כמה עצוב אימלהה..
כמה בכיתי כשקראתי..
אורושק'ה.. צודקת.. צריך להרוג אותו..
הוא פשוט רעעע בנאגם רע.. ולכאלה באמת לא מגיע לחיות..
חיים קשים יש לילדה סליחה אבל אני הייתי כבר מתאבדת גם עם כל הפססיכולוגים והכול!
יואו יואו יואו יואווווווווווווווווווו חחחחח איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולפי מה שניראה לי ..אח שלה עמד שם..אבל אני לא יודעת..קיצור כדי להוריד את הספק שימי המשךךךךךךךךךךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף !!!!
ואני מקווה שמיטל תיצא מכל הסיפור הזה כי אם זה היה קורה לי הייתי מתאבדת!!וזה לא הגזמה!!
למה להתאבד תגידו לי??
היא תעבור את זה..
תחשבו שהיא בת כמה"??..
אני כבר לא זוכרת... בערך 15-16..
יש לה עוד חיים שלמים לפניה..
היא תתבגר תהיה אישה היא יכולה להוליד ילדים להיות סבתא וכל זהה..
ולהתאהב עוד מליון פעמים בחיים שלהה..
והיא תשכח מהליאב הבן זונה הזה..
אתם תראאוו..
טוב חפרתי עשיתי מגילהה..
ביי ביי
גררררררר קראתי עכשיו הכול מהתחלה עד הקטע האחרון ומה שיש לי להגיד זה רק שזה מהמם ושדחוףףף המשךךךךך
QUOTE (גל12346 @ 31/03/2005) למה להתאבד תגידו לי??
היא תעבור את זה..
תחשבו שהיא בת כמה"??..
אני כבר לא זוכרת... בערך 15-16..
יש לה עוד חיים שלמים לפניה..
היא תתבגר תהיה אישה היא יכולה להוליד ילדים להיות סבתא וכל זהה..
ולהתאהב עוד מליון פעמים בחיים שלהה..
והיא תשכח מהליאב הבן זונה הזה..
אתם תראאוו..
טוב חפרתי עשיתי מגילהה..
ביי ביי
מיטל בת 13 בסיפור
אוקיי אז עוד יותר גרועע..
יש לה עוד הרבה זמן לחיותת
ולהתגבר על הכל..
😢 איזה חיים יש לה...
ה=מ=ש=ך
גלושקה שלי את צודקת ב-100 %..חבל על החיים שלה רק בגלל הילד הכי מניאק ביקום!!..
נושית..תמשיכי פליז מאמי!!!..אוהבת ת'סיפור שלך!! אורוש..
איזו חברה זבל!!! בלי בושה מספרת לה הכול... כאילו "זה לא ביג דיל... אז יצאתי עם מי שאת אוהבת והלכתי עד הסוף... אה כן... בגדתי באח שלך... לא אכפת לך נכון?" ... איזה כלבהה
עם חברים כאלה... מי צריך אויבים?!?!
בקשה תמשיכי אני מתה ממתח !
בקיצצווור איזה מוזר זהה.. לא יודעתתת החברה הכי טובה שלה מספרת לה שהיא בוגדת באח שלה.. ושכבה עם ליאב.. לא יודעעתת אין יענו... את בטוחה שהם כוווווווולם לא יצאו מאיזה מוסד לפני שכל זה קרה?? כל אחד יותר מפגר מהשניייייייי..
יואוו איזה מציקה הבר הזאת דייייי 😠
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
טוב לסיכום
בר זבל
תומר זבל
וליאב?בן זונה לחיות לא מגיע לו
תמשיכי
בייי
-הילוש- 😯