פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי .+^+.קשר בריא מהו?.+^+....

.+^+.קשר בריא מהו?.+^+.

✍️ romami 📅 26/01/2005 22:21 👁️ 3,142 צפיות 💬 191 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 13
איזה סיפורררררררררר יייייייי-פפפפפפפפפפפ-ההההההההה
ומה זה אם כדאיח להמשיך בטח שכדאי ומהרררררררררררר
סיפור יפה רצח
חיחיחי....
איזה מתוקות אתן אלוהים...!!

אז הנה המשך רק בשבילכן!! מואהההההההה!!!=)

פרק 2:

שיר:"אני צריכה לדבר איתך....."
אני:"מה קרה את רצינית מה יש?? על מה את צריכה לדבר איתי קרה משהו???"
שיר:"אמיר התקשר אליי...."
"מה?!?! מה הקשר בינכם ממתי הוא מדבר עם חברות שלי בכלל?!"
הייתי המומה... היה לו את הטלפון של שיר כדי שהוא יוכל למצוא אותי כשאני אצלה! מה פתאום הוא מתקשר אליה?!
אני:"מה, למה הוא התקשר אלייך?!"
שיר:"הוא אמר לי שאלירן וגיל באים אלייך ושהוא פוחד, ולבוא גם!
אני:"מה?????? הוא אמר מממהה????????!!!!????!!!!"
שיר:" לימור תביני אם את לא רוצה אני לא באה אני לא רוצה להיות דוחף ואני גם לא רוצה לסכסך חס וחלילה את החברה הכי טובה שלי אני אמרתי לך את זה כי זה נראה לי חשוב שתדעי ואני לא רוצה להסתיר ממך דברים!!"
אני:"לא לא את בסדר גמור תודה שאמרת לי, אבל מה הוא שולח אותך לשמור עליי??"
שיר:"אני לא יודעת... אבל אני לא אבוא אני לא קשורה, דבר ראשון, ודבר שני אני שומעת שאת לא רוצה ואני מבינה בובה!"
אני:"את יכולה לבוא אבל לא יהיה לך מה לעשות! אבל מצד שני שלא יחשוב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה איתי ושלא יחשוב שהוא מחליט עלי! עזבי אל תבואי היום..."
שיר:" סבבה בובה מואה מתה עלייך תהני איתם ואם הם הורסים לך את הבית תקראי לי אני אעזור לך.. חחח"
צחקנו והמשכנו לדבר כמה זמן ואז ניתקתי, כבר היה 15:55.. עוד 5 דקות הם היו אמורים לבוא...
בינתיים אחותי, גל, גדולה ממני בשנתיים, בת 18, (אני בת 16 למקרה ששכחתי להגיד!!)נכנסה הביתה, אמרתי לה שלום. לא דיברתי יותר מידי, הייתי מתוסכלת ממנו, מאמיר...
איך הוא יכל לעשות לי כזה דבר?! איך הוא מסוגל לבקש משיר, החברה הכי טובה שלי! או בכלל איך הוא מסוגל לבקש ממישהו שישמור עליי בגלל ששני בנים באים אליי???...
אחותי הבינה שקרה משהו... "מה יש?" היא שאלה..
"לא כלום" עניתי "עוד 5 דקות אמורים לבוא אלי שני ידידים, אנחנו נלמד בשקט בחדר מתמטיקה..." וצחקקתי...'עלק שקט עם שני אלה.. חחחח'
גל:"אז מה מצחיק?"
אני:"לא סתם.. אולי לא בשקט מוחלט!" וחייכתי חיוך טיפה זדוני..
גל:"טוב תנסו לפחות טיפה!"
לפני שהספקתי לענות צלצל הפעמון בדלת!

"רגעעעעעע!!!" צעקתי מהמטבח...
"מי זה"
הם:"גנבים!!"
אני:"אה אז אני לא פותחת ביי!"
והיה שקט...
הם:"נו תפתחי זה היה בצחוק זה אנחנו גיל ואלירן!!"
אני:"אני יודעים סתומים אני שיתפתי פעולה במשחק גנבים ונגנבים שלכם...." פתחתי להם את הדלת! "בואו תעלו למעלה לחדר שלי"
אלירן:"סבבה גיל בוא!"
גיל:" את לא מציעה לנו איזה משהו לשתות או לאכול...?"
אני:"חחח סליחה שכחתי! מה תרצו לשתות או לאכול?"
גיל:" לא כלום אני לא רעב!"
אני:"אלירן? רוצה משהו?"
אלירן:"לא...."
אני:"אז מה אתה משגע אותי גיל???"
גיל:"שתהיי מנומסת מה קרהההה?"
צחקנו עוד טיפה, הבאתי להם (בכל זאת) שתיה וקצת חטיפים ועלינו למעלה לחדר!
איך שנכנסנו לחדר הפלאפון שלי צלצל.. זה היה אמיר... מרוב עצבים ניתקתי את הפלאפון! לא רציתי לענות...
אלירן:"מי זה היה?? אמיר??"
אני:"לא, סתם מישהו!" עניתי לו... לא רציתי שהוא ישמח יותר מידי על חשבון הריב שהולך להיות ביננו!
והתחלנו ללמוד......
כמובן שאת רוב הזמן ביזבזנו על השטויות שלהם.. חח אבל היה ממש מצחיק!
הסתכלתי על השעון, פתאום קלטתי שכבר 24:00!!!
גיל:"וואי כבר 12 אנחנו חייבים ללכת לימור כפרה תודהההה הצלת אותנו!
"אלירן:"כן יואו איזה מתוקה את אני אודה לך עד סוף חיי מתוקה שלי!!!!!" אמר בהתלהבות...
אני כבר הייתי עייפה, ובנוסף עצבנית ככה שלא היה לי כוח לא להתחנפויות של אלירן ולא לשטויות של גיל...
אני:"כן כן ביי לילה טוב!"

ניזרקתי על המיטה ונירדמתי.......
'בום!' משהו פגע לי חזק בחלון!!
"אמאל'ההההה מה זה??"

המשך... יבוא!!
ק=צ=ר מ=י=ד=י
חחחח המשך מאמי ימוכשרת..
איזה מהמם זההההההההההההההההההההההה
חחח הרגת אותי עם גנבים ונגנבים חחחחח אני על הרצפהההה
ובאמת תעשי ארוך יותר!! מואהה מחכה להמשך ביי מותק לוב יווווווו
מה זה לא ארוך מספיק??
חח טוב אני אנסה...😊
הפרק השלישי כבר כתוב אני אפרסם מחר אבל!
אני אנסה לפרסם כל יום פרק! אני הכי אוהבת ככה בסיפורים......

חחחח אלולה שלי! חחחח ת'אמת גם אני הצחקתי את עצמי כשקראתי את זה בפעם השניה..😊

מורנו'ש אהובתי בסדר בשבילך אני אעשה יותר ארוך!! חיחיחי....
אני רואה יש לנו כאן עוד כישרון 😁
סיפור מהמם!
שימי המשךךך

אוהבת *-*אולוש*-*
מהמםם....!!
המשךךךךךךךךךךךךךך
אהבתי המשך
מדהייייייייייםםםםםםםםםםם....=]]]]...
תמשיכי...
איזה סיפור יפה המשך מההההההר
ושיהיה ארוך יותר
תודה מתוקות שלי!!!!!!!
אני מחכה שאחותי תתעורר כי ההמשך במחשב שלה😊
אז תעירי את אחותך!!!
העיקר ההמשךךך
מקווה שהפרקים יוצאים לי טוב..!
אם יש למישהו עצה לתת לי לשינוי או להמשך אני אשמח לקבל אותה, למרות שיש לי המשך אני מוכנה לשנות...
מה הייתם רוצים שיהיה בסיפור?
בגידות\צביעות\סמים\אלימות\משהו אחר?
תגידו לי זה חשוב לי לדעת..😊אז.......


פרק 3:

ניזרקתי על המיטה ונירדמתי....
'בום'!!!
"אמאל'הההה!!! מה זה?!" שמעתי משהו חזק פוגע לי בחלון!
הלכתי בזהירות אל החלון.. 'בבווםם' נשמע הבום הזה שוב מהחלון! כבר התחלתי להתבלבל.. מה זה אמור להיות??
החלטתי להיות הפעם יותר חכמה, הלכתי לחדר של אחותי שהוא צמוד לשלי, ופתחתי מעט את החלון...!
"מה?! מה אתה עושה כאן?!?!"

אמיר:" אוי לימור מתוקה סוף סוף את עונה! רדי רגע למטה אנחנו חייבים לדבר!"
אני:"טוב אני יורדת" אמרתי באדישות, והלכתי לדלת הראשית של הבית שלי, בדקתי שהיא נעולה טוב טוב וחזרתי למיטה.
כנראה שהוא הבין שאני לא ארד למטה והוא עזב, כי הלילה עבר בשקט, במים 'בומים' שפוגעים לי בחלון....

אז ככה עברו להם 3 ימים שאני רק סיננתי אותו משיחות..
למה רק 3 ימים?
טוב זה כי אני לא אוהבת להשאיר דברים פתוחים, במיוחד לא כשיש לי מה להגיד! והרבה...
'בוקר טוב כולם.. מה שלום כולם.. טנ נה נה נה נה נה'....
הפלאפון שלי צלצל, זה היה, כמובן, אמיר..
טוב חייבים להוציא את זה מתישהו..
"הלו?"
אמיר:"אוי תודה באמת שאת עונה!!"
אני:"התקשרת בשביל להטיך או לדבר??"
אמיר:"לדבר אבל את עוש לי טובות שאת מקשיבה"
אני:"כאילו שאתה לא יודע למה!" אמרתי בתקיפות, שידע שאני כועסת עליו!!!
אמיר:"לא אני לא מבין למה את מסננת אותי כל כך הרבה!"
אני הייתי בשוק! מה הוא משחק אותה פתאום!! אני ש-ו-נ-א-ת שעושים ממני מפגרת שלא יודעת כלום!!
אני:"אמיר א-ל תהפוך אותי למפגרת!!! אני יודעת שאמרת לשיר לבוא לשמור עלי כי גיל ואלירן באו אלי! מה אני ילדה קטנה?! אתה לא סומך עלי בשיט!!!"
אמיר השתתק לרגע. הוא ידע שאני צודקת.. אבל מכיוון שהוא לא יכול לצאת רע בסיפור כלשהו.. כל סיפור...
"טוב לימור איך שאת רוצה את רוצה ככה לא לדבר איתי?! זה הפתרון שלך?? רק רואים עד כמ הקשר הזה חשוב לך!!! שיהיה.. שלא תגידי שלא באתי לבקש סליחה ולהשלים.."
יואווווו איך הוא יודע להפוך כל כך טוב את כל הסיפור!! אין הוא מלך בלעשות את הדברים האלה!!! בעע....
אני:" טוב צדיק שלי... מה אני אגיד לך, אני שטן שלא מוכן להשלים אה?"
אמיר:"בחיים לא אמרתי שאת שטן!"
אני:"לא הכל צריך להגיד!! טוב ביי!"
אמיר:"שיהיה... ביי"
ניתקתי בעצבים והתקשרתי לשיר
אני:"שיר בואי אלי דחוך פליז.."
שיר:"סבבה אני באה ביי בובה!"
סיפרתי לה הכל! שיר לא הבינה מה הבעיות שלו! שיר לדעתי גם לא הכי אוהבת אוות כמו כל שאר החברים שלי. הוא נדבקכזה ונורא רכושני לגבי....
'גלינג גלינג'.... צלצל הטלפון.
אני:"הלו?"
"לימור זה אמיר.."
אוהוווווווווו......... לא בא לי לדבר איתו עכשיו!!!! גילגלתי את העניים לשיר וזו ציחקקה טיפה..
אני:"כן אמיר?"
אמיר:"מה שלומך?"
אני:"מה, שיר אצלי אני לא יכולה לדבר!"
בינתיים שיר ניסתה להעביר את השיחה שתהיה על רמקול.. שיעמם לה מה לעשות.. חחח אבל הטלפון שלי התחרפן טיפה ולא הצלחנו.. 😊
אמיר:"ואת לא יכולה לדבר שתי דקות איתי?? איתה את תמיד!"
אני:" לא, היא באה אלי ואני מארחת אותה!"
אמיר:"טוב.. שיהיה.. אני אוהבת אותך לימור.. ביי!"
אני:"כן גם אני.. ביי!" וניתקנו.
שיר:"זה לא נראה שאת אוהבת אותו.. את אוהבת?"
אני:"לא יודעת, הוא נורא פגע בי עם מה שהוא עשה!!"
שיר:"חחח איך גלגלת את העניים כשהוא התקשר! הגרת אותי!" אמר שיר בהתלהבות
אני:"חחח מה אני יעשה?!"
פתאום שמענו ניתוק מהטלפון!... יואווו עם המזל שלי כשניתקתי הרמקול של הטלפון נידלק והוא בטח שמע את כל מה שדיברנו....!
אני:"פאקקק הוא שמע את מה שדיברנו!!!"
שיר:" מה?! הרמקול הטמבל נדלק?! דווקה עכשיו??"
שתינו התגלגלנו מצחוק!!
אני:"טוב אני אגיד לו שהוא לא שמע טוב או משהו א הוא ישאל.."
שיר:"חחח טוב בובה אני חייבת ללכת אמא שלי הזמינה את כל הדודים!"
אני:" תהני ומסרי ד"ש לכולם!!" אני ושיר ממש כמו אחיות! היא כמו הבת של ההורים שלי ואני כמו הבת של ההורים שלה, קשר מעולה !
לוויתי אותה לדעת וכשהיא הלכה הלכתי לסלון לראות קצת טלויזיה.. חשבתי על מה שעשינו לאמיר.. זה לא היה יפה בכלל! החלטתי להתקשר אליו!
"הלו???" ענה אמיר מתנשף..
אני:"מה חזרת מאימוןכדורגל או משהו? אני מפריעה??
אמיר:"לא"
אני:"מה לא? אתה עסוק?"
אמיר:"כן"
אני:"טוב. רק רציי להגיד לך סליחה על זה שדיברתי מקודם לא יפה.. תתקשר אלי כשתהיה פנוי טוב?"
אמיר:"טוב ביי"
ניתקנו....
הוא אף פעם לא דיבר אלי בכזאת קרירות.. מה הוא עשה שם? הוא בטח מנסה להחזיר לי.... אבל מה הוא עושה??? אני חייבת לברר את זה!!
הלכתי לישון כדי להתעורר מחר ממש מוקדם בבוקר לנסוע אליו....

המשך יבוא.....😊


מקווה שזה היה מספיק ארוך..😊
ובבקשה תענו לי על מה שביקשתי בתחילת הסיפור, לפני הסיפור הכוונה..😊)
אוהבת אותכם מואה!!!!

רומי!!
עוד כישרון התגלה,
המשך דחוף....,
סיפור פשוט מדהים!!,
וזאת האמת
תמשיכי בובה..זה מהמממםםם...=]]]]]]

בקשר לשאלה שלך...
יכול להיות מעניין סיפור עם סמים...בגידות..או משהו שדומה לזה..

אוהבתותך...
עדי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך