QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 29/01/2005) שיואווו הוא בטח יבגוד בה!!!!1
איזה בן זונהההההה!!
תמשיכי מהרררררררררררר
סיפור מושלם!!!!,
אוהבתתת
בתאלוששששש
המשך דחוףףףףףףףףף!!!
נו מה עם ההמשך?!1111
ניכנסתי לאתר רק בשביל ליקרוא את ההמשך!!11
ומה אני רואה?!
אין המשךךך..=(
למה את עושה לי את זה אה?!
תמשיכיייייי
בתאלושששש
כשרון שלי.............
תפסיקי כבר להשאיר במתח....זה לא יפה!!
אבל את תותחית אחותי..
אוהבתותך...מווווווווואאאההההההההההההההההה
אמא היא בטח תמצא ואתו בוגד בה המשךך
מושלםםםםםם.......!!!!!
המשך דחוףףףףףףף..!!
יאאאאאא רומי איזה יפהההההה.....!! 😁
עכשיו אני עם מיכל...נראה לי שקוראים לך ככה...
מואההההההה מתוקות שלי!!!!!😊
אני אשים המשך היום מבטיחה!
1a2d3i מה? מיכל? אני רומי! איזה מיכל? מה? חחח לא הבנתי...
busterמואהההה תודה בובה!!!!
S-H-E-L-L-Y חח היום בערב אני אשים המשך תודה בובה!!
אנונימית אווולייי....😊 חיחיחי....
שירלי_הבובה שירלי בובההה אחותי!!! מואהההה דווקה אותך בא לי להשאיר במתח!! מה תעשי ליייי אה? חיחיחי... מואהההה! ניפגש עוד רבע שעה😊
-=-2תאל!ש-=- בובה אני שמה כל יום המשך אחד... אתמול שמתי אחד אז מצטערת שבילבלתי אותך מואה!!! חח ומה הכוונה יפה מידי? חח... חח ואולי הוא יבגוד בה... אולי לא!😊
sWeEt_GaL חחח תיכף תיכף!!! מואההה תודה בובה!
DarK AnGeL 88 חחח בובה סורי שזה קצר אני שמה כל יום פרק קצת קצר, אבל כל יום!!
שלך_תמיד מואההה בובה😊 תודה רבה רבהההה!!
וואי אתן לא מתארות לעצמכן כמה התגובות שלכן נותנות מוטיבציה להמשיך!!!!!
חחח חמודה.. 😊
ובאסטר זאת מיכל.. נראה לי לזה התכוונה עדי..
שהיא איתה.. יענו מסכימה איתה.. 😉
נו נו נו!!
עבר יוםם!!
יאללהה המשךךךך
אניי בלחץץץץץ
בטח רומי תפתיע אותנו והוא לא יבגוד חחחח
המשךךךךךךך!!!!
בתאלושששששש
אוקיי.. יהיה לה משהו עם ירון..? 😉
לודה אל תתייחסי לפרק הזההההה!!!!
פאק שלחתי בטעו פרק ישן מצטערת!!!!
חחח מצחיקה... 😁
למה מה רע בפרק הזה?
המשךך!!
וסליחה שלא הגבתי לא הייתי יומיים בנהריה ובמחשב..חח