פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי **Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב...

**Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב אחד שבור.

✍️ Hermosa 📅 08/01/2005 19:54 👁️ 9,413 צפיות 💬 525 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 36
שלום... קודם כל אני בת 14 וקוראים לי ליהי... ומקווה שתאהבו את הסיפור שלי.. מואהה


טו טו טו טוו טווו טוטוטוווווווווווווו אוףףףףףףף השעון מעורר הזה גם כן הוא!!!!!!
"ליהיייי קומי מאמוש שליייי היום את כבר בכיתה ט'!!!!" צעקה לי אמא...
"טוב אמא אני כבר קמהה ..." אופההה היום הראשון ללימודים..כבר אין חופש...
קמתי התארגנתי.. שמתי ג'נס משופשף פצצה וחולצה שחורה.... ביום הראשון לא חייב לבוא עם חולצת בית ספר =)!
החברה ההכי טובה שלי באה לקרוא לי מהחלון " ליהייייי "
" אני באההההה" לקחתי שוקו מהמקרר וירדתי..
התקדמנו לכיוון בצפר.. שהוא ממש מול הבית שליי (לצערי אני יכולה לראות אותו מהחלון )
נכנסתי לכיתה שלי.. והילה הלכה לכיתה שלה.. אופהה אנחנו לא באותה כיתה :'(
המורה שלנו נכנסה " שלום ילדים קוראים לי שושי ואני המחנכת שלכם לאלה שלא מכירים אותי"
אבל אני לצערי מכירה אותה כי היא לימדה אותי גם שנה שעברה!!
היא התחילה להסביר ולהקריא לנו את המערכת.. שעמוםם
עד שפתאום נכנס איזה ילד מ=ה=מ=ם!!!!! יש לו עיניים ירוקות , שיער שחור עם קוצים .. אמאאא הוא מהמם..
המורה הציגה אותו לפני כל הכיתה.."שלום ילדים זה הילד החדש שלנו השנה קוראים לו דן.."
"דן תשב חמוד ליד ליהי.. היא ילדה מקסימה ובטוח שתעזור לך להשתלב מהר"
ואז דן בא וישב לידי!!! =)
הוא מסתכל עליי ואומר " היי .. אני דן.."
"היי .. ליהי" אמרתי.
שמתי לב שכל הבנות מסתכלות עליו!!!
ישבנו והקשבנו למורה שעההה אוףף כמה היא מדברתתת!!
ופתאום צלצולללל "ישששש סוף סוף היא סתמה כבר את הפה !!" דן אמר לי..
"כן.. חחח תתרגל היא אוהבת שהכל יהיה מושלםם "אמרתי לו. ויצאתי מהכיתה לכיוון הלוקר שלי..
הלכתי ללוקר וראיתי את הילה!! סיפרתי לה ה=כ=ל !! והיא אמרה לי שהלוואי שיצא לי טוב איתו..
הכנסתי את התיק הקטן שלי לתוך הלוקר..
כשסגרתי את הלוקר, אני רואה אותו.. כל כך מושלם .. מתברר שהלוקר שלו צמוד לשלי!! =))
אז הוא אמר לי.. " ליהי.."
"כן" עניתי לו..
"יש לך אייסיי ??"שאל
"כן בטח"
"ו.. את יכולה להביא לי את המספר שלך?"
"אמממ .. בוא נראה.. ואתה מבטיח שלא תשגע אותי..?"אמרתי..
"ברור מאמי.."
"סבבה.. 12345678" נתתי לו את המספר של האייסיי שלי..והלכתי לכיתה של הילה..
נגמר היום!! הולכים לביתתת איזה כיףףף!!
כשהגעתי לבית , אכלתי ואז נכנסתי קצת לאייסיי.. וראיתי שיש לי הודעת מערכת ..
פתחתי את ההודעה וראיתי *!* דן *!*.
ישרר אישרתי אותו
ואז התחלנו לדבר..
דן- "היי מאמי.. מה המצב?"
אני - "סבבה מה איתך?"
דן- "הכל טוב.. סופסוף בבית.."
אני -"כן אהה,
מה עושה?"
דן- "חושב עליך.."
אני -" אהה .. דברים טובים או רעים...?"
דן - "רק טובים נשמה.."
אני - "אז סבבה .. תמשיך לחשוב.."

דיברנו איזה שעה ככה סתם על הבצפר הסברתי לו את כל הדברים שמה..
ואז אני שומעת צלצול פלא !! אני עונה... ומי זה????????

~~~~~~~~~~~~~~~~~
רוצים המשך מתוקים שילי??
אז תרשמו תגובות.. כי זה לא כיף לכתוב המשך בלי לדעת שאף אחד לא אהב ת'סיפור..
מואההה נשמות שילייייי!!!
תמשיכי נשמע מעניין.. 😊0
ניראה יפה!!!!
בנתיים אהבתי!! תביאי תהמשך!!
ניראה יפה!!!!
בנתיים אהבתי!! תביאי תהמשך!!
פשששששששש נשמעע מעניין בטירוףף!!!!!!
תמשיכייייי מאממייי!!!!

אורווש!!=)
נשמות שלי תודה על התגובות!!!
ועכשיו המשךךך


ואז שמעתי צלצול פלא'.. אני עונה ומי זה???????????????
אני - הלו??
הוא-שלום לאן הגעתי??
אני- אממ.. את מי אתה צריך..
הוא- אממ .. אני צריך ילדה מיוחדת !!
אני- ואיך קוראים לילדה הזאת...?
הוא-אממ.. ליהי ...
אני- אז הגעת למקום הנכון...
מי זה?
הוא- מה את לא מזהה את הקול שלי..??
אני- רגע תן לי לנחש... בר?
הוא- לא..
אני- אביתר??
הוא- לא..
אני- יאאא אני לא סובלת שמשגעים אותי!! או שאתה אומר מי אתה או שאני מנתקת..
הוא- טוב נשמה.. רק אל תתעצבני!!
אני- סבבה.. אז.. מי זה?
הוא - דן...
אני - אהה... ואם אפשר לדעת ..מאיפה השגת את הפלא שלי..?
הוא=דן- קשרים.. אל תדאגי לי.. כל מה שאני רוצה אני מקבל..
אני- אם אתה אומר...
דן-אז.. מה המצב ילדה מיוחדת..?
אני- סבבה.. מה איתך נשמה?
דן- הכל טוב..

ואז סתם דיברנו על הבצפר הישן שלו.. הוא אמר שהיית לו חברה שקוראים לה עדי.. אבל מתי שהוא עזב את העיר ואת הבצפר הם נפרדו.. והוא עכשיו מנסה לשכוח אותה..
דיברנו בערך איזה חצי שעה בפלא.. על חשבונו!! פששש עשיר הבן אדם.. מהיום החלטתי שאני קוראת לו עשיר!

עברו להם שבועיים ככה.. שבהם הוא עוד ממשיך להתקשר אליי.. ואני בעצם גילתי שאני מתחילה להתאהב בו!!
הגיע יום שישי.. אז הוא בא אליי ושאל אותי אם בא לי לצאת בערב.. ואז אמרתי לו שסבבה למה לא..ואז הוא אמר לי שב9 וחצי נפגש בגן..
הגיע שמונה וחצי ואז נכנסתי להתקלח אחרי רבע שעה יצאתי.. שמתי קרם גוף.. ואז התלבשתי.. שמתי מכנס שחור עם חולצה ורודה מעטפת .. ועשיתי תלתלים עם דיפיוזר.. התאפרתי קצת.. ויצאתי לגן..
9 וחצי.. אני יושבת בספסל ומחכה לו .. ופתאום אני מרגישה שמישהו מחסה לי את העיניים..
הסתובבתי .. ואני רואה אותו.. כל כך מושלם.. חולצה כחולה עם ג'נס והוא עשה קוצים בשיער..
הוא בא נתן לי נשיקה על הלחי ואומר לי.." לאן רוצה ללכת הנסיכה..?"
אז אמרתי לו.. שאם בא לו אז נשאר בגן.. אז סתם ישבנו.. צחקנו.. הוא סיפר לי עליו ואני עליי.. והוא קלט שאני רגישה לדגדוגים!!
והתחיל לדגדג אותי
אז נפלתי לדשא והוא עוד המשיך לדגדג אותי .. ואז נשכבתי על הדשא.. ויצא לנו מצב שהוא היה עליי.. ( זה היה בטעות)
הוא מסתכל לי בעיניים.. ואומר לי "ליהי אני אוהב אותך "
אז אמרתי לו "גם אני אותך "
"רוצה להיות חברה שלי?" הוא שאל .. ואני אמרתי לו שכןן ברור ושאני חולה עליווו
ואז הוא נישק אותי.. אחח איזה שפתיים רכות יש לו.. הרגשתי את פעימות הלב שלו!!
והתנשקנו איזה חמש דקות..
ואז טלפון!!! אמא שלי "מתוקה שלי בואי הביתה כבר שתיים וחצי!!"
"טוב אמא אני עוד מעט באה"
אז דן קלט שאמא שלי דואגת ואמר לי " בואי חיים שלי אני ילווה אותך לבית.. שחמתי לא תדאג"
חחחחח איזה חמוד..
הוא ליווה אותי לבית ... ואז לפני שנכנסתי הוא נתן לי כזאת נשיקה !!!
נכנסתי לבית .. ואז החלפתי לפיג'מה..
והייתי קצת באייסיי..
רשמתי באווי שלי

~_~_~_~_~_~__~_~_~_~
דן אהובי חיים שלי אני חולה עליךךך
פה !!
מואהה
~_~_~_~_~_~~_~_~_~_~
________________________
וראיתי שהוא גם רשם
____________________________
~_~_~~_~_~_~_~~_~_~_~
ליהי אני אוהב אותך הכי בעולם רק שתדעי
את זה תמידדד
כןן אנשים
אני וליהי חברים!! החצי נשמה שלי חזרה אליי!!
~_~_~_~_~_~~_~_~_~_~~


ואז כל החברים שלי הציפו לי את הרשימה !!!!!!




הפרק הזה דיי ארוך.. אז אני ימשיך מחר..
אבל אני ממשיכה רק אם יש תגובותת
רק שתדעו הפרקים הבאים הם הפרקים ההכי יפים שישש
אז תציפו בתגובות!
מואהה חולה עליכםםםםםםםם

בינתיים מעניין! 😉

שימי המשךך
יאאאאא הוא בטח יפגע בך!!
גנבת שמות חחח גם אצלי השם דן 😉
איזה סיפורר יפהה.!
אני ד=ו=ר=ש=ת המשךךךךך!!!!!

בתאלושששששש 😁
ליהיייי כפרה עלייייך איזה כיייפ לך הלוואי עליי סרט כזה חחחח 😉
תמשיכי לרשוםםםםם
בתאלוש נשמה גם לשלי קוראים דן... וקראתי את הסיפור שלך והוא מהמםם
מאוהבת תודה על התגובה..
שנשן גם לך מאמי.
אור המתוקה ולא שוכחת תודה גם לכן נשמות שילייי

ועכשיו המשךךךך

[B][B]ואז כל החברים שלי הציפו לי את הרשימה!!!
הילה- מזל טובבבב חיים שלייי איזה זוג יפה אתםםםם
בר- מזל טוף יפיופה שיליי
אביתר- מזל טובבבב אחותיי
גל- מזל טוב חיים
...................
ועוד מלא רשמו לי..

ואז דן מתקשר אליי
דן-חיים שלי?
אני - תלוי מי...
דן- מי יכולה להיות?? רק הילדה המיוחדת ביותר בעולם!!!
אני- אז הגעת למקום הנכון חחחחחחחח
דן-חחחחחחחחחחחח
אני- מה נשמתי אהובי מה קורה חיים?
דן- הכל טוב... בא לך לרדת קצת אני בגן...
אני- סבבה אני כבר באה...
דן- אוהב אותךךךךךך
אני- אני יותרררר
דן- טוב ביי כפרות
אני-בה ביי..

ירדתי לגן .. ופתאום אני רואה את דן יושב שם עם איזה אחת...
והם החזיקו יד...
אני בכיתי ורצתי ישר לביתתת
ודן קלט אותי רצה והוא רץ אחריי עולה לבית שלי אבל אני הסתגרתי בחדר

דן- זה לא מה שאת חושבת בבקשה אני רוצה להסבירר
אני- אהה כן?? למה לעזאזל קראת לי לרדת כדי שאני יראה אותך עם איזה אחת ועוד מחזיקים יד???
דן- בבקשה תפתחי לי!!
אני- לאאאאאא תעוף מפה . אני שונאת אותךךך
דן - אם את לא פותחת אני יושב ומחכה עד שתצאי!! נשבע לךךך אני חייב להסביר לךך

אז הלכתי ופתחתי לו את הדלת..
והוא בא ומחבק אותי.. ואני דחפתי אותו " נווו יש לך 5 דקות להסביררר"אמרתי..
"זאת אחותייי , אני סך הכל רציתי להכיר לך אותה!!! נשבע לך! אני אוהב אותךךך .. "הוא אמר
ישר קפצתי עליווווווו ונתתי לו חיבוק ענקקקקקקקקקקקק והתנשקנו...
ואז הוא אומר לי.." היא למטה אפשר להגיד לה לעלות??"
"ברורררררררר" אמרתי לווו
הוא הלך להביא אותה מלמטה ..
"שלום אני ליהי"
"שלום אני מוריה"

סתם ישבנו לנו וצחקנווו יש לו אחות מה זה חמודהה

יום למחרת
"ליהיייי"
"אני יורדתתתת"
זאת הייתה הילה היא קראה לי שנילך לבצפר..
הגענו לבצפר אז ראיתי את את דנוש שילייי וקפצתי עליוו ונתתי לו נשיקהה
__________________________
כעבור שבועיים של צחוקים ,אהבה, חברות, יציאות
___________________________

אני יושבת לי באייסיי ואז פתאום איזה אחת נכנסת אליי .. היא ילדה מהכיתה שלי .. קוראים לה פרח.

פרח- פה??
אני- כן
פרח- תקשיבי לי טוב אני רוצה שתיפרדי מדןן .. אחרי מה שהיה ביניינו אתמול אני רוצה שהוא יהיה רק שלי!!
אני- אהה באמת?? ומה היה ביניכם אתמול?????
פרח- אתמול ......אני והוא....


רוצים המשך????
אז תציפו תגובות !!!
מתה על כולםםםם
מואהההההההההה
יאאאא מאמיי תודההההה
גם שלך הסיפורר מהממםם!!
ידעתי שדן יפגע בה!
בןן זונננננה!!
איכססססססס מגעילללל!!!

תמשיכי תסיפור בטיללל אחרת אני פה מ=ת=ההה

אבל יותר..אני מתה עליךךךךך1! חח 😉


המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך ד$ח$ו$ף


בתאלוששששששששש
-=-2תאל!ש-=- מאמי בת כמה את?..

סיפור פ333ה תמשיכי דחוף
אני ימשיך נשמות אבל מחר כי אני מתארגנת לחינה של דוד שלייי
איזה כיפו'ששש
תוסיפו עוד תגובות... חולה על כולםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
😛 [I]
ווואי יפה לגמרייי שימי המשך מותקק 😂
שמאוהבת [B]
אני בת 13
למה?!


ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך