אז כך הכרנו בפאצ'וס אשר נמצא בחיפה,
אני באתי עם כמה חברות שלי ועם כמה ידידים שלי ,
אל תשאלו איך ולמה...
פשוט אנחנו מסתובבים תמיד כול החבר'ה,
ואז ראיתי את טום עם 3 חברים שלו ואיזה מישהי אשר אחר כך הוא סיפר לי שזאת החברה של אחד החברים שלו,
החבר שלו והיא בלי הפסקה התנשקו שם ורקדו בייחד ,
אני והחברות שלי והידידים ישבנו בייחד,
אחר כך כזה כשקמתי לצאת החוצה לדבר בפ"ל עם אחותי הקטנה,
טום יצא אחריי,
הוא בא עלי כזה ב: "את יכולה לעזור לי?"
הייתי מופתעת והסתכלתי עליו כזה המומה,
ושאלתי אותו "במה?"
"בלענות לי על שאלה" הוא ענה לי...
הסכמתי והוא שאל אותי עם יש לי חבר,
עניתי לו שלא,
ושאלתי אותו עם לו יש,
אז הוא סיפר לי שהוא נפרד מחברה שלו לפניי שבוע,
ביקשתי ממנו סליחה,
כי מאיפה לי עם הוא עדיין מאוהב בה?!,
הוא אמר לי שחפיף,
ושהוא לא מאוהב בה כבר,
ושהוא נפרד ממנה כי האהבה שלו כלפייה נגמרה,
הם היו בייחד שנתיים וחצי,
חתיכת תקופה,
קיצר דיברנו עוד קצת,
החלפנו מספרים וחזרנו לחבר'ה כול אחד לחבורה שלו,
אחריי זה הוא התקשר עלי ושאל אותי עם בא לי לצאת איתו עוד פעם אבל לבד,
דיי חששתי כי עדיין לא הכרתי אותו כמו שצריך בשביל לצאת איתו לבד,
אז יצאנו למקום ציבורי,
וכך זה המשיך...
אחר כך יצאנו עוד פעם,
ודורון גילה את זה וחולל שם בלאגן שלם,
הוא בא לפגישה השנייה שלי ושל טום,
לא יודעת מאיפה הוא גילה באיזה שעה ואיפה אנחנו נפגשים עוד פעם,
אבל הוא גילה,
וכמעת הרס הכול!!!!!,
אבל ישר הלכנו משם...
לפניי שעליתי לבית שלי,
הוא הקפיץ אותי כמובן לפניי זה,
והתנשקנו נשיקה צרפתית,
יש לו ת'שפתיים הכי מושלמות בארץץץץץץץ,
והחלטנו לזרום עם מה שיבוא,
עם זה ימשיך לקשר רציני אז נלך על זה,
ועם סתם ידידות אז נמשיך להיות ידידים כמו שאנחנו עכשיו,
מחר אנחנו עוד פעם נפגשים,
יהיה מה שיהיה...





