אין לנו למה לכעוס יפה שלי
אני חושבת שהחלום הזה צריך לתת לה קצת יותר כווח רצון
ללכת ולדבר איתו
הנה אפילו הפירוש הראה שאת חומקת מאחריות
תנסי הכל על החיים ועל המוות
את לא יכולה להמשיך להשאר ככה עם הספק
חובה לדבר איתו
לטובתך באמת
אוההההההההבת אותך
חני 😁
כן אבל החלום הזה כל כך הציק לי...
הוא לא יוצא לי מהראששששששששששששששש
כאילו זה קרה באמת!
אני כל כך שבורה מהחלום הזה 😢
אני מתארת לעצמי...
אבל החלום הזה רק מראה לך
מה יקרה אם לא תדברי איתו
על הרגשות שלך...
אל תתעכבי עם זה לפני שיהיה מאוחר מדי!!
בבקשה ממממממך
אל תתני לגלגל להסתובב שוב
בבקשההה אני לא אעמוד בזה
דברי איתו חיי
אוהבבבבבבבבת
חני 😢
כן את צודקת!!!!! ושוב פעם תודה רבה...
אני ינסה.......... 😁
ולכל השאר תמשיכו להגיב
אין על מהה חיי
ובאמת תנסי אל תגידי לי סתם 😉
ואם תרגישי שקשה לך
אז תיזכרי בזה שלא משנה מה יקרה
אני כאן תמיד כדי להקשיב
ותזכרי בכל הדברים שאמרתי
ותחשבי כמה טוב יכול להיות
אם תספרי לו
אוההההההההבת
חני 😊
נכוןןןןןןןןןןןןןןן 😁
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת מוואההה
אוקיי, אז קראתי את ה=כ=ל, עצם זה שזה סיפור אמיתי זה נגע לי מאוד מאוד, אין לך מושג כמה!
תראי, אל תראי את האהבה הזאת כבלתי אפשרית, מה שקרה לך זה טבעי וזה לא חריג, ועשית הכל תקין
ובסדר. תמיד שרוצים אותנו, אוהבים אותנו, מחזרים אחירנו, בתוך תוכינו אנחנו נהנות מזה ולא רוצות
שזה אף פעם יפסק ומצד שני ממשיכות בחיים שלנו, פוגשות בנים, יוצאות ומבלות ויודעות שיש מישהו
שאוהב אותנו וישלח לנו הודעה שהוא אוהב אותנו וכד'. ואז שפתאום אותו אחד שאהב, כבר פחות מתייחס
הגלגל מתהפך- וככה זה בחיים , פשוט ככה!. ואז פתאום ההודעות חסרות והכל, וזה בסדר, הדבר היחידי
שאני מציעה לך לעשות מתוקה זה, לדבר איתו פנים מול פנים!, לשפוך הכל, לצפות לגרוע מכל ואולי תופתעי
לטובה-מי יודע. כי----"עדיף מאוחר מאשר לעולם לא!"- זכרי את המשפט הזה ותכניסי אותו טוב טוב למוח.
תאמיני בעצמך ויהיה טוב, ועוד דבר, תפסיקי להקשיב לסביבה-חברות, תעשי אך ורק מה שאת רוצה, מה
שאת מרגישה, סבלתי מהקטע הזה המוןןןןן....ואני אומרת לך מנסיון, תפעלי אך ורק עפ"י האינטואיציה שלך!
אני מחזיקה לך אצבעות, תהיי חזקה, ותעזכני אותי 😊
ואם את מנסה ולא יוצא מזה כלום, תרימי את הראש ותמשיכי הלאה. ואני מציעה לך לדבר פנים מול פנים
מאשר במכתב 😁
אוווהההבבבתתת המווווניייםםםם-תמשיכי לקרוא את הסיפור שלי שאגב הוא מבוסס על חיי האמיתיים,
ותראי בפרקים יותר מתקדמים מה עבר עליי, לא רוצה להרוס לך 😊
רעותיקססס
תודה רבה לך רעות!
את ממש צודקת...
ואני באמת צריכה לדבר איתו בפנים...
תודה גם שקראת את הסיפור שלי ואני שמחה שהוא ריגש אותך 😁
אני ימשיך לקרוא ולהגיב לסיפור המדהים שלך!
ומקווה שגם את לשלי...
אוהבת המון ושוב פעם מודה לך
מווואההההה
אין בעד מה מתוווקהה
יש לך איי סי קיו/מסנג'ר?
תודה רבה לכולם...
אבל זהו...הפעם זה רציני...אמרו לי בשיא הרצינות שיניב כבר לא אוהב אותי והתגבר עלי..
אני הבנתי את הרעיון...כרגיל נועדתי להפגע ולהתאכזב
תודה על הכל לכולכם..
מההתחלה כנראה שזה לא היה זה..
אוהבת...
להתראות לכולם 😢
זה הסוף של הסיפור שלי..
ואותה ילדה שאמרה שהסיפור שלי יהיה סיפור עם אפי אנד...טעתה!!
אבל בקטנה...כבר אני רגילה...
בייביי לכם.......
רק עכשיו קראתי ה=כ=ל !!
ואל תתיאשיי לדעתי תגידי לו שאת אוהבת אותו...... תגידי לו הכל כל מה שאת מרגישה..
ומי אמר לך שיניב כבר לא אוהב אותך? הוא אמר או ילדים אחרים??
אם זה ילדים אחרים אז זה לא הכי בטוח שזה נכון...
בקיצור לדעתי דברי איתו........!!
אני מקווה שהכל יסתדר ביניכם!!
מוואה ענקיתתת 😛
הוא אמר לכולם..
ובמיוחד לחברות שלי...
והן באו ואמרו לי...
נזכרתי מאוחר מדי להתאהב בו...
פספסתי את הרכבת כמו שאומרים
אהה אממ אז לא יודעת.. אולי תנסי לשכוח אותו.......??
אני ב--ט--ו--ח--ה שהאביר על הסוס הלבן שלך יגיע!! חחחחח אם זה לא הוא אז זה מישהו אחר אבל הוא יגיע....... !!@!!!@!!!!!!
מוואה ענקיתתת 😛
נראה כבר...
יש מצב אני הולכת לדבר איתו על הכל וזהווו
קיצר אני יגיד לכם כבר מה קרה.....
אוהבת 😊
חייים שלי אני מצטערת שלא שוחחתי איתך הרבה זמן
פשוט המחשב נדפק אבל קראתי את ההתפתחויות
אני חושבת שבכל מקרה את צריכה לדבר איתו
ככה שלא ישארו ביניכם ענינים לא פתורים
אז בבקשה דברי איתו גם אם תתאכזבי מהתשובה
לפחות את תדעי בתוך תוכך שאת עשית ה-כ-ל
כדי שהאהבה הזו תוכל להתממש
והוא הפסיד את זה בעצם, ולא את!
אם תדברי איתו
ספרי לנו על ההתפתחויות
אוהההההההההבת ותומכת תמיד
חנוששש 🙄