🎵 שירי אהבה
בעולם שחור-אין כבר טעם לחיות...
👁️
512 צפיות
💬
2 תגובות
לבד בחדר עם הדמעות שזולגות,
תראה אלוקיי-מה עיניי מספרות,
מסתירה את הכאב בים של אכזבות,
בורחת מהעולם, מפחדת לחיות.
הדמעות עולות, את גרוני חונקות,
נשברת מבפנים, עייפה מאכזבות.
חיוכים מזוייפים לכל עבר שולחת,
אך שאין טעם לחיים-בתוכי אני יודעת.
בעולם שחור נשארת לבדי,
מסתגרת לי בחדר, להסתתר עם כאבי.
עיניי דומעות, לא יכולה לברוח,
הכאב חונק אותי, לא נותן לשכוח,
זועקת אלייך, אלוקים שלי,
בתפילה דמומה-הרגש כאבי.
לבי כואב, לא מוצא מנוחה,
זועק אליך, בוכה בשתיקה,
לבד בחדר והדמעות זולגות-
תראה אלוקיי-איך הן נשברות
תראה אלוקיי-מה עיניי מספרות,
מסתירה את הכאב בים של אכזבות,
בורחת מהעולם, מפחדת לחיות.
הדמעות עולות, את גרוני חונקות,
נשברת מבפנים, עייפה מאכזבות.
חיוכים מזוייפים לכל עבר שולחת,
אך שאין טעם לחיים-בתוכי אני יודעת.
בעולם שחור נשארת לבדי,
מסתגרת לי בחדר, להסתתר עם כאבי.
עיניי דומעות, לא יכולה לברוח,
הכאב חונק אותי, לא נותן לשכוח,
זועקת אלייך, אלוקים שלי,
בתפילה דמומה-הרגש כאבי.
לבי כואב, לא מוצא מנוחה,
זועק אליך, בוכה בשתיקה,
לבד בחדר והדמעות זולגות-
תראה אלוקיי-איך הן נשברות






💬 תגובות (2)
אבל חבל לי שאת מזדהה איתי...
מקווה שתמצאי עולם ורוד יותר...כמה שאפשר...
ממש ריגש אותי ומזדהה איתו המשיכי ככה ישר כוחחחחחח
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות