שמעו מאמושות שלי....
אני לא כל כך אוכל לכתוב את הסיפור שליייי עכשו!! אני עמווסה מפווצצת במיבחנייים!!!
איו לי אפילוו זמן לנשום!!
אני מבטיחה שכשזה יסתייים ביום שישי אני יכתוב המששךךךך ארווווווךךךךךךךך ארווווווווךךך בשבילכןןן!!!!!!!!!!!!!!!
אני מממש ממש מממש מממש ממש מצטערררתת סורי סורי סורי סורייי יפוות שלי!!!
מווואה ענקית, אוהבתת'תכם מאודי!
ובאמתתתת ההמשך יהיה ארוך! הבטחה שלי... 😊
טוב נשמה בהצלחה במבחניםםם!!!!!
וחסר לך שאין המשך ארוךךך..חחחח סתם כפרה
בהצלחה מוואאהה
בהצלחה מותק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יום שישי עוד יומיים....................ווואי וואי זה הרבה זמן...........................
אני לא יודעת אם יש לי סבלנות!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
המשך רק מחר??? 😢
וואי מאמי אני במתחחח
וואי מאמי סיפור פ33ה תמשיכייי
ובהצלחה במבחנים 😊
היייי הבטחת לנו ביום שישי!!
מה קורה פה????????????????????????????????
זאת התודה שאני מקבלת?!
😢 😢 😢
סתם בובה, אבל בבקשה תמשיכי, אני לא יכולה יותר...!!!
לכל הנשמווות סורייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי סליחה סליחה סליחה, אני מקוווה שההמשך יבקש ממכן סליחה בהכיייייי טוב............ חוללללה עליכןןןןןןןןןןןןןןן מווווווווווווואה:
כעסתי ורטנתייי... "ככןןן?" סייננתי בכעס והיתנתקתי מעומר.... זה היה ניבבבב יווו היייתתיי בשוק.... "היייי יפפפההה חשבתיי את מישהיי אחרת!" הוא אמר.... "הייי" הייתי נבוכה והוא נתן לי נשייקה בלחייי.......
היסתכלתי אאל עומר והואא חיייך... איזהה בונבוןןן, איךך הוא סומך אליי.... שמחתייי... "מה אתה עושה פה גבר?
וואי איזה יפהההה זה תמישכייייי
מהמם!! תמשיייכיייי.......!
באא לי לבכות מרוב שזה מדהיםם המשךךךךך ארוך ארוךךך
שלך לתמיד.. תודה נשמה!!!
חנוווושש גם אני חולה עליייךךךך מאמוושו!!
טנקססס רומוווש!!
איזההה מאמיי את אנונמייית!! בובה יו אר מאמי!!!
רומושש... לא שכחתי... פשוטטטט.......
תגובותתתתת~~~~
אני ממש מצטערת שאני לא כותבת הרבהה~~ 😁 😢 😉