אויי מאמי סיפור יפההההההההההההה מתה עליו ועלייך
יאללה המשךך נשמה
וואי מאמי התגעגעתי לסיפוררררררררר
יואוווו הוא פשוט מ=ה=מ=ם
שימי המשךך........
שימי המשךך פליזזזזזזזזזזזזז
קרןןן איזו חמודה את! טנקססס בובה!
תודה אנונמייית מאמייי
אורטלייי גמני מתה עלייךךךך כפרההה!!!! תוודה מאמייי!!!!!
חחחןןן כמה זמן לא דיברנו~ נשמה היתגעגעתי@@ מתה עלייךך כפרה! מוווואהה איזו חמודה!. 😊 😊
מאמי מתה עלייך אבל נשמה מה עם המשך??????.
אוווווווווף עדיין אין המשך 😢 😢 😢
ההההההההההההמממממממממממממממשששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךך
מה קורה מאמי עשי המשך דחוףףףף
אורטלייי בובה... אני מכינה עוד מעטטטווששש פשוטטט אניי עמוסה עם מבחנים עד מעלל הראשש~~
אניי נוווורא מצטעררתת נשמה!! 😊
אנונמיייתת הסברתי לאורטלייי מקווה שתביני מאמימווווש!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבתת'תכםםםם מאווודדייי מוווואהה ענ'צייייייייית!! 😁
מה זה עוד מעט בדיוק???
נו חני!!! אוף איתך!
מספיק חיכיתי חודשיים בערך עד שהסיפור חזר אלייך.........................................!!
מהר בובה בבקשהההההההההההההההההה
😁 😁
shidosha, זה לא היה חודשיים זה היה יותר.......
וחני מאמי אני מבינה אותך אבל פליזו'ש המשכון ארוכון בקשה...חח
מוואאההה
חחחחח אורטלי אני יודעת שזה היה יותר
אני זאת שהחזירה לה את הסיפור!
(חחח איזה אגו נהיה לי מזה.....אני גאה בזה אחרי הכל!!)
הבנתוש?????????
קיצ, חני תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
חחח אני יודעת שאת החזרת לה סתם אמרתי...... חחחחח לא משנה חפיף..
יאללה כבר כמה זמן המשךךךךךך
מאמייי בהצלחה בכל המבחניםם תשתדלי להשים כמה שיותר מהרר לאב יוו יפה שילי