יהה איזה קצר... 😢
סיפור ממם! תמשיכייי
קושקיייייייי אחות תאומה מושלמת שלייייייייייי
זה הכי יפה בארץץץץץץץץץץ
אני מתה לקרוא את ההמשךךךךך נשמתייי
אוהבת אותך הכי בעולםם נונה שלייי
מואההה ענקיתתתת
קוושקק טנקססס בוובה שלייי מחר המשךךך
אוההבתותךך הכיי בייבב מוואהה [[=
ואאאייי איזה מתחחח..!!!!!!
המשךךךךךךךךךךך
ואז הייתה נשיקה אמןןן מאמי תמשיכי פליזזזזזזזז זה מסקרן ומותח בטירוףףףףף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתי תכתבי המשך?! אני במתח!!!!
וואי אני מזה מצטערתתת שאתמול לא שמתי פרק לא היה לי זמן..
מהיום אני אתחיל להגביר את הקצב ואולי יתחיל לשים 2 פרקים ביום אז תתחילו לשים לב ולעקוב..
מצטערתת בינתיים למה אני בדיכאון בגלל גל 😢😢
אוהבתת פוללל
-בראלו'ש-
הסתכלתי עליו במשך כמה דקות,לפתע הייתי שתיקה,גם הוא הביט בי,יכולתי לקרוא את כל מחשבותיו,העיניים האלה,אחח,כמה רציתי להסתכל בהם שוב.
התקרבתי אליו,לא יכלתי להתאפק,הרגשתי את פעימות ליבו,ואז.........
נפתחה הדלת,אני קפצתי ומיד התרחקתי מגל.
"אהה..גל יש לך טלפון,נו זאת זאתי..איך קוראים לה? אממ.. עדי,נו חברה שלך זאתי שהייתה פה אתמול..."זה היה אח של גל..
"הלו עדידו'ש? מה קורה נסיכה של?"
וככה הם דיברו להם איזה 10 דקות..
"אני..עושה פה איזה עבודה אני ידבר איתך אחר כך מותק..אוהב אותך"
השפלתי את מבטי,לא יכלתי להאמין,לא רציתי להאמין,קיוויתי שזה רק חלום רע ואני אתעורר ממנו בעוד דקה.. אבל לא,זו הייתה המציאות,המציאות המרה שלי,לגל יש חברה,ידעתי שאני חייבת להתגבר ולהתרכז בפרוייקט,זה היה חזק ממני,אבל הייתי חייבת להתמודד.
"אממ..מורן את פה?"
גל העיר אותי ממחשבותיי עליו ועל החברה הזאת שלו.
"כן..אז איפה היינו?"
"סתם בידיוק התחלנו לחשוב על המוזיקה.."
"כן הא..טוב וואי מתחיל להיות מאוחר,אני עפה יאללה ביי"
רצתי החוצה במהירות,רצתי ורצתי לא ידעתי לאן אפילו,עד שלא יכולתי יותר,נשברתי,ישבתי על ספסל שהיה בסביבה ובכיתי,ובכיתי,כמה שעות הייתי ככה עד שראיתי שמחשיך והתחלתי ללכת לכיוון ביתי..
לפתע שמעתי צעדים והתחלתי להגביר את מהירות ההליכה שלי,ואז שמעתי:
"מורןןן" "מורןן?!!?" הסתובבתי,ראיתי את גל.
"מה קרה לך? לאן נעלמת לי הכל בסדר?"
הסתובבתי,ניגבתי את הדמעות..
"הכל אממ..בסדר..סתם אימא שלי דאגה"
"את בטוחה?"
"כן,יאללה ביי"
"טוב אם את צריכה משהו אני כאן בשבילך..ביי מתוקה"
אוף למה הוא עושה לי את זה? למה הוא כזה? למה הוא כזה חתיך,רגיש,עדין,מצחיק,מתחשב,ל-מ-ה?
אני פשוט...אוהבת אותו.
"להלהלהלולולוולולו" השעון המעורר העיר אותי משנתי העמוקה,לאחר כל הבכי,חזרתי הביתה ונרדמתי.
התקלחתי,התלבשתי,לקחתי פלאפון ותיק ויצאתי.
היום לא הלכתי עם בר,הייתי עצובה מדי,רציתי לנקות את המחשבות שלי קצת אז החלטתי ללכת לבד.
כשהגעתי לביה"ס שמעתי את קולה של בר:
"מורן מורןן בואי מהר"
חשבתי לעצמי מה כ"כ דחוף על הבוקר..הלכתי לעברה ומה ראיתי שם...לא רציתי להאמין..מאז השתנו חיי.....
איך יפההההההההההההה
אני רוצה עוד!
הוא בטח הציע לה חברות בצורה מיוחדת או משו1
ייאאוו..איזה מתח..!!
את לא יכולה לעשות לנו את זה..!!1
המשךך דחוף..!!
וואי אני ב-מ-ת-ח!!!
המשך!!!!!
וואיי אייזהה בובייםם כולם תודה רבה על התגובות אני חולה עליכםםם
מחרר אני אשתדל לכתוב 2 פרקים..לא מבטיחה אני אשתדל
מקסימום יהיה רק 1 חח גם טוב[[=
ואני שמחה שאתם במתח
ממממדדדדהים!!!
תמשייייייייייייייכייייי 😊