נו....... המשך ! המשך! המשך!
סיפור מהמם!!!!!! 😛
מאלכיתשווה,
וואי כמה מחמאות מלאכית אני מבטיחה המשך....
אבל לא עכשיו כי עכשיו אצלי 23.58
ואמא עוד רגע רוצחת אותי... ביי ותודה!!!!!!!!!! מואההההההה!
טוב מאמי אז תינסי לשים היום תהמשך... פליססססססססססססססססססססססססססססס 😂
הנה עוד המשך......
ו חתולה_ומשגעת, סליחה שלא כתבתי לך תודה....
פרק 10:
עמדנו בחדר שלי, והוא שוב נשק לי... את אוהבת אותי, אמר ולא שאל. כן, עניתי בעודי נחנקת מהרגשות שכרגע התערבבו לי בלב . ומה עם מייקל? נראה היה כאילו הזמן נעצר. היא תפסה את עצמה על כך שהיא חושקת בנשיקותיו, לומרות שזה לא לראשונה. היא בקושי בלעה את הרוק שנעמד בגרון. אף פעם לא אהבהתי אותו! ואף פעם לא אוהב! צעקה. תישבעי! נישבעת!
המילים הרותחות שלה כאילו שיחררו את ריגשותיו. דוריאן הוריד את ראשו והתבונן בתוך עיניה. בעיניו היתה כזאת אש, שצמרמורת עברה בגופה של ג'נט. הכל מסביב השתנה.
הידיים שלו התהדקו סביבה בכוח נוראי. היא צעקה קלושות אבל שפתיו של דוריאן הנמיכו את הקול, והוא סגר את פיה בנשיקה. הנשיקה היתה כואבת אפילו זועמת. הוא כאילו ניסה לעניש אותה, אבל העניש את עצמו. ההכרה טבעה בערפל הנרות והאור הקלוש. התשוקה הביאה אותו לשיגעון, יהיה מה שיהיה אבל הלילה הוא יביא לה כל מה שהיא מוכנה לקבל.
וכך קרה. דוריאן הרגיש איך שפתיה נפתחות, והבין שהוא אבוד. היא פתחה את פיה, כאילו מזמינה אותו, והוא השתגע. הלשונות שלהם התפטלו, וצמרמורת עברה בגופו. עם אנחה שקטה הוא עטף את פניה בידיו, ושיערה של ג'נט נחת על הכריות הלבנות כמו לילה.
בכוח הוא עזב את שפתיה והסתכל עליה. שפתיה קצת נפוחות ולחות מהנשיקות שלו התמלאו באודם. היא הרימה את עיניה, עטופות בריסים שחורים ארוכים, והוא ראה את התשוקה שלה שהיא לא הסתירה. תנשקי אותי, לחש. והיא שמעה לו, ונגעה בשפתיה לשלו. דוריאן בקושי נשם: זה יותר ממה שהוא יכל לסבול. אף גבר לא היה יכול לסבול את זה. הנשימות שלו שרפו את שפתיה בעוד ידיו החליקו על כתפיה וירדו מטה, מושכים אחריהם את החולצה שלה. ואז בא טורה של הכותונת שירדה מכתפיה כענן ערפל קריר. עיניו נפלו על שדיה של ג'נט ועיניו חשכו מתשוקה. באור הנרות העור שלה נראה מוזהב. בקצה עיניו ראה איך היא סובבה את ראשה מבושה, ואיך האדימו לחייה.
דוריאן אפילו לא ניסה להילחם בתשוקה שלו, אבל ידע, שיפסיד. הוא הוריד אותה על המיטה.
נשמתו נהייתה כבדה וקשה, הדם רתח בורידים.
היא הרגישה איך ידיו מחליקות במעלה ירכיה אל המותניים. היא השחילה את ידה בין פתחי החולצה והרגישה מתחת לידה עור חלק ומתחתיו שרירים מתגלגלים. היא רעדה, התשוקה המעייפת להיות יותר ויותר קרובה אליו... ולהפוך לאחד נהיתה בלתי נמנעת.
הוא הזיז את רגליה עם הברך, והיא הרגישה איך הוא התקרב אליה. גל חום עבר בגופה ושריריה התכווצו, והוא הרגיש זאת. שפתיו נצמדו אל צווארה איפה שהדופק היכה. אני לא אעשה לך כואב, ג'נט, תאמיני לי... היא שמעה את הלחש הצרוד שלו.
דוריאן הרים את ראשו והיא ראתה איך התשוקה שורפת בעיניו. היא הרימה את ידיה ובמגע עדין עברה על קו שפתיו. והיא נרגעה.
היא כאילו התכסתה כולה בלהבה. גל חום כיסה אותה עם הראש.
היא נשמה עמוק ונאנחה בקול עמוק, צרוד. עצבעותיה נכנסו לתוך כתפיו הרחבות של דוריאן וירדו למטה בעודם שורטים את עורו הערום. כשהוא שמע איך צעקה , דוריאן נרתה. הוא שכב בלי לזוז... אבל כבר היה מאוחר מידי. הוא נכנס עמוק לתוכה וכבר לא יכל להחזיק את עצמו. " אלוהים, תסלחי לי!" התפלל. הוא הבין שבקח שהוא שוכב בלי לזוז גורם לה לסבול עוד יותר מהכאב, הוא נכנס לתוכה עמוק יותר, והתשוקה הביאה אותו למקום שבו הוא יכל לקבל את האנעה המחכה לו.
נו חברה.... :| תגיבו לי...
או שאתם לא אוהבים תסיפור? 😮ops:
יייייייההההההההההההההההההההה איזהההההההה יפפפהההה
נכנסתי לצמרמרותתת מעולם לא נכנסתי כךךךך רק מסיפורים של חברה שליייייייייייייי יהההההההה
תמשיכי בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההה
Fox_Baby,
חחחחח תודה נשמה... זה מאוד מחמיא ואני מבטיחה המשך ברגע שתהיה לפחות עוד תגובה אחת... תודה מואההההה :biggrin:
ת=מ=ש=י=כ=י!!
אבל רגע עוד לא הבנתי מה הקשר של השם של הסיפור לתוכן..
כאילו מי זה מלאך המוות??
פלטינוששששש
אירנוש נשמתיייייייייי אחותייייייייייייייייייייייייי המתוקהההההההההההה יש לך סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףף מתה על הסיפור שלך את כישרונית לאללהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף :mrgreen:
*B*o*B*a,
אוקיי אז ככה....
בקשר לשאלה שלך... השם היה טעות... אבל האמת שזה קצת נכון כיוון שדוריאן ירצח מישהו בהמשך... אופס 😮ops: גיליתי...
Lina-21,
חחחחחחחחחחחח תודה מתוקה! מתה עלייך אחותי...מואהההההההה!!!!!! 😛 :biggrin:
תמשיכייייייי אני רוצה לקרואאאאאאא אני לא יכולה לחכותתת
פלטינושששש
חחחח תודה נשמות ... מבטיחה המשכים..
מואהההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!
הנה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!
מואהההה... 😂 תודה על התגובות שלכם...
פרק 11: 😛
היא סגרה את עיניה והתפללה שהכאב יעבור... וכאשר זה קרה היא אפילו לא הופתעה. דוריאן החזיק אותה חזק בזרועותיו כאילו מרגיע אותה, ושפתיו לא עזבו את שלה. תסלחי לי... לחש ונישק כל סנטימטר מהפנים שלי... והדמעות של הכאב זלגו בשקט על הלחיים. תסלחי לי אהובה.. ונישק אותי בנשיקות עדינות כל כך כאילו אני מלאך שהוא מפחד להפחיד... זה בסדר.. אמרתי ועטפתי את פניו בידיים...נראה היה שהוא מפוחד יותר ממני... זה נראה לי מצחיק וחייכתי. נשנתי לו נשיקה חמה על השפתיים וחיבקתי את צווארו...
* * *
התעוררתי מאוחר בבוקר. הרגשתי שבורה... מאושרת אבל עייפה. פתחתי את עיניי, הייתי לבד במיטה. בהתחלה חשבתי שחלמתי הכל ונפלתי על הכרית , אבל כשקמתי מהמיטה והשמיכה ירדה על הרצפה, כתם דם קטן הוכיח... זה קרה באמת. איזה לילה! מלא אהבה... חייכתי אל עצמי כשהסתכלתי במראה בעודי מתלבשת. נזכרתי בליטופים ובנשיקות... גופו השרירי מחסה את שלי... את כל כך קטנה, לחש אז... ואני רק ציחקקתי. זה אתה גדול... חייכתי חיוך חולמני אל ההשתקפות שלי, ואז שמעתי קול. אחד, מהמטבח. רצתי אל המדרגות והטיל ירדתי למטה.
אבל נדהמתי כשראיתי את מי שהיה שם...
מייקל! מה הוא עושה כאן?! איך נכנס?! ואיפה דוריאן!!!
היי, לחשתי כשהוא חייך אליי. סופסוף התעוררת.. אמר, חשבתי שלא תתעוררי בכלל. הוא ניגש אליי ונשק לי בשפתיים... "כמה שהנשיקות שלהם שונות".. חשבתי. את כל כך חמה.. לחש. אבל זה לא נשמע כמו הדברים שאמר לי דוריאן...
מוכנה לאכול? שאל. כן, בטח... " איפה דוריאן?" אכלנו בסלון. הוא אמר שאשב על ברכי, והוא האכיל אותי. עכשיו כשנתנתי את עצמי לדוריאן זה נראה לי כבגידה.
אז? למה באת? שאלתי. פגשתי את דוריאן בדרך לבית הקפה, הוא אמר שאת לבד ואמר שכדאי שאני אלך לראות מה שלומך... אז... הקשבתי לו ובאתי... אהה, הנהנתי. ואיך נכנסת?. ההורים שלך השאירו מפתח נוסף אצלנו. הבנתי.
לאחר שאכלנו יצאנו לטייל. נכנסנו לאיזה בית קפה וישבנו שם עם אנה ומקס. חצי מהיום בילנו איתם. טיילנו בפארקים והיינו בפאב ושיחקנו סנוקר, כי ירד גשם. בצהריים היינו עם ההורים שלו, היה מאוד נחמד. ההורים שלו מאוד נחמדים...
בערב התכוונו ללכת לסרט. כשהגענו לקולנוע , ניתקלנו בדוריאן ןאחותו. כשעיניינו נפגשו היה בהם ניצוץ שובב... חייכתי אליו וארבעתניו הלכנו לסרט. באולם החשוך ישבנו יחד... החזקנו ידיים. הוא ליטף את ידיי ועיסה כל אצבע, כאילו שוב מבקש סליחה על הכאב הקצר שהיה אתמול. בסוף הסרט הבנתי שאני לא זוכרת שום חלק בסרט... הוא מהחלק שזו דוריאן לקח את ידי בידו... והשאר עבר בתחושות מרגיעות ונאימות כל כך עד שחשבתי שאני עוד רגע נרדמת ממש בכורסא האדומה של הקולנוע.
לאחר מכן הלכנו לאכול פיצה... כשהלכנו להזמין את הפיצות רשמתי לו פתק קטן שהוא לקח יחד עם המשולש שלו. היתישבנו והתחלנו לאכול. הוא פתח את הפתק מתחת לשולחן והינהן בחיוב כך שמייקל בקושי יזהה זאת.
הוא יבוא הלילה... חשבתי לעצמי... והכל שוב יקרה.
אמאא.... את כל כך מוכשרתת אלוהייםם!!
יש לך סגנון כתיבה מהפנטטטט!!!!
שיוואוווו אני לא יכולה להתנתק מהסיפור שלךך!!
בבקשה תמשיכייי!!!
חחחחחחח תודה בובה... 😛
אני בטוחה שלכולנו יש כישרון סמוי לכתיבה.. אנחנו רק צריכים למצוא את המוזה שלנו... 🙄
מואהההה תודה נשמה...