ככה נהיה בטוחות שנשאר תמיד חברות לנצח!"
מאי אהבה את הרעיון ודנה אמרה שאין בעיה
לקחתי מחט ובעדינות דקרתי את עצמי באצבע, אח"כ מאי ואח"כ דנה
אני ומאי הצמדנו אצבעות, אח"כ הצמדתי לדנה
ואח"כ דנה ומאי אחת לשניה,
וככה עשינו את שבועת הדם.
שמחנו כ"כ וחיבקנו חזק חזק אחת את השנייה
"מתי את עוברת..?" מאי שאלה בעצב
"עוד.. יום.."
שוב הבכי שלי התפרץ, לא יכולתי לעמוד בזה,
ישבנו שלושתינו בולסות חטיפים מעלות זיכרונות ובוכות
היה לנו ממש עצוב, אבל ניסינו להזיכר בעיקר בדברים המצחיקים.
יום למחרת דנה הייתה צריכה לטוס באותו לילה,
אז אני ומאי החלטנו שחייבים לעשות משהו,
קנינו מלא חטיפים ואוכל, קנינו לה מתנה דובי ענק ענק ענק
שמחבק לב ורקום עליו sisters for-ever
הזמנו את כל החברות הכי קרובות שיגיעו ב-6 בדיוק (מספיק מוקדם לפני הטיסה)
והתקשרנו אלייה
"הלו..?" דנה ענתה
"הלו.. אחותי היפה??" אמרתי
"טלייייייי מי וידה מי אמור טי אמו!!" (חיים שלי אהובתי אני אוהבת אותך) חחח למי שלא הבין
"חחח דנה.. בואי אליי ב.. 6 מי ארמנה" (אחותי)
"טלי.. יש בעיה.." היא אמרה בחצי דאגה חצי עצב..
מה הבעיה מה הבעיה!!!
עוד תגובה עוד המשך
אולי זה קצת משעמם עכשיו אבל אני מבטיחה שזה יהיה מעניין בכל סיפור יש גם את הקטעים המשעממים
מה הבעיה?????
שימי המשך מאמי
מוואה ענקיתתת
"טלי יש בעיה.. אני טסה הלילה ואני צריכה לארגן את הדברים, אם אני אבוא מ-7 עד ככה 9 זה יהיה בסדר?"
"אין בעיה דנה רק תבואי!!"
"סבבה אחותי היפה! לוב יו!"
"לוב יו טו!" אמרתי ונתקתי בשמחה
יש לי עוד זמן לארגן תודה לאל!
כל הבנות הגיעו ניפחנו בלונים, פרסנו את העוגה סידרנו את הדובי
הממתקים הכל!
הגיעה השעה 7, כשנקישות קלות בדלת.
רצתי אליה ופתחתי.
דנה הייתה עם עיינים אדומות ונפוחות מבכי
היה לי ממש קשה להסתכל עלייה
"איפה מאי?" היא שאלה
"היא כבר תגיע" אמרתי
התחבקנו חזק ועשיתי קליק עם האצבע וכלללל הבנות קפצו!
"הפתעההההההה"
וקרה משהו שהוא עצוב אבל מצחיק
פתאום כולן התחילו לבכות..
חיבקנו אותה, שמענו את השירים שהיא הכי אוהבת
ואז כשכל הבנות הלכו והביאו לה מתנות כאילו זה היומולדת שלה
אני ומאי הבאנו לה את הדובי הגדול שלנו
הוא חיבקה אותו וחיבקה אותנו
בכינו המון המון המון, היא קנתה לכל אחת מאיתנו צמיד עם הראשי תיבות של השמות שלנו
חיבקנו אותה ובכינו היא נתנה לכל אחת מאיתנו נשיקה ענקיייית בלחי
ויצאה, אני ומאי עמדנו שם מחובקות ובוכות..
עברו להם יומיים של עצב ובאסה
רצינו כ"כ לראות אותה
מאי באה אליי והתפרסנו בחדר על המיטה
העלנו זיכרונות כשפתאום קרה דבר מוזר מאוד
מה קרה מה קרה??????
אוף
לא כיף לכתוב לעצמי..
תגיבווו