"תביא לי כדור" אמרתי בקול משועשע "אין כדורים את לא מבינה את זה?" ענו מהצד השני "אז תביא אבקה תביא כבר משהו חתיכת שקרן" צעקתי והתקרבתי לרועי והתחלתי לבכות ולתת לו מכות והוא התחיל לצעוק "את מכורה!! עזבי אותי את מכורה!! לכי מיפה ימסוממת!!!" ואז צעקתי אליו "אני מכורה ביגללך!! ביגללך את לא מבין את זה??"
חושך, הנה התעוררתי, וואי איזה חלום, כול המצח שלי מלא בזיעה, הלכתי את דרכי בדרך למקלחת ופתחתי את המים ושטפתי תפנים ונגבתי אותם, אימא איזה חלום...אפעם לא חלמתי חלומות כאלה, איזה מפחיד אני מכורה? ומי זה הרועי הזה? אפילו ת'פנים שלו בחלום לא ראיתי, אוף כול זה כל כך מוזר לי...אני שונאת כשאני חולמת חלומות כאלה, טוב אני כימעט אפעם לא חולמת חלומות כאלה...וואי איזה חשוך בחוץ מה השעה ביכלל 5:45 בבוקר, אני תמיד קמה ב6 מזה יעזור לי לישון עוד רבה שעה גם ככה אני לא עייפה, עדיף אני יעשה לי אמבט עם קצף, הדלקתי תמים ועשיתי אותם חמים הוספתי קצת קצ, בריח מסטיק- תות, בינתיים שהמים התמלאו הורדתי לאט לאט את הבגדים ואז כשהתמלא נכנסתי לאמבט וסגרתי תמים, ואז חשבתי שוב, אוף כול מה שעבר עליי עם ליעד, כול השקרים שלו, הבגידות, כול זה שהוא לא רוצה להיות איתי כי אני לא נותנת לו ובסוף מתגלה ש.."נו תביא לי כבר תסמים אתה לא מבין שאני צריכה אותם?!!" צעק קול מוכר "לא אני לא מבין לא יכול להיות שירדת לרמה כזאת טלי!!!" צעק קול שלא שמעתי בחיי..."לא ירדתי ועם כן ביגללך כי אני אוהבת אותך רועי אני יעשן הכול בשבילך אני אוהבת אותך!!" התקרבתי למישו אה אז זה היה הקול שלי
"טלי, טלי התעוררי" פתאום פתחתי את העיניים שלי, אימא נרדמתי באמבטיה "אימא מה השעה?!!"צעקתי ואימא שלי אמרה " 7 וחצי מתוקה יש לך קצת זמן אל תדאגי אני יסיע אותך" אמרתי "תודה.." בשקט ואימא שלי יצאה והתחלתי להתלבש מרחתי מהר עיפרון שחור לא רציתי לשים שום צלצלית וביגלל כלום אז שמתי רק ליפ גלוס לבשתי מהר את התלבושת החולצה השחורה, יש לנו מין גופיה וג'נס של טי אנ טי סידרתי קצת תשיער היה לי שיער חלק עד מעל הכתפיים עם פסים היה מזה יפה ולקחתי תתיק שמתי אוכל ויצאתי אימא שלי כבר חיכתה לי והסיע אותי, אז אחריי שכול הלחץ נעלם והייתי בבצפר ב7:50 נזכרתי שנרדמתי במקלחת ושוב חלמתי על איזה רועי, ואל זה שאני רוצה סמים, לעזזל אני?? אני ביכלל לא נוגעת בוגעל הזה ואז שוב לא הצלחתי לחשוב כי דורין התחילה לצרוח "טלייי הנה אתתת למה איחרתת היוםם כפרההה ??" "אממ לא התעוררתי נרדמתי" אמרתי
ואז היא אמרה "בסדר בואי להכיר תילד החדששש כוסון כזה קוראיםם לו רועי והוא בכיתה י"א " ואז אמרתי "אבל אנחנו ט'..." והיא אמרה "אזמה טלי חפיף"
הלכנו ופתאום ראיתי אותו והוא היה לי כל כך מוכר כזה ...קרוב
הוא בא אליי נתן לי נשיקה בלחי ואמר "שלום אני רועי מי את" אני השתתקתי הקול הזה..מהחלום...
המשך יבוא!!





