הימים עברו להם שירה לא דיברה איתי
המשךךךךך מאוחר יותררררררר
מזה ההמשך העלוב זה?!
תמשיכי קצת יותר =]
להורים של שירה לא היה אכפת בכלל ממה שקורא לה ומזה אפשר להבין ששירה הדרדרה יותר ויותרררררררר
אני לא סובלת את ההורים שלה ..!לא אכפת להם מכלום רק מעצמם לא פלא ששירה הדרדרה ככה
שירה כעסה אלי מאוד אבל אמוד בגלל כל המצב שהיה בבית חולים שסיפרתי להורים שלה למרות שההורים שלה היו יודעית זאת גם מהרופאים ככה שזה לא היה משנה אבל שירה לא הסכימה לשמוע לי שזה היה לטובתה ושלא רציתי לעשות רע בכלל רק לעזורררררר
יום אחד ניכנסתי לכיתה עם עבודה בהיסטוריה שעבדתי עליה במשך חודש שלם ואילו אפשר לקרוא לזה ספר כבר מרוב הכובד והדפים שהיו בה.....ניכנסתי מאושרת שסוף סוך גמרתי איתה כלומר עם העבודה פתאום כולי מכוסה במים ביצים וקמח וגם העבודההההה כולה נירטבה והיתה מסריחה מהביצים ..!!
החברים "החדשים" של שירה עשו לי את זה הבנתי שהכל בגלל שסיפרתי ..!!
ומכאן מתחיל הסיפור שליייייייייי
המשך אחר כךךךךךךךךךךך
בעעע בעע בעעעעע איזה מציקה שירהההההההההה
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
כל הסיפור שלי התחיל כאן באותו היום שהגעתי לבית הספר עם העבודהההה
שירה לא התבישה לעמוד מולי ולצחוק עלי למרות כל מה שעשיתי לה ועזרתי לה ..!
היא אמרה לי מכאן מתחיל הסבל שלך במילים האלו היא אמרה לי....אמרתי לה מה עשיתי לך שאת עושה לי דבר כזה ...אמרת רק רציתי לעזורר דאגתי לך זה הכל אבל כמובן היא שמה עלי פס לא היה אכפת לה ממש שאמרתי...
מבנים אתה עוזר לאחרים וככה הם מחזירים לך בסדר אני מבינה שהיא כועסת שהורים שלה יודעים והיא לא מקבלת את זה שהם לא אוהבים אותה באיזה שהו עניין אני מבינה אותה לא קל לה בחיים אבל לא צריך להדרדר לסמים בגלל דבר כזה אז אני החלטתי לעזור לה וככה היא גומלת לי???
במשך כל השבוע היא הסתובבבה עם בנים מוזרים שניראים שכל היום הם לוקחים רק סמיםםם
לא אכפת לה מכלום היא ניראת עיפה מהחיים..