סיפור מהמם
עכשיו קראתי את שלושת הפרקים
סיפור ממש יפה !
היא בטח ראתה ילד חדש שהגיע
וכמובן הוא היה חתיך !
חוולה עליייך נועוש
יאאאאא מאמי למה את עצובה מה קרה?
הסיפור מדבר עלייך נשמה?!
אם כן תלחמי על האהבה שלך אל תוותרי
מאמי הסיפור מדהים תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה לכולם חולהה עליכםםם ואני שמחה שאתם אוהבים תסיפור 😂
ומורן..הסיפור..לא בידיוק..כאילו בערך
גל,הוא ילד אמיתי,שאני אוהבת,אני לא מכירה אותו.
ואתמול רצו להכיר לי אותו והוא אמר לא רוצה וזה בגלל הכיתה שלי..[כי אני בכיתה מדעית כזאתי אז זה יענו חנונים או משו עזבו..] ועכשיו אני מזה בדיכאון בגללו כאילו מה אכפת לו?! שיכיר אותי,את האופי שלי,נמאס לי מכל הסטיגמות האלהה אוףףףףףףף 😢
איכס איזה ילד מניאק תאמיני לי יש יותר טובים ממנו וסיפור מהמממממממם
יאאא מזה השטויות האלה?! זאת גאווה שאת בכיתה כזאת הרבה ילדים היו מתים
להיות בה!
מאמי אם הוא ככה הוא לא שווה את האהבה שלך!
אל תהיי עצובה תרימי את הראש בובה הוא לא שווה את זה שתהיי ככה בגללו
אם את צריכה משהו כנסי 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה ראית??? סיפור 100מם תמשיכייי
מאמי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*