עברו כבר שבועיים מאז שכתבתי את המכתב...
ועד היום לא היה לי את האומץ לדבר איתו...
אני לא יכולה...משהו עוצר בעדי 😢
וכבר נראה לי שיש לו מישהי אחרת...או שהוא שכח ממני...אני לא יודעת...אני כבר כלוםםםם לא יודעת
יא...אוףף..אל תהיי עצובה..
הכל עובר בחיים
את עוד תמצאי ת'אחד שלך!
מבטיחה לך!
אוהבת המונים שלי! מווואאהה
תאמיני לי שיש...
ובת כמה את ד"א..?
תמשיכו להגיב לי 😊
למה הפסקתם?!?!? 😢
נו תגיבו ליייייייייייייייייייייייי פליז הסיפור עוד לא נגמר 😢
נשמה קראתי את כל בסיפור שלך וזה כמו טלנובלה...גם לי קרה משו דומה
אז אני מזה מבינה אותך,וכדאי לך לשלוח לו את המכתב ולא לוותר על האהבה שיש בינכם
תנצלו את זה ואל תפספסו את ההזדמנות הזאת....
ןשימי המשך לסיפור😊
יואו בובה איך אני מבינה אותךךךךךךךךךךך..
גם לי קוראים נתלי אבל כמו שאת רואה שיניתי תאות ט לת' כי זה יותריפה וככה גם היו אמוריםלקרוא לי וגם לי יש ידיד הכי הכי טוב שקוראים לו יניב אבל אצלי הסיפור קצת שונה מאז שהכרתי או תו עברו כמעט 7 חודשים..ב21.3 יהיה 7 ובכל זה כבר היו לי 3 חברים כאילו היה את הראשון שהייתי איתו 5 חודשים אז לקראתהחודשים האחרונים בדיוק הכרתי את יניב ומהחבר הזה לא נפגעתי ואז היה לי חבר שממנו נפגעתיוקשה מאודד ועכשיו יש לי חבר ואתכל הרגעים היפים הקשים העצובים השמחים של החיים שלי עברתי עם יניב הזה וגם לי קרה שהוא אהב אותי ולא החזזרתי לו אהבה והיום שיש לי חבר וכמה שאני אוהבת אותו הייתי נותנת הכול כדי שהוא יאהב אותי ושנהיה ביחד..ד"א גמני אהבתי אותךבהתחלה והוא באותו זמן דחה אותי ככה שאצלנו הגלגל מסתובב אלף פעם.. אהה ועוד מש'ו.. אנחנו גרים מרחק של שעתיים וחצי אחד מהשני והוא גדול ממני בשנתיים וחצי.. אז מהתמחות שלי בנושא הזה א=ל תוותרי אבל א=ל תוותרי על אהבה כזאת כי אהבה כזאת 😁 לא מוצאים כל יום!!
קראתי תמכתב הזה ואהבתי אותו והגבתי אליו דברי איתו אני בטוחה שהוא עוד אוהב אותך יהיה טוב דברי איתווו
קראתי תמכתב הזה ואהבתי אותו והגבתי אליו דברי איתו אני בטוחה שהוא עוד אוהב אותך יהיה טוב דברי איתווו
אני בדעה של מורן...
כדאי לך לדבר איתו ואהבה כמו שלו שהוא מרגיש אלייך לא עוברת כל כך מהר
אולי כדאי לתת לו את המכתב שיבין מה את מרגישה
אבל אם הייתי נותנת לו את המכתב לא הייתי שואלת אותכם על כל זה עכשיו ומספרת לכם על כל זה עכשיו...
הבעיה היא שאני מפחדת..לא יודעת למה לא יודעת ממה
אני מפחדת מפחדת כנראה להתאכזב שוב להפגע להיות מושפלת שוב
ואני מפחדת להגיד את האמת...כנראה גם מפחדת להכנס לקשר
אני מפחדת ממליון ואחד דברים...בגלל זה אני ככה מבינים? 😊
וואי בובה קראתי עכשיו את כל הסיפור והוא ממש עצובבב
ואני גם בדעה של מורן תני לו את המכתב מה יש לך כבר להפסיד?!
אני בטוחה שהוא עדין אוהבת אותך....
ושימי המשך מאמי..
אוהבת*-*אולוש*-*