הגעתי לכיתה ידעתי שזה לא יהיה יום כיפי יום מאושר ידעתי שאני יספור את השניות הדקות לחזור הביתה
ידעתי שאני יסבול ידעתי...!!! אבל בכל זאת באתי...!!למה? למה דווקא לי זה קורה??!!!
אני לא יכולה יותר אני מרגישה שאני נשברת מרגישה שאני עומדת להתפוצץ כל דקה..!!
מה עשית אמרתי את דעתי..?!! למה צריכים להרוס לי את הדברים לשבור לי את החפצים לזרוק אלי מים..!!
עברתי השפלה עברתי דבר איום מפחיד מביך אני כבר לא יודעת איך לקרוא לזה..!!
אני מתביישת לצאת החוצה להסתכל בפנים לאנשים אני כבר לא אותה אחת חייכנית מצחיקה כבר לא..!
הכל התחיל מיום אחד ששירה באה אלי ואמרה שאני חברה כלבה שאיך חשבתי בדעתי לספר להורים שלה מה שקורה לה..!!היא במצב לא טוב היא מדרדרת היא גונבת בשביל הדבר הזה..!!
הייתי חייבת לעזור לה להציל אותה היא חברה שלי לא יכולתי לגרום לה למוות לגרום לה להשתגע..!!
רציתי להציל אותה ובסוף אני נכנסתי לצרה..!!
המשך בפעם אחרת
אורי
נ.ב
הסיפור לא אישית אלי
אורי יפה שלי תני המשךךךךךךךך מואההההה
אוהבת- ג'ויה
התחלה מהממת אז בטח גם האמצע והסוף, מחכה להמשך...
גם אני בובה..
תמשיכי... 😁
גם אני בובה..
תמשיכי... 😁
ניראה סיפור יפהה
הוא אמיתי???
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
9שששש.. י9ה נירא מענייןן תמשיכי י9תיי
הסיפור לא אמיתי..!!
המשךךךךך
כל הסיפור התחיל כאן..!!
בבוקר הלכתי לשירה ....היא עדיין הייתה ישנה במיטה הערתי אותה אמרתי לה שהיא צריכה לקום היא ענתה לי שהיא לא מרגישה טוב שהראש שלה מתפוצץ והיא חייבת עוד מנה אם לא היא תשתגע..!!אמרתי לה לא..!!שהיא חייבת לקום וללכת לבית הספר אין ברירה ..!!
היא לא הסכימה וחזרה לישון נעלצתי לשקר לאימה ולהגיד ששירה כן הלכה לבית הספר והכל טוב ויפה ..!!אבל בעצם זה לא ככה..!!
במשך כל השבוע חלקו הזמנות למסיבת הסילבסטר שתתקים בחורשה ביום שישי..!!
הרגשתי שאני רוצה ללכת מאוד ..אפילו לא שאלתי את שירה והיא הספיקה לשאול אותי אם אני מעוניינת ללכת איתה למסיבה....בהתחלה אמרתי בטח בשמחה ואז שחזרתי הביתה אמרתי לעצמי מה עשית אני לוקחת אותה למסיבה שם היא תשתכר תיקח מנה ומה לא...אסור לי..!!
שירה התחננה בפני והבטיחה לי שהיא לא תקח כלום ושכל הערב תהיה לידי אני ברוב תבשותי האמנתי לה..!!הגיע יום שישי הלכנו למסיבה..!!רקדנו צחקנו ופתאום שירה לא לידי..!!התחלתי לרוץ לחפש אותה ..!!בכל מקום בכל פינה חיפשתי צרחתי ביקשתי שימצאו אותה שאסור לה להיות לבד..!!במשך 3 שעות חיפשתי אחריה לא מצאתי התחלתי לבכות לא ידעתי איך אני יספר להורים שלה...!ב4 בלילה אחרי שכמעט אף אחד לא נישאר בחורבה ניגש אלי משהו גבוה מפחיד כזה ואמר לי שהיא בשפת הים לכי אלייה מהר...!!
המשך אחר כךךךך
אורי
תודה רבה באמת על כל התגובות שלכם..!!
אפילו מילה אי אפשר לכתוב..!!
בובה נשמע סיפור מעניין ביותר! התחלה יפה
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
וואי מדהיםםם..אולי תמשיכי?
תפסתי מונית אמרתי לנהג שיסע הכי מהר הוא יכול לשפת הים ליד החורבה..!!
הגעתי לשם ראיתי אותה רצתי היא היתה ללא הכרה יצא לה רוק מהפה.!!זה סימן שהיא לקחה מנת יתר...!!
עלו לי לראש מחשבות למה ..? למה לקחתי אותה איזה סתומה אני איך האמנתי לה שהיא לא תעזוב אותי.?!
פחדתי להתקשר להורים שלה פחדתי הם יפחדו ולא ידעו מה לעשות ..!היא צריכה עזרה ומיד היא כבר לא שולטת בזה..!!ראיתי את רמי עובר! קראתי לו אמרתי ששהוא לא מוציא מילה מהפה שלו..!!ושהוא רק עוזר לי לקחת אותה למרפאה שקרובה ליד החורבה..!!הוא עזר ..!!
למחרת 8בבוקר היא חזרה הביתה בעזרתי ואמרתי לאימה שהיא קצת התשכרה ונשארה לישון אצלי ..!!אימה כמובן האמינה לי ..!!
ניראה לי כל המצב הזה ניגרם לשירה רק בגלל שהורים שלה לא שמים לב עליה הם כל היום עסוקים בעבודה ואם וכבר הם פנוים הם שומעים את הסיפורים של אחתוה בת ה-19..!!
אני לא מבינה איך הם לא שמים לב לכל מה שקורה לה..!!היא הבת שלהם הם לא רואים שחסרים דברים בבית מרוב שהיא גונבת בשביל לקנות את הסם הדפוק הזה??!
אחרי יומיים ששירה לא הגיעה לבית הספר יום שלישי סוף סוף היא באה..!!אחרי הלימודים לא חיכתה לי הלכה במהירות ידעתי שהיא כבר לא מסוגלת יותר בלי הסם ידעתי..!!
הלכתי אחריה מבלי שהיא תשים לב..!!שמעתי שהיא מדברת אם איש ..!!אותו איש שאמר לי בחורבה שהיא נמצאת ליד שפת הים..!!אותו האיש הזה ניראה לי קוראים לו ניסים לפי מה ששמעתי...!אמר לה שהיא חייבת כבר הרבה מאוד כסף..!!שאם ןלא תביא זה יגמר רע..!!!
יאאאאא אימלה... איכס סמים...בעעעע
איזה פחדדד
המשךךךךך ומהררר