לאיזה מצב אנשים מגיעים אה...
תמשיכי פליזזזז
יאוו..איזה מפחיד..
המשך מאמי..
דחוףףף
אוהבת המונים שלי!
היא הבטיחה שהיא תשלם לו..!!הוא אמר יש לך עוד יומיים..!!
היא יודעת שאין לה גרוש וכבר לקחה את כל דברים מהבית אין לה היא לקחה כל מה שיכלה..!!
אחרי הצהריים אני שומעת דפיקה בדלת זאת הייתה שירה ...!!!היא ביקשה ממני כסף שאלתי אותה כמה?. היא אומרת לי 500 ..!!לא האמנתי למה ששמעתי ..!!איך הגעת לדבר כזה אמרתי לה?!!מאיפה אני יביא לך את הכסף הזה..!!היא התחילה לבכות ואמרה :"דנה מה אני יעשה זהו אני אבודה אני מכורה לא יכולה בלי זה תעזרי לי...!!
אמרתי לה שכל הזמן הזה אני אמרתי לה לא לקחת עשיתי הכל אבל הכל..!!אבל כמובן שלא יכולתי שלא לעזור לה..!!נתתי לה את כל החיסרונות שלי כלומר דמי כיס...!!
היא אמרה אבל זה לא 500 זה יותר..!!אני כבר לא האמנתי לה..!!אמרתי איך הגעת לסכום כזה ועוד שאת גונבת מהבית שלך ומוכרת את זה ןבכול זאת הגעת לסכום כזה?.
היא הלכה מהבית שלי בריצה רצתי אחריה אמרתי חכי אני יעזור לך היא צעקה ואמרה.."זהו אין יותר מה לעשות אני גמורה ...!!" היא חצתה את הכביש מבלי להסתכל וו.........................
המשך אחר כךךךךך
יאווו איזה סתומה גרררררר סמים דפוקים הורסים הכל!!
המשך דחוףףף
סיפור מהממםם..
אוהבת המונים שלי!
ו........?? 😮
QUOTE יאווו איזה סתומה גרררררר סמים דפוקים הורסים הכל!!
נכון!!!!!
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
ו...?
אמאאאא למה הסמים גורמים 😢
סיפור יפה
שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
יאא איזה פחדדד
טוב שימי המשך אני במתחחחח
וווווווווווווווווווו פתאום ראיתי אותה 2 מטר מאיפה שאני הייתי לא האמנתי לא ידעתי מה לעשות היא דיממה מאזור הרגליים והידיים התקשרתי להורים שלה הזמנו אמבולנס..!!
בכיתי כל הדרך לבית החולים אמרתי דייי הצרות שלה לא נגמרות אוףףףף מתי היא תחזור לעצמה ?!!
הגענו לבית חולים הרופאים אמרו שהיה לה מזל ושאין שברים בגוףףףף אבל יש לה בעיה אחרת שהיא חמורה ..!!!ידעתי שהרופא יגיד להורים שלה ששירה מכורה לסמים ואפילו שמחתי ...!!ככה ההורים שלה ידאגו לה קצת..!!!הרופא סיפר ששירה מכורה לסמים כמו שחשבתי ההורים שלה לא האמינו למה שהם שומעים ואמרתי להם שזאת האמת וששירה כבר במצב חמור מאודד..!!...והיא צריכה טיפול ומהר..!!
שירה התעורררה מהשינה ואימה ניכנבה לראות אותה ולדבר איתה ואחר כך שירה קראה לי ואמרה את חברה כלבה ומפקירה לא הבנתי מה קרה למה היא אומרת לי את זה ?!!
הלחי שלה היתה אדומה לא הבנתי למה.!היא אמרה לי שהורים שלא שונאים אותה עוד יותר עכשיו היא חשבה שאני אמרתי להם את זה ..!! ואמא שלה נתנה לה סטירה אני לא מבינה איזה הורים יש לה ?!לא דואגים לה אכפת להם רק ממה שאנשים אחרים יגידו..!!!שירה לא הסכימה לדבר איתי ..!!
מה?? 😮 איזה הורים אלה???? בעעעע מה היא מרביצה לה!?!?!!!
שימי המשך בובה
מוואה ענקיתתת
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף
איזה חברה כלבה הבת זונה בטח אמרה לכולם לעשות עליה חרם בת זונה מזדיינת בתחת...סורי על ההסחפות אני פשוט עצבנית...:'(
הסיפור אמיתי?
בת כמה את?
מאיפה?
זה לא סיפור אמיתי אבל אני מכירה הרבה מקרים כאלו..!!
אני בת 14
ועוד מטע אני ימשיךךךךךךךךךךךך
ה' ישמור... עם הורים כאלה הייתי מעדיפה למות...
המשךךך ומהררררר
=).........
אוריקייייייייייייייייייייייייייייי איזה סיפור יפההה....!!!!תמשייכייייייי!..
טוב את ישנה אצליייייייייייייייייייייייייייייייייי ואת פה לידי ונראה לי שאת עוד שניה הולכת להרדםםםםםםםםםםםםםםםם לייייייייייייי...........בקיצור אוהבת אותך מאמוששששששששששששששששששש...מהילה