טנקס בובה..
גם אני איתך תמיד למה שתצטרכי...
ועם כולםםםםםםםםם 😊
יפה שליי נו יש התפתחויות?
רגע יש לך אייסי?
אם כן אז כנסי אליי 267008015
אוהבתות'ךךך
חנושיתתתתת 😂
קבלו המשך...
"זהו,עכשיו אני בטוחה
הוא כבר לא אוהב
כן,כן...נמאס לו! הוא כבר התייאש"
חשבתי לעצמי בלב...
אוף יניב...למה?!?!
עד שנזכרתי...נזכרתי להתאהב בך...עכשיו אתה רוצהאת הלידר הזונה הזאתי מהקריות חשבתי לעצמי..
החיים לא הוגנים!
כל כך לא הוגנים כלפי!
החברות שלי בוגדות בי
האהבות מאכזבות...
שום דבר לא הולך..
רק רוע בחיים האלה...
אוף יניב אני אוהבת אותך כל כך...מה אני יעשה עכשיו?!
סבלתי בגללך כל כךהרבה...בגלל השמועות שיצאו עלי...ואני כל כך אוהבת אותך!
ואתה...ויתרת עלי...וזה כל כך קשה...
רק עכשיו אני מבינה מה הרגשת...כמה קשה להפגע ממי שאוהבים...
כמה קל לפגוע
וכמה קשה להפגע...
הצלקות שבלב לעולם לא יחלימו...
והנה נוספו להן צלקות נוספות...
אלוהים תאיר את הדרך לאהוב ליבי ותזכיר לו שאני פה מחכה...
אלוהים,אל תשאיר אותי בעולם הרע הזה לבד
מה ביקשתי קצת חום ואהבה??????
😢 😢 😢
תגיבו......
חיים שליי אל תהיי כזאת עצובהה
תמיד תזכרי שיש לנו את הקדוש ברוך הוא
והואא עושה הכל לטובה😊
למרות שעכשיו הכל נראה לך עצובב
בקרוב הכל יתהפך לטובה
ותאמיני לי שזאת תהיה טובה גדולההההההה ומשמחתת😊
אז אל תיעצביי
אוהההההבת
חנושית 🙄
נ.ב:
זו את טלי?
אה חחח פשוט כי הוסיפה אותי אחת טלי וחשבתי שזו את..
הוספת אותי כבר מאמי?