לי לא משנה.. אני בטוחה שאוהב את הסיפור כמו שהוא 🙄
הסיפור יפה ברמותתת תמשיכייי
אוהבת *-*אולוש*-*
מהמםם..!!!!!
המשךךךךךך........
סמים זה סתם מגעיל !
גם בגידות לא משו !
הסיפור שלך יפה מאווד גם ככה !
ותכתבי אותו איך שתיכננת לכתוב אותו !
אווהבת מלא נועווש
קוצוניתתQUOTE פורסם ב 28/01/2005
סמים זה סתם מגעיל !
גם בגידות לא משו !
הסיפור שלך יפה מאווד גם ככה !
ותכתבי אותו איך שתיכננת לכתוב אותו !
אווהבת מלא נועווש
היא צודקתתתתתת כל כךךךךךך ץתעשי מה שתכננת תאמיני לי זה יצא מהמם יש לך כישרון עודף לא תהיה לך בעיה לרשום סיפור מענין ורע החבר הזה שלה...חחח בטח הוא באמצע סקס אז הוא מתנשף ככה....חחחחחחחחחח
חחחחח אבל לא רשמתי עדיין את כל הסיפור..
אז להמשך אני רוצה לדעת מה מעניין אותכם!
יש משהו?
חחח אם לא אני אעשה מה שבא ליייי בלי לשאול אותכם...😊 חיחחי...
רומי.
חופשי מאמי,
ת'אמת אני לא אוהבת לדעת מה יקרה מראש...
ואם את תחליטי לבד אז זה יהיה יותר מעניין...
לפחות לפי דעתי
QUOTE (ילדונות_17 @ 28/01/2005)חופשי מאמי,
ת'אמת אני לא אוהבת לדעת מה יקרה מראש...
ואם את תחליטי לבד אז זה יהיה יותר מעניין...
לפחות לפי דעתי
לפי דעתי היא צודקת
אל תישאלי אותנו לפני שאת עושה
פשוט תמשיכי
ככה זה יהיה הרבה יותר מעניין
גם לפי דעתי זה ככה
אני אישית אהבתי את כל הסיפור
חוולה עלייך נועווש
חחח סבבה אני אעשה מה בראש שלייייי😊
חיחיחי...
אני שמחה שאתן נהנות!!!
תגובות אנשים איזה כיך זה לקרוא את התגובות שלכם.. זה מזה נותן מוטיבציה להמשיך אני כל זמן נתון שיש לי אני רושמת את הסיפור הזה רק בשביל לראות תגובות! חחח... אז פליז תמשיכו להגיב כמה שיותר!!!
מואה!
פרק 4
החלטתי להתקשר אליו!
"הלו???" ענה אמיר מתנשף..
אני:"מה חזרת מאימוןכדורגל או משהו? אני מפריעה??
אמיר:"לא"
אני:"מה לא? אתה עסוק?"
אמיר:"כן"
אני:"טוב. רק רציתי להגיד לך סליחה על זה שדיברתי מקודם לא יפה.. תתקשר אלי כשתהיה פנוי טוב?"
אמיר:"טוב ביי"
ניתקנו....
הוא אף פעם לא דיבר אלי בכזאת קרירות.. מה הוא עשה שם? הוא בטח מנסה להחזיר לי.... אבל מה הוא עושה??? אני חייבת לברר את זה!!
הלכתי לישון כדי להתעורר מחר ממש מוקדם בבוקר לנסוע אליו....
ביפ ביפ ביפ ביפ.... ביפ ביפ ביפ ביפ...
"ששש... שקט שעון התעוררתייייי" לא הבנתי למה אני כזאת עייפה........ הסתכלתי בשעון שלי-4:00בבוקר!..
"מה 4???? לישוןןןןןןן........."
ואז ניזכרתי! אני כיוונתי את השעון בשביל לנסוע לאמירררר!!
טוב אז קמתי נכנסתי למקלחת שטפתי את עצמי במים קפואים בשביל להתעורר!!!
צחצחתי שיניים, התלבשתי בחוסר חשק, מכנס ספורטי שחור וגופיה לבנה, סידרתי את השיער, שמתי סרט לבן בשיער, ירדתי לאכול ארוחת בוקר....
את כל זה עשיתי.. לא תאמינו ב.. חצי שעה!!! והלכתי לתחנת אוטובוסים..
ב4:45 כבר הייתי בתחנה, חיכיתי לאוטובוס הראשון שיוצא ממודיעין לת"א... חח כן כן, אני גרה במודיעין והוא בת"א!
אחרי 5 דקות הוא כבר הגיע...
בדרך לשם חשבתי.. למה בעצם אני נוסעת אליו? מה אני אחפש שם?
בכל מקרה הייתי חייבת לראות אותו ולדעת מה הוא מתכנן...
יש לי את השיטות שלי לגלות אם מישהו מתכנן משהו לא טוב.. במיוחד כשהוא מכוון נגדי ובמיוחד כשזה אמיר!!
כשהגעתי השעה הייתה 5:30 בבוקר... אלוהים מי ער בשעה הזאת חוץ ממני? באמת היה נורא שקט בעיר הכי רעשנית בארץ!!
מכיוון שאני ואמיר היינו, או עדיין... לא יודעת, תיכף נדע... חברים חצי שנה, ידעתי איפה הם מחביאים את המפתח.
הוצאתי את המפתח מהמחבוא, ונכנסתי הביתה.. משום מה האזעקה לא פעלה.. טוב נו יותר טוב בשבילי אני לא בטוחה מה הקוד של האזעקה!! 🙄
עליתי לחדר שלו..
הרגשתי בחילה בדרך לחדר שלו... לא הרגשתי טוב כל כך!
וגם הייתה לי הרגשה רעה בכלל....
פתחתי את הדלת של החדר שלו..
בשקט בשקט...
😯 🤪
"אלוהיםםםםםםםםםם מה זה אמור להביע אמיר יא מניאק?!?!?!?!!?"
המשך...יבוא!!
נו מה היא ראתה??
סיפור מהמם!! שימי מהשך פליזזז
אוהבת *-*אולוש*-*
שיואווו הוא בטח יבגוד בה!!!!1
איזה בן זונהההההה!!
תמשיכי מהרררררררררררר
סיפור מושלם!!!!,
אוהבתתת
בתאלוששששש
אבל יפה מידי!!!
חחח
המשךךךךךך