בגיל 10
בגילאי 11-12
12-13
13-14
14-15
15-16
16-17
17-18
ועוד...
או :"או לא התנשקתי"
אופס כבר כתבתי סקר כזה בטעות תמחקו את ההודעה הזאת כי יש כזסה סקר...
😁
אני בכיתה ו' באמצע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בגיל 17
אף פעם לא רציתי להתנשק לפני בגלל כמה סיבות
1. לא הייתי בטוחה שאני רוצה את הנשיקה הראשונה שלי עם מישהו שאני לא אוהבת
2. כי תמיד רציתי את הנשיקה ה -1 עם הגבר שחלמתי עליו
כך אני אזכור אותו לעד 😍
מממ אני התנשקתי בפעם הראשונה בכשהייתי בת 14..
[COLOR=blue][B]
20.09.2004
בטיול של הביצפר אבל היה דווקא סבבה למרות שאותה בחורה לא רוצה אותי אחריי שהיא הייתה איתי עד ל28.11
אני עדיין רודף אחרייה כמו חמור
ביום שבת...
גיל: 12 בממולדת שלי...
כיתה ו'
בגיל 14, בחופש הגדול במעבר לכיתה ט'.. 😊
אני התנשקתי בגיל 13 ו-3 חודשיים.... עם האהבה הראשונה...
היום כשאני חושבת על זה אני מתחרטת... לדעתי זה היה מהר מידי
נשיקה על השפתיים ראשונה: בכיתה ה'...
אבל נשיקה אמיתית עם לשון: 15 וחצי... בעע עם מישהו שלא אהבתי!
אבל למזלי עכשיו אני עם מישהו ש... ניראה מעולה! וזה מה שחשוב...
ב17 וחצי 😊 😍 הראשון והאחרון 😊 ובגלל הסיבות שסילבסטר החתולה אמרה 😊
מגי נשמה את יכולה לקרוא בשמי
מעיין 😛
פששששששש אז את כמוני
איזה כיף לדעת שאני לא היחידה
ותאמינו לי ממש לא כיף להתנשק עם מישהו שלא אוהבים עוד במיוחד נשיקה ראשונה
שזוכרים אותה לעולמים
כי אין כמוהה
😍
אני שמחה שהתנשקתי איתו את הנשיקה הזו
ועד היום אני נזכרת איך זה קרה
😁
כפרה עליו
מה אתם חושבים? כיתה ו' להתנשק צרפתית זה מוקדם מדי?