יאא מאמי שמחה שככה זה יצא!!
הוא נשמע אחלה לכי על זה....
חחח ותהני כמובן! 🙄
ת' בובה שלי,
אני רואה שאת חדשה פה,
אז ברוכה הבאה,
שמי הודיה,
התמכרות נעימה שתיהיה לך 😉
חח איזה חמודיםםםם
ואין מה לעשות לגבי דורון הוא צריך להבין שזה נגמר
ושאת יכולה להיות עם מי שאת רוצה
טום נשמע ממש ממש חמוד
בהצלחה יפה שלי
ושתדעי שאני שמחה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא רק נשמע חמוד,
בעצם הוא טמבל מושלםםםםםםם,
פתחתי עוד נושא הכי חדש,
ושם כתבתי למה,
אוףףףףףףף שונאת ת'בניםםםםםםם האלההההההההה
יאאאאא מה קרה?!?!?!? שניה אני יקרא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עלק חמודדד..כמו הצרות שליי..
אחחח..בנים..למה הם קיימים?!!
טוב שגילית את האמת על טוםם..
אחרת הוא היה עוד פוגע בךךך..
כמו דורוןןן...
טפו עליהם!!
בעעעע..
שונאת אותםם..
מכל מה שאת מספרת עליהם..
אני מתחילה לשנוא אותם..
שזה נדירר...שאני שונאת אנשים!!
בעעעעעעע..
תהיי חזקה...אף אחד לא שווה את הדמעות והעצב והכאב שלך!! ומי ששווה אותם..
לא יגרום לך להתעצבב...לבכות וכו''...
כולם זבלללייםםם...
בתאלושששש
ת' בובה שלי,
אבל בחיים אני לא אראה להם שהם הצליחו להרוס אותייייייי,
וכמו תמיד אני נפגעת וסובלת!!!!!!!,
ת'אמת כבר התרגלתי לסבול,
אבל כמו תמיד גם עם כואב לי הלב,
אני הולכת עם ראש מורם וחיוך דפוק על הפנים!!!!!!,
ואף אחד/ת אפילו לא קולט מה עובר עלי מבפנים,
אפילו פעם אחת איזה מישהי סתם כזה מהכיתה שלי עשתה לי "הייתי מתה שיהיו לי חיים כמו שלך",
וכששאלתי אותה למה,
אז היא עושה לי שאני תמיד מאושרת,
ואף פעם לא סובלת!!!!!!,
רואים שהיא לא יודעת כלום על החיים שלי!!!!!!,
ת' על התגובה שלך מתה עלייך מווווואההההה
חחח לאף אחד אין חיים מאושרים..כל אחד עם הבעיות שלו..=[[.....
מאמיי..
לפני שאת מתחילה קשר עם מישהו תבדקי טוב טוב..
ואז תתני לו ישר לנשק/לגעת בך..
תני לו לידרוף אחרייךךך.....
שיקרע תת'וחאסס......=]] חיחיחיי........
תהיי קשוחה!!!
עם ראש מורם כמו תמיד!!
אל תראי לאפחד מה הם עושים לך!!
ותשמרי על עצמך......
אצלי יודעים שמי שפוגע בי..לא חי אח"כ...=]]............
אבל בקיצקוצ בובית שליי.............אל תדאגי..יש עוד מלא דגים בים........
אומנם לא כולם דגי זהב 😊
אבל...נסתדר כבר עם מה שישש...יחיחיחי..
ועוד דבר..
הבנתי שאת כבר לא בתולהה...(סליחה על החיטוט..)
אל תתני להם מהר....שיעבדו קשה!
שיראווו שהם שווייםםם משהו.......
בהצלחה בובה!
אני פה תמייייייייייד אבל תמייייייייייד בשבילך!!!!!
בתאלוששששש =]]
*ואל
סורי..חיחיחי..=]]
בתאלוששש
חחחחח חפיף יפתי,
דוגרי אני יודעת,
שלכל אחד/ת יש ת'בעיות שלו,
ולגביי זה שאני לא בתולה צדקת,
וחפיף נישמתי,
לא חיי?,
בכייף חיים שלי,
מגיע להם!!!,
שיראו עם מי יש להם עסק,
אבל הבעייה שלי שאני לא מצליחה לעשות כלום,
מבפנים אני סובלת אבל להחזיר אני לא מצליחה,
אבל אל דאגה,
מהיום אני שומרת על עצמי!!!,
כמו שצריך!!!,
אפילו יותר מידי טוב!!!!,
ועם היית רואה רק כמה האהבל הזה רדף אחריי,
האהבל הזה הכוונה לדורון,
ובסוף טעיתי לגביו ובענק,
אבל לא נורא...
כול אחד/ת טועה,
אני בסה"כ בנאדם...
אבל מטעויות לומדים,
ואני למדתי,
ת' על התגובה הצלחת לרומם לי ת'מצב רוח עם התגובה הזאת,
מתה עלייך מווווואהההההה,
ולגביי הטעות חפיף יפתי הבנתי למה התכוונת
אגב הודיהה...
נכון אמרת שדורון ניסה לאנוס אותך??
הוא ביקש סליחהה??
משהו???
(שיעשה משהו אחרי זה...בן חמורר..)
יאק........
טובב..
הוא אמר/עשה/שלח מישהו/משהו!??!?!
עני ליי בבקשה..=/
בתאלוששש.!!
הוא לא עשה שום דבר וגם לא שלח אף אחד/ת,
ולא כתב שום דבר בקשר לאונס הזה שכמעת קרה
איזה חוצפןןןןןןןןן
יש לו עודד אומץ להסתכל לך בעיניים?!?!
בואנננהה אני באה לרצוח אותוו!!
בןןן מניאקק..
זייןן אחדדדדדדדדדד
כוס אמאא שלווו...............
יוואווו
אני חמה (עצבניתת כן?!! חחח) עליו.......
שימותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
בתאלושששששש
100% הוא היה שיכור!!!,
וראו את זה,
הוא לא קלט מה הוא עושה...
ואפשר להבין אותו,
למרות שבטח עכשיו את תחשבי מה אני מצדיקה אותו!!!!!,
אבל פעם אחת גם השתכרתי בצורה לא נורמלית,
שתיתי איזה 5 פחיות טקילה והדבקתי לאיזה אחד נשיקה בפה צרפתית,
ואפילו לא הכרתי אותו,
ולא זכרתי את זה בכלל,
אחר כך החברה שלי אמרה לי את זה,
בטח הוא גם לא זכר ת'ניסיון הזה!!!!!