גלינג גלינג.... הטלפון צלצל על הבוקר, מוזר בטח זו אמא שלי מתקשרת לבדוק שהתעוררתי...
"הלו?"
"לימור בוקר טוב יפה שלי!!!!"
"אמיר!!!! מואה בוקר טוב! מה שלומך??"
"בסדר מתוקה! התקשרתי רק להגיד לך שאני מאוהב בך ובוקר טוב!!!!"
"יאא אמירו'ש איזה חמוד!! בוקר טוב אני אוהבת אותך!!!!"
"גם אני אותך, אני חייב לעוף לביצפר, אני אדבר איתך טוב יפה שלי??"
"טוב מהמם שלי!!!! יום נעים שיהיה לך אני אתקשר כשאני אחזור הביתה ב14:00 טוב?"
"טוב מתוקה! ביי בובה שלי!"
"בה ביי!!"
אמיר... חבר שלי כבר חצי שנה! הכרנו דרך האיסיקיו, פגישה עיוורת...
אין אני אוהבת כל כך הוא מתיחחס אליי כמו אל מלכה והוא כזה מתוק!!!!!!
הוא גר רחוק ממני, אבל זה לא כל כך מפריע לקשר שלנו!
אמיר הוא דיי קנאי... הוא חייב לדעת איפה אני כל שניה..עם מי אני,ולא משנה אצל איזה חברה אני- אם הוא מתקשר אני קודם כלאדבר איתו. דיי חונק לפעמים..... אבל כשאנחנו ביחד זה מפצה על הכל!!! הוא אוהב אותי אני יודעת שהוא בחיים לא יפגע בייייי!!!
חוץ מזה שהמשפחה שלי לא מתה עליו... כי כל פעם שהוא בא אלי אנחנו ישר הולכים לחדר והוא מתחמק מההורים שלי!
הגעתי לביצפר... מה יש לי שעה ראשונה?
מה מתמטיקה???? אוחחחח אין לי כוחחחחחחח........
אני 3 יחידות במתמטיקה,כיתה י' כי אין לי ראש ללימודים... חח למי יש?!
טוב לחברות שלי יש אולי טיפה יותר ראש משלי יש.. כולן ב4 יח' ו5...
אוך עכשיו שיעור בלעדיהן.. טוב נו נצחק עם גיל ואלירן, הן יודעים להעביר לי את השיעורים האלה מהר עם השטויות שלהם! חח שני ילדים קרועים..... חוץ מזה שנראה לי שאלירן טיפל'ה דלוק עלי, כל מקום שרשמתי 'לימור+אמיר', אחרי כמה זמן "בטעותתתת" האמיר היה משתנה לאלירן!...
אירן ילדותי בעיני יותר מידי, ולא נראה כל כך טוב... בכלל לא הטעם שלי בקיצור!
טולולולולולו!!! הצלצול.. להיכנס לכיתה.
"לימור מכוערת בוקר טוב!!!!!!!!!"
אני הסתכלתי חיפשתי את גיל הטמבל הזה ידעתי שזה הוא!!
וראיתי אותו שם עם חיוך מפגר מרוח לו על הפרצוף, חחח.. אז באתי התיישבתי לידו!
"בוקר טוב.. יפיוף..."
גיל לא נראה יפה כמעט כמו אלירן! יש לו ליפה בלונדינית,שיניים של עישון.. למי שמבין... קיצר לא מושך במיוחד!
אבל הם מצחיקים אותי אז אני סתם כזה איתם בשיעורים!
"בוקר טוב תלמידים היום לומדים נושא חדש, טריגונומטריה!"
שמעתי את הזה קיבלתי חום!
אבל בדיוק אחרי רבע שעה שהיא מלמדת על הלוח את הנושא קלטתי הכל... ככה אני, כל עוד אני מקשיבה אני יודעת, אבל חבל שזה לא קורה הרבה!
שמתי לב שגי ואלירן לא הכי מתייחסים אל המורה.... אני קולטת אותם מקפלים לעיגולים קטנים ניירות... הבנתי כבר מה הם מתכוונים לעשות ועברתי שולחן מאחוריהם כדי שבטעות לא יפול עלי נייר לשיער שלי.....!
אז גיל ואלירן בטויות שלהם צוחקים והתחילו להרעיש בכיתה.. פתאום המורה קלטה אותם וצעקה עליהם
"סליחה מה זה הבנדליזם הזה בכיתה??? גיל ואלירן למחר אתם מגישים לי עבודה עם התרגילים בטריגונומטריה שאתן לכם בסו השיעור!!!"
גיל:"אבל המורה!!"
המורה:"שום אבל!! מצידי תעשו אותה ביחד העיקר שמחר אתם מגישים לי את העבודה מוכנה ומסודרת!"
גיל ואלירן השפילו מבט והסתובבו אליי...
"לימור, אמרנו לך כמה שאת יפה וחכמה ומדהימה בעלת רצון טוב לעזור לאנשים במצוקה כמו מתמטיקה ויפה ומושלמת וחתיכה ו..."
אני:"טוב טוב אתם רוצים לבוא אלי היום אני חושבת שהבנתי את החומר...."
שניהם בהתלהבות..:"כןןןן"
אני:"טוב אני אסביר לכם אבל אתם עושים אני לא המשרטת שלכם אני לא אעשה לכם את העבודה שיהיה ברור!"
אלירן"ברור לא חשבנו אחרת וואי מזה תודה לימור את מצילה אותי.. אה.. אותנו!"
אני: "בבקשה תבואו אלי ב18:00 סבבה?"
גיל:" סבבה, יאלה גיל בוא אליה ניקח את התרגילים וניצא להפסקה!!"
טולולולולולולו- יוצאים!!
ישר הלכתי לכיתה לשיר, החברה הכי טובה שלי מגיל 0!!!
אני:"שירההההההה מושלמתתתתת" קפצתי עליה מאחורה בחיבוק ענקקקקקק כי לא ראיתי אותה שניםםםם! כל הסופ"ש היא הייתה באילת המניאקית.... נטשה אותי!!
שיר:"לולהההההההה יפה שלי מושלמת בוקר מ=ע=ו=ל=ה=!" אמרה בהתלהבות יותר ממני!
אני:"איך היה באילת מה קנית לי??? חחח סתם.. נו ראית שווים משהו???"
שיר:"חחחחח איייזההה.... הייתי עם המשפחה שלי איזה שווים אפשר כבר לראות?? ו.. לא קניתי לך... אני מצטערת בובה פשוט לא היה כלום יפה... בקושי לעצמי קניתי....."
אני:"חחח יא שרוטה מה את מתנצלת ממתי אני רוצה ממך מתנות??"
שיר חייכה מבט שהיא מסכימה איתי אבל עדיין לא נעים לה, אז קפצתי עליה עם חיבוק ענקיייי
ובטעות ענקי מידי... חחח שתינו נפלנו על הריצפה של הכיתה..
פתאום אנחנו קולטות את כולם מסתכלים עלינו מבוהלים!
אלירן:"יואו לימור את בסדר?? שיר? את בסדר?"
אנחנו שתינו התחלנו לצחוק... "חח כן אנחנו בסדר!!"
טולולולולולו...
"יאלה הביתההההההה סוף סוף!!!" כל הכיתה צעקה!
הלכתי לשער, אמרתי ביי לכולם!
ורצתי הביתה מהר, אני צריכה עוד לדבר עם אמירו'ש ולארגן את החדר והכל לפני שגיל ואלירן יבואו..!
הגעתי הביתה לקחתי תפוח לאכול, לא הייתי ממש רעבה...
והלכתי להתקשר לאמיר!!
אמיר:"הלו!!"
אני:"שששששששלום מומו שלי!!!איך היה בביצפר??" חחח מומו זה הכינוי שלו, אני המצאתי😊
אמיר:"היה סבבה, רגיל את יודעת, התגעגעתי! איך לך בובה??"
אני:" היה אחלה ראיתי סוף סוף את שיר!! היא חזרה מאילת!! 😊 ועוד מעט שני ידידים שלי מהכיתה יבואו הם צריכים שאני אעזור להם במתמטיקה..."
אמיר:"מה? איזה ידידים? למה דווקה אלייך? מי אלה? למה אף פעם לא שמעתי עליהם?"
אני:"אה סתם שני ידידים שלי אין לך מה לדאוג זו אני!"
אמיר:"טוב... שיהיה....."
אני:"טוב יאלה מומו'ש שלי אני הלכתי להתארגן והכל אני אדבר איתך!"
אמיר"ביי..."
וניתקנו!
בינתיים הלכתי לארגן את החדר והכל, לא יותר מידי כי שני הבלגניסטים האלה יבואו הם יבלגנו הכל מחדש אז לא צריך להשקיע.. חיחיחי...!
טולולולולולולו!!!!!
הטלפון צלצל והבהיל אותי לגמרי ומרוב בהלה הפלתי את הדיסקים שאספתי מהשולחן!
"הלו??" עניתי בבהלה...
"לימור זו שיר"
אני:" שיר ימשוגעת הבהלת אותי עם הטלפון שלך.. חחחח"
שיר:"אני צריכה לדבר איתך....."
אני:"מה קרה את רצינית מה יש?? על מה את צריכה לדבר איתי קרה משהו???"
שיר:"אמיר התקשר אליי...."
"מה?!?! מה הקשר בינכם ממתי הוא מדבר עם חברות שלי בכלל?!"
הייתי המומה... היה לו את הטלפון של שיר כדי שהוא יוכל למצוא אותי כשאני אצלה! מה פתאום הוא מתקשר אליה?!
אני:"מה, למה הוא התקשר אלייך?!"
שיר:"הוא אמר לי...."......
המשך יבוא!
תגידו לי אם להמשיך או לא... את האמת!





