אני במקומך הייתי דואגת להזכיר לו את זה בבעיטה לביצים!!
הייתי הורסת לו תביציים...שככה לא יוכל יותר להתערב עם החברים המפגרים שלו.
.(שמשתפים פעולהה....עלק יידידים...משהו...עם ידידים כמוהם מי צריך אויביים?!!)
הייתי הורסת לו תביציים שלא יוכל יותר לזיין בנות אז לזרוק ולהמשיך לפגוע בהן!!!
מטומטםםם
יאקקקקק
בתאלוששששששש





