למה אין המשך ??
שכחת אותנו??
הסיפור ממש ממש יפה אהבתיי :]]
אבל תמשיכי בבקשה :]]
מה קורה יפיופה??? שכחת אותנו פה?
חחחחחחח אנחנו מחכים להמשךךךךךךךך
אז יאללה שימי המשך חחחחח
מה קורה נשמה??
יש מצב להמשך???
מוואה ענקיתת
😉 נוו המ את מתכוונת לייבש אותנו?!?!
כבר כמה חודשים לא רשמת כלום!!!
תכתבי המשך ד=ח=ו=ף ו=מ=הה=ר!~~!~!~!~!~
קיבלנו ייבושששששששששש 😢 😢
אוףף למה את לא ממשיכה?? 😢
מוואה ענקיתתת 😛