אני והחבר שלי נפרדנו,
לקחתי ת'דברים שלי וחזרתי הבייתה,
עכשיו אני בבית שלי,
לא מדברת איתו יותר בחייםםםםםם,
אל תשאלו מה הוא עשה כי מספיק בכיתי עד עכשיווווווווו,
שונאת אותוווווווווווווווו 😢 😢 😢 😢 😢 😢 ,
מצטערת שפתחתי על זה נושא אבל הייתי חייבת לכתוב את זה איפשהו 😢
ילדונת 17 אני לא מכירה אותך כי לא הייתי באתר אז ככה שאני לא ממש יודעת עד כמה המצב היה רציני בינך לבין חבר שלך או מה המריבות שלכם אבל אני יכולה להגיד לך דבר אחד:אל תמהרי לוותר על אהבה אמיתית...תחשבי על זה מאמי!
היינו חודש והיום היה יכול להיות 11 יום,
והיינו ממש מאוהבים,
אבל הוא עשה משהו שאני בחיים אבל בחיים לא אסלח לו על זההההההה,
ולא בגידהההההה,
משהו יותר גרוע מזההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
שונאת אותו בדםםםםםםםםם
מה כבר יכול להיות יותר גרוע מבגידה?
אין לי כוח לזה...
אבל זה פי אלף יותר גרוע מבגידההההה
אויייי איזה חבל שככה זה נגמרר....
לא פעם אחת קראתי על האהבה הגדולה שהייתה בינכם..
אני ממש מצטערת בשבילך מאמי..
אבל את יודעת מה??
אני חושבת שעדיין מוקדם מדי להצטער עליכם.. מוקדם לדמעות..
לא משנה מה הוא עשה אני תמיד חושבת שאפשר לדבר ולסלוח..
אם יש אהבה...
מאמי אני יודעת כמה זה קשה..
אבל אני מקווה שיהיה מה שיהיה הכל יסתדר בדרך הטובה ביותר...
אוהבתתת מלאאאאאא
דניאלווש 😊
אני מצטערת בשבילך
שניפרדתם
אבל החיים ממשיכים ויש עוד מלא בנים בים 😉
מקווה שעזרתי
יאאאאאא יפה שלי מה קרה?!
מה יותר גרוע מפרידה? מה קרה מאמיי?!
דברי תוציאי את זה כי את מסתגרת וזה רק כואב לך
אני בטוחה שהוא לא עשה בכוונה
כי הוא אוהב אותך ואת יודעת את זה
תדברי איתו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מלא בנים ואיזה נעליים לא בא לי אף אחד וכלוםםםםםםם,
אני שונאת אותווווווווו,
מה נראה לך הוא ישב בשקט?!?!,
הוא רץ אחריי עד הבית שלי וניסה לשכנע אותי בלי הפסקה כשהייתי בבית שלו וארזתי את כול הדברים שליייייי,
ועוד אמר לי שהוא לא יפסיק עד שאני אסלח לוווווו,
שימשיך לחלוםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
שונאת אותוווווווווווווו,
הוא מגעיל אותייייייי ,
אני מאוהבת בו יותר מידי וזה כואב ליייייייי,
והוא בכה והתכנן בפניי שאני אסלח לו אבל כלום לא יעזור לוווווווווו,
אני שונאת אותוווווווווווווווווווווו 😢 😢 😢
תקשיבי מאמי
אני בטוחה שהוא לא התכוון
את יודעת אנשים טועים
מה בחיים לך את לא טעית..?
רואה שהוא אוהב אותך מאמי?!
הוא בנאדם והוא יכול לטעות כמו שאת יכולה לטעות
ולעשות שגיות בחיים ורק מטעויות לומדים
תשבי ותדברי איתו חבל שאת סתם ככה זורקת את
החברות שלכם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתם ביחד חודש ועברת לגור אצלו?
אני חושבת שכדי שתדברו על זה
ותביני גם ת'צד שלו..
כן עברנו לגור בייחד כי היו לנו כמה וכמה בעיות,
כול אחד/ת טועה וכן גם אני טעיתי המון פעמים בחיים שלי והטעות הכי גדולה שעשיתי זה להתאהב בוווווווווו,
הוא התערב עם החבר שלווווווווו עלייייייי,
שאני יהיה שלוווווו ושאני אשכב איתו ואנחנו נעבור לגור בייחד,
והחבר שלו לא האמין לו כי בהתחלה לא בדיוק הלך לו,
אבל אז הוא החליט לקחת ת'עניינים לידיים והצליחחחחחחחח,
והיום הוא החליט לספר על ההתערבות הזאת לייייייייי!!!!!!!!!,
אבל שום דבר לא יעזור לוווווווו,
אני לא הולכת לטעות עוד פעםםםםםם,
מאיפה לי שזה לא עוד חלק בהתערבות הארורה הזאת?!?!,
בא לי למותתתתתתתתת