היינו 3 חברות ממש טוב
מאי, דנה ואני טלי.
היינו עושות הכל ביחד!
היינו יחד מהיסודי, מכיתה א'.
אני הגעתי מהגן של חווה
מאי הגיעה מירושלים בכלל ודנה מהגן של יעל,
כל אחת באה מגן אחר, בכיתה א' בכל לא אהבנו אחת את השנייה
אבל לאט לאט למדנו להכיר זו את זו ולא היה דבר שלא עשינו ביחד!
הכנו עוגות לימי ההולדת שלנו
בחופשים הגדולים בנינו ארמונות חול בים
היינו רואות סרטים שותות שוקו ואוכלות קרמבו בחורף ובגשם החזק
היינו טוחנות ונכנסות לדיכאון כשחבר של אחת מאיתנו היה נפרד
ועושות דיאטות כאסח כשמחליטות שלא מתאים לנו מה שאנחנו רואות במראה.
בקיצור כל החיים שלנו היו עוברים ביחד..
כ"כ נהנתי איתן
ואז יום אחד, ישבנו אצלי אני ומאי צחקנו וצחקנו, אבל משום מה דנה הייתה קצת יותר בצד
"דנה.. מה נסגר איתך!?"
שאלתי..
"כן דנה.. ראיתי אותך ככה אבל חשבתי שזה סתם יעבור לך.." מאי הוסיפה
"בנות.. אני צריכה לספר לכן משהו" דנה אמרה
"מה קרה..?" שאלנו פה אחד אני ומאי
"אז זהו ש..."
מה קרה לדנה מה קרה לדנה???
המשששך דחווווווווף מהרררר בבבקשהההההההההה
התחלה יפה מאוד!!
המשך דחוףףף
אוהבת המונים שלי!
וואייי נחמדד...
תמשיכי......
ש.....??
ניראה סיפור יפהה
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
הכול טוב ויפה אבל אי אפשר יותר ארוך ?
חחח מאמי סיפור מדהיםם
המשך פלייז =]
אוהבתותך
בלו'ש
"אז זהו ש..?"
"נו שמה??" שאלנו בלחץ..
"אני עוברת דירה.."
"לא! לא! לא!" צעקתי כשדמעות עומדות בעייני
מאי ניסתה להרגיע אותי, ודנה פשוט עמדה והסתכלה
היא לא ידעה מה להגיד..
"די טלי.. אל תעשי את זה יותר קשה ממה שזה.." דנה ביקשה
"אבל.. דנה.. למה??" שאלה מאי כשכולה בוכה
"אני עוברת, כי להורים שלי מאוד קשה למצוא עבודה,
ממש קשה להם פה, ואם אין כסף אין ממה להתקיים.." דנה ענתה בעצב
שיפשפתי את העיינים וחיוך קטנטן עלה על פניי "דנה.. לאיזו עיר את עוברת??
נבוא לבקר אותך! יהיה כיף!"
"נכון.." מאי הסכימה כשהיא מהנהנת בראשה..
מאי הייתה לי כ"כ משונה.. היא חיבקה אותי חזק, והייתה פתאום כ"כ שקטה ורגועה
בדרך כלל אני והיא מופרעות יותר, ודנה נסחפת איתנו לתוך השיגעון הגדול,
"בנות.." ודנה התפרצה בבכי..
"אני עוברת לארה"ב.."
בכינו, ממש בכינו המון.. התחבקנו שלושתינו
"אני ממש לא יודעת מה להגיד דנה.." מאי אמרה
"אל תגידי כלום, זה קשה גם ככה.." דנה אמרה
אני בכיתי ואמרתי "אבל דנה.. את אחותינו.. אנחנו היינו שלישיה ובלעדייך זה לא אותו דבר.."
דנה חיבקה אותי בעוצמה וממש בכתה ואמרה "אתן מאבדות אחות אחת. אני שתיים!"
התחבקנו שלושתינו ובכינו המון..
מאי ניסתה להתגבר על הדמעות ואמרה
"לא משנה מה! את תמיד תיהי אחותינו בדם! את תיהי האחות אשת העסקים המצליחנית בארה"ב.."
"אבל אני לא רוצה להיות מצליחנית! אני רוצה להיות איתכן!" כשהיא כולה כבר "ספוגה" בדמעות
"יש לי רעיון!" צעקתי..
מה היה הרעיון מה היה הרעיון!?
יאוו זה מזה לא פיייר!!!!!
המשךךךך
עוד תגובה אחת או שתיים
ואני אחשוב על המשך ביינתים חח
מה היה הרעיון??
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת