🎵 שירי אהבה
\...שלך לעד...////
👁️
643 צפיות
💬
1 תגובות
גם אם לפעמים אתה לא איתי,
אתה נשאר לצידי, בליבי.
אתה אוהב, כך אמרת כל הזמן וכך אתה אומר עוד עכשיו...
ותאמין לי שאני מאמינה לך
גם אני אותך.
אז לפני שאתה כבר סוגר את הדלת,
הולך ולא חוזר...
אני חייבת לומר שאני אוהבת אותך,
לרוץ ולתפוס את פניך, לנשק אותך
וללחוש לך שאני שלך לעד.
אני לפעמים נאלצת ללכת ממך,
מבלי לומר "ביי" ולתת נשיקה.
אני לפעמים מצטערת שאני מאוהבת עד כדי כך בך,
יושבת במקום בו אוכל לבכות מבלי לראותך
גם דומע.
אז לפני שאתה כבר סוגר את הדלת,
הולך ולא חוזר..
אני חייבת לומר שאני אוהבת אותך,
לרוץ ולתפוס את פניך, לנשק אותך
וללחוש לך שאני שלך לעד.
עכשיו אני כבר יכולה להיות מאושרת,
החלטתי החלטה, אם אתה הולך אז אני הולכת איתך..
עכשיו אני כבר יכולה לחייך ולהשתגע משמחה,
להתעלם ממה שאומרים כולם ולחזור להיות...
כמו שהייתי תמיד-מאוהבת בך.
אני שלך לעד.
אתה נשאר לצידי, בליבי.
אתה אוהב, כך אמרת כל הזמן וכך אתה אומר עוד עכשיו...
ותאמין לי שאני מאמינה לך
גם אני אותך.
אז לפני שאתה כבר סוגר את הדלת,
הולך ולא חוזר...
אני חייבת לומר שאני אוהבת אותך,
לרוץ ולתפוס את פניך, לנשק אותך
וללחוש לך שאני שלך לעד.
אני לפעמים נאלצת ללכת ממך,
מבלי לומר "ביי" ולתת נשיקה.
אני לפעמים מצטערת שאני מאוהבת עד כדי כך בך,
יושבת במקום בו אוכל לבכות מבלי לראותך
גם דומע.
אז לפני שאתה כבר סוגר את הדלת,
הולך ולא חוזר..
אני חייבת לומר שאני אוהבת אותך,
לרוץ ולתפוס את פניך, לנשק אותך
וללחוש לך שאני שלך לעד.
עכשיו אני כבר יכולה להיות מאושרת,
החלטתי החלטה, אם אתה הולך אז אני הולכת איתך..
עכשיו אני כבר יכולה לחייך ולהשתגע משמחה,
להתעלם ממה שאומרים כולם ולחזור להיות...
כמו שהייתי תמיד-מאוהבת בך.
אני שלך לעד.






💬 תגובות (1)
זה ממש יפה תמשיכי לכתוב =]
אוהבתתת
תותייי:)
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות