אני יכתוב עוד איזה שעה אין לי מצב רוח עכשיו...
למה מאמי אין לך מצב רוח??? 😢 😢 😢
מספיק שלי אין... אז לפחות שמישהו יחייך פה...
מאמוש אני מטורפת עליך ועל הסיפור שלךךךךךך המשך מהררררררררררררררררררר
שימי המשך נשמע מעניין!!!!!!1
איזה סיפר יפהההההההההההה
תסימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וואי סיפור פצצה מאמי...
אני כבר במתח!!
המשךךךךך
אמאאא איזה סיפור מושלם!!
תעשי המשךךך דחוףףףףף
אוהבת
בתאלוששששש
ואיי..מהמםם..!1 ומעניין...!!
המשךךך..
המשך.........................
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף