היו הרבה בקשות שאני ימשיך את הסיפור הזה אז אני ימשיך,
אבל אל תשכחו לקרוא גם ת'סיפור השני שילי 😊
QUOTE שאלתי אותו..."אתה מעשן או לוקח סמים?" הוא השתקק..ואמר "כאילו פעם .. היה ת'קטע אבל עכשיו פה ושם מעשן" ידעתי שהוא מתחמק החלום שלי היה נכון...מזה אמור להיות...
"מה קרה קוקי מה את נבהלת אני כול זאת ילד בכיתה י'א והיו לי תשטויות שלי את יודעת, את עוד תשמעי על זה כשתהיי כיתה יא...את כיתה י' לא..??" חשבתי לי נכון הוא צודק מה אני כל כך נבהלת, דבר שני זה היה סתם חלום מטומטם אני עם החלומות שלי והוא כל כך חמוד..."לא..אני כיתה ט'" הוא הסתכל עליי בהלם "באמת את ממש לא נראית חשבתי את י'א מהתחלה אבל כי היית בהלם בעניין הסמים/ עישון חשבתי עם כבר את י' חפיף" אז הוא התקרב עליי ואמר "את ממש ילדה יפה, יש לך חבר?" הסתכלתי אליו וחייכתי "היה עד אתמול..." הוא הסתכל עליי גם ואמר "באמת? אני מכיר אותו...?" עניתי "כה...ליעד.." אז הוא צחק ואמר "יוו איזה כיף לו!!! למה נפרדתם אבל??" אז הסתכלתי למאטה בעצב ונזכרתי בבגידה שלו, הוא אמר שהוא רוצה להיפרד כי לא נתתי לו, אבל באמת הוא אהב והיה עם עוד מישהי..אחרת.."כי הוא בגד בי" הוא הסתכל למאטה בהבנה ואמר "איזה טומטום איך אפשר לבגוד במישהי יפה כמוך" הסתכלתי אליו הוא כל כך יפה, יש לו תיופי המיוחד הזה, המבט, כל כך יפה, התקרבתי אליו ונשמתי חזק, גם הוא התחיל לנשום, הוא התקרב לפי, ושם את האצבע שלו הפה והתחיל לנשק אותה, הורדתי תאצבע, והשפתיים שלנו נפגשו, זרמנו בנשיקה ארוכה, ורטובה, פתאום מי בא? כן כן, ליעד, הוא אמר "אני רואה כבר מצאת עם מי להזדיין אה?" נעלבתי כמו שלא נעלבתי בחיים אני לשכב עם מישו לתת למישו? אוי ברחתי משם הלכתי לשם זה כל כך כאב לי שמעתי אותו אומר "אותי היא כמעט לא רצתה לנשק ועם היא מנשקת אותך עכשיו אל תדאג היא תתן לך בקרוב" שמעתי שרועי לא ענה לו ורק הלך לחפש אותי ואני הלכתי לזולה של החברה, וישבתי, ובכיתי, ונזכרתי בעברי המגעיל, ונזכרתי בחלום, של הסמים, עם אני באמת אהיה ממכורת? אני חייבת להתרחק מרועי, חייבת, הוא גם ככה גדול עליי, אל לא ידעתי עד כמה שזה קשה, כי כבר התאהבתי בו...
פתאום הוא בא והצמיד אותי על הקיר והתחיל לצרוח עליי...מה הוא צורח מה הוא כועס? מה הוא אמר?
המשך יבוא... 😊





