חחח מצטערת שהפרק ארוך?! חחחחבכיף מאמי את יכולה לעשות אותו יותר ארוך!! 🙄
סיפור מהמם! שימי המשך
חחח תודהה מתוקותת
מחר אני אכתוב את הפרק ה3 [:
ספורר יפההההה 🙄
שימי המשך מאמי.....
תודההה רבה לכולם על התגובותתת [=
עוד היום אני אשים את הפרק ה3... חולה על כולכםםםםם
וואי איזה יפה!!!!
זקוקה להמשך אני במתח!!!
וואי איזה שוססססססססס
המשך בהולללל
קושקייייייייי
איזה סיפור יפיופוןןןן 😁
את כותבת מושלםםםםםםם נונה שליייייייייי
אוהבת אותךךךךךךךך הכי הכי הכי בעולםםםם נשמתייייייייייי
קושק&קושק
=
B.F.F.E =]]
וזה היה גל חח הלוואי מאמי סיפור מהמם ומעניין
תמשיכי פליזז בובה ואיזה חמוד דן מסכן אבל אין מה לעשות!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יווווו תוודהה לכולםם על התגובות החמותת אני חולה עליככםםם!!! 😂 😁
והנה הפרק הבא...😛
פרק 3:
כשהגעתי עליתי לחדרי וכרגיל הדלקתי את המחשב ואת האייסיקיו,פתאום הייתה לי הודעת מערכת,פתחתי אותה וזה היה.....
זה היה גל
איך שמחתי אתם לא יכולים לתאר אפילו,התחלתי לקפוץ בכל הבית!!
גל,הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם,הוסיף אותי לאייסיקיו "אני לא מאמינהההה" צרחתי.
אישרתי אותו והוא שלח הודעה:
_______________________________________
גל:היי...מה קורה מותק? זה אני,גל,מהפרוייקט.
אני:היי הכל טובב מאמי,ולפי השם כבר ניחשתי חח [:
גל:אה חחחחחח
אני:אז..מה ככה מה חדש?
גל:אה..סתם,רציתי לדבר איתך קצת..
אני:חחח אז דבר.
גל:הממ..תקשיבי אני רוצה להכיר אותך מחר לחבר הכי טוב שלי.
אני:וואלה סבבה..יאללה אני זזה ביי מאמוש שלי..נשיקות.
________________________________________
הלכתי לי למקלחת..עשיתי אמבטיית קצף מפנקת,התבלבלו לי כל המחשבות..
למה אני צריכה את החבר הזה שלך? אני רוצה אותך גל-אותך.
התלבשתי,התאפרתי,התבשמתי,מה לא? העיקר להיראות הכי יפה שיש ליד גל.
לקחתי פלאפון ומפתחות ויצאתי.
דפקתי בדלת וישר פתחו לי אותה,נעמד לפני גבר חסון וגבוה,בעל עיניים כחולות,ניחשתי שזה היה אחיו של גל.
"ממ..היי,גל בבית?"
"כן,הוא בחדרו,סוף המסדרון ימינה"
"תודה.." חייכתי חיוך קטן.
נקשתי קלות על הדלת
"תיכנסי"שמעתי את קולו של גל.
נשמתי נשימה עמוקה,ופתחתי את הדלת.
לא יכולתי להאמין למה שראיתי.
גל,עם בוקסר,ללא חולצה,יושב על מיטתו.
פשוט עמדתי ולא יכולתי לזוז.
"הלוו את פה?"גל העיר אותי ממחשבותיי.
הוא קם נתן לי נשיקה בלחי,ונכנסתי לחדר.
"טוב אז..יש לך רעיונות?"
"ת' אמת לא כל כך..לך יש משו?"
"בערך..חשבתי קודם כל להחליט על מועדון שבו נארגן את המסיבה,צריך לבחור קישוטים,די ג'יי,כיבוד וכו'.."
חחח ידעתי שהוא יגיע מתוכנן,הוא היה מן ילד כזה יצירתי,חכם.
באתי והתיישבתי לידו במיטה.
הסתכלתי עליו במשך כמה דקות,לפתע הייתי שתיקה,גם הוא הביט בי,יכולתי לקרוא את כל מחשבותיו,העיניים האלה,אחח,כמה רציתי להסתכל בהם שוב.
התקרבתי אליו,לא יכלתי להתאפק,הרגשתי את פעימות ליבו,ואז.........
איך אהבתיייייייי בבקשה תמשיכי!
מה זהו?! 😢
איי ניד המשך!!!
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
כן מצטערת שזה יצא די קצר פשוט הייתי חחייבת לרוץ אבל מבטיחהה פפרק הבא אני ישתדל להאריךך [=
תודה על התגובותת באמתתת תודה רבה אוהבתתכםםםםםם המוניםם מוואהה